Zwiększanie atrakcyjności materiałów graficznych to podstawowa zasada efektywnej komunikacji w social media. Niezawodnie pomagają w tym zabiegi optyczne, wywołujące wrażenie przestrzenności obrazu. Jeśli chcesz zyskać większe zaangażowanie pod postami, koniecznie zobacz sprawdzone sposoby na upgrade standardowych kadrów.
Wydobycie fragmentu zdjęcia na jednolite kolorystycznie tło przyciąga wzrok pozorną przestrzennością. Dodatkowo, tego typu modyfikacje wydłużają cykl wykorzystania jednej fotografii, którą możesz potem rekonfigurować, odsłaniając za każdym razem inny jej fragment. Poniżej przykład, jak robimy to dla flawless.pl
http://bit.ly/2wZmI2M
Konsekwencja w stosowaniu trójwymiarowych złudzeń może być rozwiązaniem spajającym wizerunek marki, tak jak ma to miejsce w przypadku flawless.pl
http://bit.ly/2NAkikv
http://bit.ly/2oWpbXh
Zabieg 3D pomaga uniknąć zamknięcia w sztywnych ramach wizualnego klucza w przypadku, gdy osadzasz grafiki w szablonie/ramce. Powtarzalne obramowanie grafik nadaje spójny charakter komunikacji, ale stosowany zbyt jednostajnie, może wywołać wrażenie schematyczności komunikatów. Poniżej przykład dla Carte d’Or Cafe
http://bit.ly/2x2lKTo
Celem wyróżnienia napisów zakrywa się fragmenty liter innymi elementami grafiki. U odbiorcy pojawia się potrzeba rozszyfrowania niekompletnego komunikatu, a ciekawość to najlepszy sprzymierzeniec Twojego contentu. Poniżej przykład dla Lactima:
http://bit.ly/2O7uGxh
http://bit.ly/2CJ3fZh
Wydobywając fragment fotografii, możesz dosłownie łączyć ze sobą zdjęcia: element jednego „zahacza” o sąsiedni kadr. To samo rozwiązanie sprawdzi się także przy zdjęciach samych produktów:
http://bit.ly/2x2ufxH
Eksponując kawałek ręki modelki, „odcinasz” fragment tła widoczny w pierwotnie przygotowanym zdjęciu, co dynamizuje Twoją grafikę. Przykład dla Esotiq:
http://bit.ly/2x3BZ2r
Zastosowanie złudzenia przestrzenności w grafikach daje realną przewagę nad podobnymi materiałami zaprezentowanymi w konwencjonalny sposób. Wymagające oko odbiorcy coraz mniej przychylnie spogląda na rutynowo wykonane projekty, zatem jeśli potrzebujesz więcej świeżych rozwiązań – koniecznie obserwuj #samnektar.
Będziemy się starali prezentować więcej kreatywnych pomysłów na ciekawą oprawę graficzną Twojego profilu.
#samnektar by Wiesław Teofilak/ Beeffective Team
Akademia Sztuk Pięknych, którą ukończyłem w Gdańsku, pozwoliła mi nie tylko na wielokierunkowy rozwój umiejętności związanych z projektowaniem graficznym, tworzeniem ilustracji, liternictwem, animacją, czy fotografią, ale również na kontakt z uzdolnionymi osobami, którymi miałem przyjemność się inspirować.
Moim zadaniem w Beeffective jest tworzenie wizualnego przekazu w mediach społecznościowych, które realizuję dla klientów z różnych branż: od deweloperskiej, przez technologiczną aż po FMCG. Moja praca w agencji nie ogranicza się tylko do tworzenia materiałów graficznych. Pasjonują mnie również zabawy słowne, dekonstruowanie utartych zwrotów i składanie ich na nowo w nieoczywisty i humorystyczny sposób. Język traktuję plastycznie, by wykorzystywać go w kreatywnym copywritingu. Szczególnie jestem dumny z serii ilustracji, sentymentalnych odwołań i oryginalnych memów, które stały się viralami i osiągały wyniki rzędu 10 tysięcy reakcji.
Gdynia, w której mieszkam, pozwala mi na częsty kontakt z przyrodą i oddawanie się pasji, jaką jest tworzenie video timelaps. Swoje zainteresowanie historią łączę z artystycznym warsztatem, przenosząc jej elementy na papier i płótno.