Skip to content

Najczęściej zadawane pytania

FAQ

Jak zacząć współpracę z Beeffective?

Chcesz z nami współpracować? Skontaktuj się

telefonicznie 694 562 974,

mailowo hello@beeffective.pl,

lub przez formularz kontaktowy.

Wspólnie ustalimy jakich działań i wsparcia z naszej strony potrzebujesz, aby efektywniej działać w kanale digital.

Jak wygląda krok po kroku pierwszy miesiąc współpracy z Beeffective?

Proces prac przy projekcie najlepiej obrazuje poniższy schemat:

01.

Warsztaty
marki

02.

Strategia
komunikacji
online
  • Koncepcja komunikacji wizualnej
  • Kreatywny copywriting

03.

Analityka
internetowa

04.

Bieżąca
współpraca
  • Komunikacja w social media
  • Kampania sprzedażowa
  • Obsługa graficzna

Czego potrzebujecie ode mnie, aby rozpocząć działania?

Aby nasza współpraca przebiegała płynnie i transparentnie Klient powinien przede wszystkim nadać wyznaczonym osobom dostępy do prowadzonych kanałów społecznościowych. Od naszych klientów oczekujemy również na starcie dostarczania posiadanych materiałów zdjęciowych i video, które ułatwią przygotowanie harmonogramu postów i mediaplanu.

Czy zajmujecie się brandingiem i tworzeniem logo?

Opracowujemy dla naszych klientów kompletne, rozbudowane design systemy, oparte na ciekawych i kreatywnych pomysłach, wyróżniającym markę od innych. Na podstawie design systemu tworzymy takie elementy jak opisy brandu i produktów, treści na strony internetowe, key visuale, claimy, logotypy oraz projekty graficzne do kanału digital i OOH. 

Działania w social media prowadzę na własną rękę, ale potrzebuje wsparcia w przygotowaniu grafik. Czy świadczycie takie usługi?

Tak! Zaprojektujemy pełną identyfikację wizualną dla Twojego brandu, a na jej podstawie content na potrzebę skutecznej komunikacji w kanałach social media oraz banery do efektywnych działań reklamowych. Opracowujemy materiały graficzne na potrzeby komunikacji marketingowej online i offline.

Ile osób może wziąć udział w warsztatach na start?

Nie ma określonej liczby osób, która może wziąć udział w warsztatach, jednak najlepiej czy partycypują w nich kluczowe osoby w organizacji (+/- 5), które mogą podzielić się wiedzą, a informacje pozyskane na warsztatach wykorzystają w swojej codziennej pracy.

Ile trwa przygotowanie strategii?

Proces przygotowania strategii może różnić się w zależności od charakteru brandu. Opracowanie strategii trwa z reguły od dwóch tygodni od odbycia warsztatów do miesiąca.

Co to znaczy, że strategię mogę realizować samodzielnie lub z Beeffective?

 Przygotowana przez nas strategia to obszerny dokument zawierający kompletny zbiór informacji wyznaczających konkretny kierunek działań w kanale digital. Możemy wdrażać ją wspólnie lub przeszkolić go odpowiednio, aby mógł ją samodzielnie zrealizować. 

Czy realizujecie szkolenia? Kto może wziąć w nich udział?

Dzielenie się wiedzą to jedna z najważniejszych wartości Beeffective! Chętnie szkolimy zarówno pasjonatów social media, którzy chcą podnieść swoje kompetencje, jak i osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem online. Wszystkie szkolenia projektujemy zgodnie z indywidualnymi potrzebami.

Co to jest kalendarz postów i mediaplan?

 Przygotowana przez nas strategia to obszerny dokument zawierający kompletny zbKalendarz postów to harmonogram publikacji treści w kanałach social media. Zawiera informacje jakie posty, kiedy i w jakich kanałach zostaną opublikowane. Mediaplan to natomiast harmonogram realizacji działań reklamowych w kanale digital. Zawiera on szczegółowy plan wykorzystania mediów w kampaniach oraz takie informacje jak rodzaj reklam, czas ich trwania, planowany budżet oraz estymowane efekty działań. iór informacji wyznaczających konkretny kierunek działań w kanale digital. Możemy wdrażać ją wspólnie lub przeszkolić go odpowiednio, aby mógł ją samodzielnie zrealizować. 

Kto będzie się ze mną kontaktował na co dzień, w ramach bieżących działań?

Przy realizacji zleceń będzie pracował zespół składający się ze specjalistów mających wieloletnie doświadczenie w digital marketingu. Każdy z realizowanych przez nas projektów ma ponadto przypisanego lidera, który zna go od A do Z. Ta osoba jest odpowiedzialna za koordynowanie działań i odpowiada za bieżący kontakt z klientem.

Jaką kwotę muszę zainwestować w działania digital marketingowe?

Trudno wskazać jednoznacznie jaki budżet należy przeznaczyć na działania digitalowe, ponieważ każdy klient i specyfika jego branży są inne. Dopiero po poznaniu marki i jej celów możemy zaproponować i wycenić konkretne działania.

Jak mierzycie efekty działań w digital marketingu?

Każda strategia obecności w kanale digital, którą opracowujemy dla naszych klientów zawiera konkretnie wyznaczone cele i sposoby oceny ich realizacji. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu paneli analitycznych możemy mierzyć, oceniać i analizować jakość dostarczanego ruchu z wielu kanałów. To pozwala nam monitorować w jaki sposób poszczególne aktywności na siebie wpływają, a potem je optymalizować. Raporty podsumowujące nasze działania i ich efekty dostarczamy klientom za pomocą Google Data Studio z danymi w czasie rzeczywistym.

Masz więcej pytań?
Napisz do nas: