Skip to content

Nethansa

Długoletnia współpraca

Nethansa (wcześniej Webbiz) to firma oferująca kompletne rozwiązania do zwiększania zysków na AmazonKaufland.de. Połączenie platformy i strategicznego wsparcia ekspertów pomaga przedsiębiorcom wycisnąć maksimum możliwości ze sprzedaży za pośrednictwem marketplace’ów.



Z Nethansą współpracujemy od 3,5 roku, a nasze działania to przede wszystkim prowadzenie merytorycznej komunikacji na Facebooku i LinkedInie, przygotowywanie specjalistycznych artykułów i dostarczenie leadów, dzięki efektywnym kampaniom online. W ramach współpracy z klientem przygotowaliśmy również koncepcję odświeżenia strony wizualnej i kompletny design system.

KLIENT

Nethansa

CEL
  • dostosowanie designu do międzynarodowego
    konsumenta, spowodowane rozwojem platformy i usług na międzynarodowe rynki
  • budowanie świadomości marki Nethansa
ZAKRES

Stworzenie i wdrożenie spójnego systemu komunikacji wizualnej.

Nowy Design System

Zaczęliśmy od badania i analizy rynku oraz sprawdzenia identyfikacji wizualnej firm konkurencyjnych. W efekcie, wykorzystując zdobytą wiedzę, opracowywaliśmy trzy warianty linii kreatywnych, z których klient wybrał jedną. Wybrana koncepcja została wdrożona jako spójny system na wszystkich polach komunikacji marki Nethansa. 

Konsekwentna estetyka

Wybrany wariant, to wariacja na temat zaprjektowanych propozycji. Zastosowaliśmy kolorystykę nawiązującą do dashboardu Platformy Nethansy – flagowego, autorskiego systemu stworzonego przez Nethansę, służącego do zwiększania zysków sprzedawców oraz automatyzacji procesów sprzedażowo-logistycznych. Jako kolor główny, wykorzystano biel, która zapewnia czytelność i czystość kreacji. Kolor dodatkowy to fiolet, który podbija komunikaty i jest wyróżnikiem na tle konkurencji, zaś kolor akcentujący to pomarańcz – kolor niektórych outline’ów oraz CTA – dobrze aktywuje, ale nie gra pierwszej melodii.

Aby podkreślić istotę przekazu, odwróciliśmy kolorystykę i wysunęliśmy teksty na pierwszy plan. Jako element dodatkowy wybraliśmy wyróżnik meshktóry tworzy świat w tle, ale może także współistnieć w ikonach.

Zalety
  • kolorystyka skutecznie zwracająca uwagę,
  • przejrzystość i czystość komunikatów,
  • nowoczesna typografia czerpiąca z ponadczasowych rozwiązań,
  • nawiązanie do dashboardu Platformy Nethansy
Zagrożenia

mniejsze zwrócenie uwagi poprzez stonowane barwy, konkurencja głównie opiera się na kolorze pomarańczowym

Efekt działań

Stawiając na progresywny design, unikatową kolorystykę, zdecydowane, dedykowane ikony oraz postępową typografię, opracowaliśmy elementy identyfikacji wizualnej, które wyróżniają markę na tle konkurencji, a także przyciągają uwagę klientów swoją nietuzinkowością i konkretnością.  

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas: