Dla naszych klientów realizujemy działania skupiające się na efektywnym wykorzystaniu potencjału reklamowego marki w kanałach internetowych. Prowadzimy kampanie we wszystkich najpopularniejszych systemach reklamowych. Tworzone przez nas kampanie ustawiamy na kontach klienta, tak, by ich efekty mogły być widoczne nawet po zakończonym projekcie.
Przed rozpoczęciem współpracy z zakresu działań organicznych w social media, przygotowujemy analitykę strony docelowej klienta, tak by dzięki Google Analytics móc wskazać najbardziej efektywne źródła ruchu. Gwarantujemy pełną transparentność podejmowanych działań, wyniki kampanii raportujemy w cyklu miesięcznym, poddając szczegółowej analizie najbardziej konwertujące kanały internetowe. W tym celu wykorzystujemy ścieżki wielokanałowe, by móc z całą odpowiedzialnością wyznaczyć najbardziej efektywne źródła ruchu. Nieustannie dbamy o optymalizację kosztów kampanii i poszukiwanie nowych kanałów dotarcia. Każdy projekt jest realizowany przez min. 2 specjalistów, by móc zapewnić ciągłość efektywnych działań.
Posiadamy status partnera Google, który potwierdza, że posiadamy wiedzę i umiejętności z zakresu Google Ads, potwierdzoną certyfikatami z Academy for Ads. Ten status oznacza również, że agencja spełnia wymagania dotyczące wydatków związanych z Google Ads, zapewnia sobie i klientom wzrost przychodów oraz utrzymuje i powiększa grono klientów.

Prowadzimy
Performance Marketing
Czyli kampanie online zorientowane na rezultaty i rozliczane za osiągnięte efekty
Tworzymy
Social Media
Obsługujemy profile biznesowe we wszystkich wiodących portalach społecznościowych
Tworzymy
Kreacje graficzne
Kompleksowo obsługujemy naszych klientów w zakresie tworzenia materiałów graficznych.
Zobacz jak krok po kroku
Co nas wyróżnia? Efekty!
10
15
60
80
Wspieramy
Jak pracujemy?
Staramy się, aby zarówno komunikacja jak i kampanie były efektem starannie dobranej strategii
01.
Warsztaty
marki
Spotkanie przedstawicieli marki w PPNT w Gdyni z zespołem Beeffective, gdzie przez 4-5 godzin zostaną omówione najlepsze case study z branży klienta.
02.
STRATEGIA
DZIAŁAŃ
Efektem jest roczny plan w postaci blisko 100-stronnicowego dokumentu, który klient może wdrażać samodzielnie lub z agencją.
03.
Analityka
internetowa
Efektem jest przygotowany panel Google Analytics, pozwalający oceniać jakość ruchu z kampanii i źródeł organicznych,
04.
OBSŁUGA
SOCIAL MEDIA
Nad każdym profilem w mediach społecznościowych pracuje minimum 2 specjalistów, którzy dbają o ciągłość komunikacji, mając na uwadze wszelkie nowinki w branży.
05.
KAMPANIA
NASTAWIONA NA EFEKTY
Realizując kampanię, dbamy o taki dobór formatów, aby najefektywniej wykorzystywać budżet przy działaniach sprzedażowych, biorąc pod uwagę dopływ nowych użytkowników nie znających marki.