Strategia Digital
Partnerstwo to podstawa
Pomagamy naszym klientom krok po kroku zaplanować strategię działania i obecności w kanałach digital. Wspólnie tworzymy spójny plan działań reklamowych i komunikacyjnych oraz podpowiadamy, jak wykorzystać jego potencjał w celu realizowania wszystkich założeń i KPI.
Tworzone przez nas strategie pokazują jak zbudować wartościowy kanał sprzedaży online. Stanowią plan i schemat, który pokazuje co i jak publikować, w jakiej częstotliwości, na jakich kanałach i w jaki sposób zoptymalizować pracę nad contentem. Strategia digital stanowi zamysł tego, w jaki sposób marka będzie prowadzić komunikację, w jakie kanały inwestować budżet mediowy i na jakie formaty stawiać, mając na uwadze długoterminowe cele sprzedażowe.
Obszary strategii, którą zrealizujemy:
Grupa docelowa
Analiza konkurencji
Esencja marki
Linie komunikacyjne
Obieg contentu
Social media marketing
Budowa lejka sprzedażowego
Analityka
mierzenie działań
Jakie elementy uwzględniamy w strategii:
- Analizę sytuacji wyjściowej marki – jej dotychczasowych działań, konkurencji, wizerunku oraz oferowanych produktów bądź usług.
- Określenie potrzeb i celów biznesowych wraz z konkretnymi KPI.
- Identyfikację grupy docelowej wraz z personami, które ją reprezentują.
- Właściwie dobrane platformy społecznościowe.
- Opracowaną komunikację marki, czyli plan, w jakich miejscach oraz w jaki sposób powinna być obecna w sieci, aby realizować postawione cele.
- Linie komunikacyjne, w tym „tone of voice”, którym będziesz się zwracać do użytkowników.
- Spójną graficznie identyfikację marki, dzięki której zaczniesz budować jej rozpoznawalność.
- Metody dotarcia do osób, które mogą być zainteresowane Twoim produktem lub usługą.
- Działania marketingowe dla każdego z etapów lejka sprzedażowego, które pozwolą na wyłonienie klientów zainteresowanych ofertą i sfinalizowanie sprzedaży.
- Analitykę i sposób weryfikacji działań oraz pomysły na ich optymalizację.

Anna
Ratajczak-Piotrowska
Co-owner / Strategy Consultant
Digital marketing jest w obecnych realiach kluczem do sukcesu dla firm z większości sektorów i branż. Bez niego nie ma biznesu.
Każdy projekt, który realizujemy, rozpoczyna się od przygotowania spójnej strategii, łączącej oczekiwania Klienta i możliwości, jakie daje digital marketing. Wszystkie działania nastawione są na realizację zaplanowanych celów i osiągnięcie efektów, a nasz team przygotowuje kreatywne koncepcje na podstawie realnych potrzeb biznesowych. Dzięki temu, możemy pochwalić się bogatym portfolio zadowolonych Klientów!
Dlaczego warto zaplanować strategię obecności w digitalu?
Strategia pokazuje jak będzie zaplanowany budżet roczny przeznaczony na działania i na media oraz rekomenduje w jaki sposób rozdzielać koszty dedykowane materiałom oraz mediom na przestrzeni roku.
Dodatkowo strategia stanowi instrukcję, która:
- pokazuje możliwości wykorzystania potencjału ludzi w organizacji w procesie budowania świadomości marki,
- wskazuje rekomendowane modele prowadzenia kampanii,
- prezentuje sposoby optymalizacji kampanii,
- rekomenduje metody mierzenia efektywności kampanii.
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Lepiej nie mogła/eś trafić! Naszym wyróżnikiem są działania zorientowane na rezultaty i rozliczane za osiągnięte efekty.