Analityka Internetowa
Działania oparte na danych
Dobrze skonfigurowana analityka internetowa to podstawa działań w modelu efektywnościowym. Przygotowujemy panele analityczne w taki sposób, aby móc mierzyć, oceniać i analizować jakość dostarczanego ruchu z wielu kanałów: Google Ads, social media, sieci afiliacyjnych czy mailingów. Możemy dzięki temu monitorować, jak poszczególne aktywności na siebie wpływają, by następnie odpowiednio je optymalizować.
Analizując i raportując nasze działania, korzystamy z Google Data Studio, dzięki któremu w jednym miejscu łączymy dane z systemów reklamowych, dostosowujemy do potrzeb Klienta i wizualizujemy dane. Dzięki narzędziu jesteśmy w stanie prezentować wyniki w czytelny i jasny sposób, wybierając kluczowe wskaźniki. Dane prezentowane w estetycznej i przystępnej formie służą szybkiej weryfikacji stanu kampanii i są podstawą do podejmowania decyzji o ewentualnych zmianach.
Korzystamy ze sprawdzonych narzędzi:
Google Data Studio
Google Analytics 4
Marketing Automation
Google Tag Manager
LinkedIn Insight Tag
Hotjar
Google Search Console
Modele Atrybucji
Stawiamy na transparentność działań
Korzystając ze sprawdzonych narzędzi analitycznych jesteśmy w stanie dowiedzieć się wielu istotnych informacji o zachowaniach odbiorców. Takie dane mogą posłużyć do optymalizacji kampanii na wielu płaszczyznach. Zebranie odpowiednich wskaźników pomoże m.in w ulepszeniu ścieżki zakupowej, stworzeniu przyjaznej UX’owo strony www, czy w prostszym dotarciu do wybranej grupy odbiorców.
Korzystając z takich narzędzi jak: Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google Search Console, Hotjar czy Matomo jesteśmy w stanie przeprowadzić wnikliwą analizę strony, zaproponować nowe rozwiązania oraz tworzyć szczegółowe i konkretne raporty z działań płatnych.
Stawiamy na transparentność działań, dlatego zapewniamy również dostęp do zbieranych danych na bieżąco. Tworząc automatyczne raporty w Google Data Studio czy TapCliks dajemy Ci dostęp do wyników kampanii, a także innych wskaźników, które pozwalają śledzić postępy działań.

Tomasz Piotrowski
CEO
Skuteczne mierzenie działań oraz podejmowanie strategicznych decyzji dotyczących kampanii reklamowych jest możliwe dzięki odpowiednio przygotowanej analityce stron internetowych. Zdajemy sobie sprawę z tego, że efektywność działań w sieci jest na pierwszym miejscu. Dlatego w ramach naszych działań dostosowujemy systemy analityczne do tego, by wspierały nas oraz klientów w bieżącej optymalizacji prowadzonych działań reklamowych.
Chcesz analizować i optymalizować działania realizowane w kanale digital?
Pomożemy Ci w tym! Korzystamy ze sprawdzonych narzędzi, stawiamy na transparentność działań i tworzymy przejrzyste raporty,
co umożliwia podejmowanie uzasadnionych decyzji o ewentualnych zmianach.