Skip to content

Audyty

Pierwszy krok do sukcesu

Nawet najlepiej prowadzona kampania reklamowa nie przyniesie zamierzonych efektów sprzedażowych, gdy sklep internetowy nie będzie przyjazny dla użytkownika. Strona www powinna spełniać wymogi odbiorów pod kątem funkcjonalności oraz warstwy wizualnej. Audyt witryny ma na celu m.in. zwiększenie współczynnika konwersji, ułatwienie całej ścieżki klienta prowadzącej do zakupu, zwiększenie wartości średniego koszyka oraz poprawienie doświadczeń klienta na stronie.


Audyt prowadzonej kampanii reklamowej pozwoli usprawnić działania i umożliwi znalezienie niewykorzystanego potencjału, który poprawi efektywność reklam. W ramach audytu przygotowujemy rekomendacje zmian ustawień m.in. celów, grup docelowych czy słów kluczowych kampanii. Przedstawiamy mocne i słabe strony realizowanych reklam oraz wskazujemy pola do poprawy.

 

Jeżeli regularnie publikujesz treści w kanałach social media, prześledzimy uważnie działania, które prowadzisz. Przeanalizujemy profile Twojej marki na platformach społecznościowych oraz konta reklamowe. Wraz z audytem wskażemy obszary wymagające poprawy i zaproponujemy rozwiązania, które przełożą się na poprawę jakości komunikacji, przysłużą się budowaniu zaangażowania i efektywności w social media.

Wykonujemy:

audyty stron UX/UI

audyty analityki internetowej

audyt kampani pcc

audyty działań w social media

Robert Skrobek

Senior Performance Marketing Specialist

Systemy reklamowe dynamicznie się zmieniają, oferując coraz szerszy wachlarz możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Audyt kampanii pozwoli sprawdzić, czy i w jakim stopniu wykorzystujesz możliwości reklamowe do osiągania swoich celów biznesowych. Pozwala także określić słuszność zużywanego budżetu w korelacji do osiąganych wyników. Nie mniej ważny jest audyt strony docelowej, na którą trafia nasz odbiorca. Witryna powinna maksymalnie ułatwić klientowi proces zakupowy oraz zachęcić go przyjaznym dla oka interfejsem, pozostawiając w jego pamięci dobre doświadczenie, aby chętnie wracał. Zależność pomiędzy kampanią a stroną docelową jest bardzo silna, dlatego też ważne jest, aby już na początku wskazać pola do poprawy.

Etapy audytów

ANALIZA POTRZEB
Aby stworzyć rzetelny raport, musimy najpierw poznać Ciebie, Twój biznes oraz potrzeby i cele. Dzięki temu będziemy mogli lepiej przygotować się do samego audytu i określić, które elementy wymagają naszej szczególnej uwagi.
DOSTĘPY
W drugiej kolejności poprosimy Cię o dostępy do kont reklamowych oraz Google Analytics. Bez tego ani rusz!
ANALIZA KONTA, REKLAM I STRONY INTERNETOWEJ
Trzeci etap to intensywna praca naszych specjalistów. Znając Twoje potrzeby i cele biznesowe, będziemy wiedzieć co sprawdzić, gdzie zajrzeć, co przeanalizować.
RAPORT
Wszystkie nasze działania zostaną podsumowane w przejrzystym i czytelnym raporcie. Znajdziesz tam również rekomendacje naszych ekspertów dotyczące Twoich reklam, działań na stronie internetowej i komunikacji w kanałach social media.

Dowiedz się więcej na temat audytów:

  • Przeprowadzenie analizy jakościowej poszczególnych miejsc na stronie internetowej. Przeprowadzenie analizy UX strony oraz wskazanie elementów, których zmiana może wpłynąć na poprawę odbioru strony przez użytkowników.
  • Analiza ścieżki klienta i rekomendacje jej poprawy.
  • Analiza użyteczności serwisu: implementacja HotJar (nagrywanie filmów z odwiedzin użytkowników na stronie, tworzenie heatmap).
  • Analiza struktury kategorii serwisu, które powinny być zgodne ze schematem podejmowania decyzji przez klienta.
  • Analiza designu strony w celu określenia czy wywołuje ona pozytywne skojarzenia wśród odbiorców.
  • Analiza UI skupiona wokół poprawności graficznej, czytelności i dopasowania do grupy docelowej.

Weryfikacja poprawności zaimplementowanych narzędzi, tagów na stronie oraz konfiguracji narzędzi analitycznych:

  • Google Tag Manager – weryfikacja poprawnej implementacji kodu. 
  • Konwersje Google Ads, Facebook Ads – weryfikacja poprawności gromadzonych konwersji.
  • Połączenie kont Google Ads, YouTube, Google Analytics, Google Search Console.
  • Listy remarketingowe i lookalike – sprawdzenie czy są stworzone poprawnie oraz czy są wykorzystywane. 
  • Pixel Facebook Ads – sprawdzenie poprawności jego zaimplementowania.
  • Eventy Facebooka – weryfikacja poprawności zliczania konwersji na stronie.
  • Linki UTM – sprawdzenie czy są używane i/lub propozycje wprowadzenia architektury linków.
  • Weryfikacja kampanii pod kątem realizowania celów biznesowych. 
  • Określenie poprawności ustawień reklam, sprawdzenie sposobu optymalizacji oraz strategii ustalania stawek. 
  • Weryfikacja podziału budżetu między kanały i kampanie.  
  • Analiza działań konkurencji i propozycja rozwiązań, które pozwolą zbudować przewagę.
  • Analiza reklam w wyszukiwarkach i sprawdzenie jakości konta, słów kluczowych, treści reklam.
  • Weryfikacja reklam display’owych i miejsc, w których się wyświetlają.
  • Analiza grupy docelowej.
  • Rekomendacja odpowiedniego modelu atrybucji.
  • Sprawdzenie, czy kanały społecznościowe realizują cele biznesowe.
  • Sprawdzenie, czy komunikaty docierają do grupy docelowej.
  • Weryfikacja prawidłowości i kompletności informacji na profilach społecznościowych.
  • Analiza spójności działań w mediach społecznościowych z innymi obszarami digital marketingu.
  • Analiza grafik i video pod kątem jakości i spójności z key visualem.
  • Określenie najbardziej i najmniej skutecznych działań w historii prowadzenia profilu.
  • Analiza wpływu działań w mediach społecznościowych na konwersję.
  • Weryfikacja skuteczności działań specjalnych (np. konkursów).
  • Określenie harmonogramu publikowanych treści.
  • Analiza działań konkurencji w mediach społecznościowych.
Chcesz zoptymalizować swoje działania w kanale digital?

Zweryfikuj ich poprawność! Wykonamy dla Ciebie szczegółowe audyty oraz zaproponujemy rekomendacje i wskazówki do dalszych działań.