Odświeżamy wizerunek gdyńskiej marki Batory

14 Wrzesień 2017
wteofilak

Batory, to centrum handlowe stanowiące od 18 lat ważny punkt na mapie Gdyni, nie tylko ze względu na fakt usytuowany w samym jej centrum. Jesteśmy dumni mogąc pracować dla klienta, którego ambicją było wpisanie się w nadmorski charakter miasta.

Przygotowanie przez nas strategii obecności marki w social media, polegało m. in. na zdefiniowaniu aspektów wyróżniających CH Batory.  Jednym z nich, jest strategiczne położenie w obrębie ścisłego śródmieścia. Dla znacznej części mieszkańców, Batory jest miejscem spotkań prowadzących w różne miejsca Gdyni. Strategia promocji zakłada wykorzystanie tego potencjału, a prowadzona w tym temacie narracja (także na profilu Instagram), docelowo ma skupiać uwagę na ofercie handlowo-usługowej.

Ideę miejsca łączącego mieszkańców, podsumowuje hasło reklamowe: „Twoje miasto, Twoje centrum”. Jest to o tyle istotna kwestia, iż potencjalnie umożliwi zbudowanie społeczności, dzięki bazowaniu na sentymencie czy współczesnych trendach charakteryzujących kontakty społeczne. Tendencji do poznawania nowych osób w przestrzeni wirtualnej, nadal towarzyszy perspektywa pierwszego spotkania w realu (najlepiej w miejscu powszechnie kojarzonym), dzięki czemu Centrum Handlowe Batory zyskuje autentyczny Reason to Talk.

Jeśli choć raz zdarzyło Wam się umówić „pod Batorym”, to obowiązkowo musicie polajkować fanpage @BatoryGdynia !