Skip to content

Strategia Digital

Partnerstwo to podstawa

Pomagamy naszym klientom krok po kroku zaplanować strategię działania i obecności w kanałach digital. Wspólnie tworzymy spójny plan działań reklamowych i komunikacyjnych oraz podpowiadamy, jak wykorzystać jego potencjał w celu realizowania wszystkich założeń i KPI. 


Tworzone przez nas strategie pokazują jak zbudować wartościowy kanał sprzedaży online. Stanowią plan i schemat, który pokazuje co i jak publikować, w jakiej częstotliwości, na jakich kanałach i w jaki sposób zoptymalizować pracę nad contentem. Strategia digital stanowi zamysł tego, w jaki sposób marka będzie prowadzić komunikację, w jakie kanały inwestować budżet mediowy i na jakie formaty stawiać, mając na uwadze długoterminowe cele sprzedażowe.

Obszary strategii, którą zrealizujemy:

Grupa docelowa

Analiza konkurencji

Esencja marki

Linie komunikacyjne

Obieg contentu

Social media marketing

Budowa lejka sprzedażowego

Analityka
mierzenie działań

Jakie elementy uwzględniamy w strategii:

Anna
Ratajczak-Piotrowska

Co-owner / Strategy Consultant

Digital marketing jest w obecnych realiach kluczem do sukcesu dla firm z większości sektorów i branż. Bez niego nie ma biznesu.

 

Każdy projekt, który realizujemy, rozpoczyna się od przygotowania spójnej strategii, łączącej oczekiwania Klienta i możliwości, jakie daje digital marketing. Wszystkie działania nastawione są na realizację zaplanowanych celów i osiągnięcie efektów, a nasz team przygotowuje kreatywne koncepcje na podstawie realnych potrzeb biznesowych. Dzięki temu, możemy pochwalić się bogatym portfolio zadowolonych Klientów!

Dlaczego warto zaplanować strategię obecności w digitalu?

Strategia pokazuje jak będzie zaplanowany budżet roczny przeznaczony na działania i na media oraz rekomenduje w jaki sposób rozdzielać koszty dedykowane materiałom oraz mediom na przestrzeni roku.

Dodatkowo strategia stanowi instrukcję, która:

  • pokazuje możliwości wykorzystania potencjału ludzi w organizacji w procesie budowania świadomości marki,
  • wskazuje rekomendowane modele prowadzenia kampanii,
  • prezentuje sposoby optymalizacji kampanii,
  • rekomenduje metody mierzenia efektywności kampanii.
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?

Lepiej nie mogła/eś trafić! Naszym wyróżnikiem są działania zorientowane na rezultaty i rozliczane za osiągnięte efekty.