Skip to content

Audyty

Pierwszy krok do sukcesu

Nawet najlepiej prowadzona kampania reklamowa nie przyniesie zamierzonych efektów sprzedażowych, gdy sklep internetowy nie będzie przyjazny dla użytkownika. Strona www powinna spełniać wymogi odbiorów pod kątem funkcjonalności oraz warstwy wizualnej. Audyt witryny ma na celu m.in. zwiększenie współczynnika konwersji, ułatwienie całej ścieżki klienta prowadzącej do zakupu, zwiększenie wartości średniego koszyka oraz poprawienie doświadczeń klienta na stronie.


Audyt prowadzonej kampanii reklamowej pozwoli usprawnić działania i umożliwi znalezienie niewykorzystanego potencjału, który poprawi efektywność reklam. W ramach audytu przygotowujemy rekomendacje zmian ustawień m.in. celów, grup docelowych czy słów kluczowych kampanii. Przedstawiamy mocne i słabe strony realizowanych reklam oraz wskazujemy pola do poprawy.

 

Jeżeli regularnie publikujesz treści w kanałach social media, prześledzimy uważnie działania, które prowadzisz. Przeanalizujemy profile Twojej marki na platformach społecznościowych oraz konta reklamowe. Wraz z audytem wskażemy obszary wymagające poprawy i zaproponujemy rozwiązania, które przełożą się na poprawę jakości komunikacji, przysłużą się budowaniu zaangażowania i efektywności w social media.

Wykonujemy:

audyty stron internetowych

audyty kampanii online

audyty działań w social media

Robert Skrobek

Senior Performance Marketing Specialist

Systemy reklamowe dynamicznie się zmieniają, oferując coraz szerszy wachlarz możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Audyt kampanii pozwoli sprawdzić, czy i w jakim stopniu wykorzystujesz możliwości reklamowe do osiągania swoich celów biznesowych. Pozwala także określić słuszność zużywanego budżetu w korelacji do osiąganych wyników. Nie mniej ważny jest audyt strony docelowej, na którą trafia nasz odbiorca. Witryna powinna maksymalnie ułatwić klientowi proces zakupowy oraz zachęcić go przyjaznym dla oka interfejsem, pozostawiając w jego pamięci dobre doświadczenie, aby chętnie wracał. Zależność pomiędzy kampanią a stroną docelową jest bardzo silna, dlatego też ważne jest, aby już na początku wskazać pola do poprawy.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?

Lepiej nie mogła/eś trafić! Naszym wyróżnikiem są działania zorientowane na rezultaty i rozliczane za osiągnięte efekty.