Skip to content

#SAMNEKTAR

To ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective. Poruszane w nim zagadnienia to źródło uporządkowanej wiedzy, pokazujące dobre praktyki w kanale digital oraz efektywne działania w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych.   

Jak skutecznie reklamować markę na Instagramie?

Marka, która chce zwiększyć swoją rozpoznawalność w przestrzeni internetowej powinna mieć styczność z Meta Ads. Jest to system, który pozwala na przeprowadzanie kampanii reklamowych z użyciem Instagrama oraz Facebooka. Wiele osób traktuje te platformy identycznie. W obu przypadkach możemy dodać wybrany przez nas tekst, wideo czy zdjęcie. Co więcej, podczas tworzenia posta lub
Czytaj więcej

Jak sprzedać produkt lub usługę za pomocą copy?

Komunikaty sprzedażowe otaczają nas zewsząd i nawet najbardziej zagorzali przeciwnicy reklam, prędzej czy później im ulegają, nawet jeśli z początku zarzekają się, że jest inaczej. Decyzja zakupowa podyktowana jest zazwyczaj wieloma czynnikami, ale często nie zdajemy sobie sprawy jak wielki wpływ ma dobre copy. Wysokowydajna treść potrafi zbudować
Czytaj więcej

Jak skontaktować się z supportem Facebooka?

Ach te problemy z Facebookiem! Odrzucona reklama, zablokowana płatność… Powodów do kontaktu z serwisem jest całe mnóstwo! W tym artykule opowiem, krok po kroku, jak skontaktować się z supportem Facebooka. Jak zgłosić swoje problemy do Facebooka? Oczywiście, możesz próbować szukać odpowiedzi w artykułach i wpisach z pomocą, ale czasem takie problemy są jak
Czytaj więcej

BigQuery: dlaczego musisz się z nim zaprzyjaźnić?

Mamy marzec 2023 roku. Zostały Ci nieco ponad trzy miesiące na wdrożenie Google Analytics 4. Jeśli ostatnie dwa lata spędził_ś pod kamieniem, to tylko podpowiem, że 1 lipca 2023 roku, Google przestanie rozwijać swoją usługę Universal Analytics. Jedyną obowiązującą usługą będzie Google Analytics 4. Musisz się
Czytaj więcej

Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!

Narzędzia przyszłości performance marketingu to zaawansowane technologie, które pozwalają marketerom na skuteczne i efektywne wykorzystywanie danych.  Wykorzystywane są po to, aby lepiej zrozumieć i lepiej poznać swoich klientów czy osoby, które przeglądają stronę internetową, jak i korzystają z aplikacji mobilnej. Dzięki temu marketerzy mogą dokładniej dostosowywać swoje kampanie do zakładanych
Czytaj więcej
Okładka - Kreatywnośc rośnie wokół nas

Techniki generowania pomysłów do social media, czyli dlaczego kreatywność rośnie wokół nas!

W social media, jak w miłości – ważne jest pierwsze wrażenie. Etap zauroczenia to jednak nie wszystko. By relacja potrwała zdecydowanie dłużej, trzeba ją z czułością pielęgnować i rozwijać. I to nie tylko podczas drobnych kryzysów (które często są nieuniknione), ale przez cały czas trwania tego digitalowego „związku” pomiędzy marką a społecznością. Jeśli chcemy, by nasza kreacja
Czytaj więcej

„YouTube Rewind” polskiego rynku marketingowego

W pracy marketingowca „bycie na bieżąco” to jeden z kluczowych wyznaczników sukcesu kampanii reklamowej. Śledzenie trendów, zmian i odpowiadanie na nie to stałe elementy naszej pracy. „YouTube Rewind” było serią publikowaną przez kilka lat przez tę platformę, z pokazaniem osiągnięć twórców, virali i najbardziej klikanych materiałów. W tym artykule przejdziemy przez „Rewind” pod kątem reklamowym i wizerunkowym
Czytaj więcej

Pantone – co warto wiedzieć?

O kolorze roku Pantone słyszeli wszyscy. Od lat autokratyczne obwieszczenie jakiegoś instytutu dyktuje trendy kolorystyczne dla całego świata designu. Z dużym prawdopodobieństwem w tym momencie zadałeś sobie w głowie pytanie, parafrazując klasyka: Pantone? Komu to potrzebne? A dlaczego? Pozwól, że ja Ci powiem. Co to jest Pantone? Pantone zaczął swoją historię na początku lat
Czytaj więcej

Marketing B2B skierowany do człowieka

Czy Wam też kiedyś tłumaczono, że marketing skierowany do biznesu musi być poważny? Skoro chcemy coś sprzedać innej organizacji musimy przecież utrzymać odpowiedni poziom powściągliwości. Tutaj nie ma miejsca na luz i beztroskę! Czy na pewno? W całym procesie rozmyślania o tym, czym jest marketing B2B często zapominamy, że po drugiej stronie stoi
Czytaj więcej