Oznaczaj produkty na Instagramie

W poprzednim wydaniu cyklu #samnektar Justyna Rucińska-Góral pisała, jak efektywnie prowadzić konto firmowe na Instagramie. Dzisiaj pokażę, jak oznaczać produkty na zdjęciach na Instagramie i umożliwić followersom zakup produktów, które są widoczne na Twojej tablicy.

Instagram to w dzisiejszych czasach źródło inspiracji. Po hashtagach szukamy produktów do domu, elementów stylizacji, restauracji czy miejsc, gdzie możemy spędzić wakacje. Oznaczenie konkretnego produktu na zdjęciu i możliwość bezpośredniego przejścia do sklepu jest sporym ułatwieniem dla obserwujących, a dla Ciebie szansą na bardziej efektywną sprzedaż. ? Produkty na Instagramie można oznaczać z dwóch możliwych źródeł: z sekcji Sklep na Instagramie (produkty oznacza się analogicznie jak inne profile) lub z katalogu produktów, który jest powiązany z profilem firmowym. Poniżej krótka instrukcja, jak oznaczać produkty na zdjęciach z katalogu produktów: ? Funkcja zakupów na Instagramie jest dostępna dla zakwalifikowanych profili. Konto na Instagramie musi być profilem firmowym, a ten połączony z katalogiem na Facebooku.
Więcej o zasadach kwalifikacji można poczytać tu:
http://bit.ly/zasady_kwalifikacji

  • Włącz możliwość oznaczania produktów (w ustawieniach na Instagramie dotknij opcję Zakupy i wybierz katalog produktów do połączenia z profilem firmowym).
  • Wybierz zdjęcie z galerii, dodaj podpis i filtry. Następnie dotknij na zdjęciu produkt, który chcesz oznaczyć.
  • W jednym poście możesz oznaczyć do 5 produktów (w przypadku 1 zdjęcia) lub 20 produktów (w przypadku albumu zdjęć).
  • Wybierz produkt z katalogu produktów i gotowe, zdjęcie udostępnij na tablicy.
  • Analizuj statystyki oznaczonych produktów. Możesz sprawdzić liczbę wyświetleń produktów i liczbę kliknięć w link, który przekierowuje na stronę sklepu.

Przykłady naszych realizacji (przeglądaj na urządzeniu mobilnym):

home&you: https://bit.ly/2ubUsrb
flawless.pl: https://bit.ly/2KWcs3z
Czytaj więcej: http://bit.ly/edycja_oznaczonych_produktow
#samnektar by Klaudia Chmielewska/ Beeffective Team

+ ostatnie wpisy

Od zawsze kochałam podróże, dlatego swoją pierwszą pracę, jeszcze w trakcie studiów na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa, rozpoczęłam w biurze podróży. Pasja do wyjazdów została, natomiast swoje kroki zawodowe skierowałam w stronę branży IT, gdzie przez 5 lat pracowałam w dziale marketingu, promując nowe produkty i realizując działania sprzedażowe. Edukację uzupełniłam o studia podyplomowe na kierunku zamówienia publiczne.

Doświadczenie w branży IT oraz zamiłowanie do mediów społecznościowych przywiodło mnie do Beeffective, gdzie aktualnie, jako Head of Social Media, koordynuję pracę kilkuosobowego zespołu dbającego o komunikację marek z wielu branż, które jako agencja mamy przyjemność obsługiwać. Cały czas rozwijam swoje kompetencje, uczestnicząc w profesjonalnych szkoleniach z digitalu oraz w konferencjach branżowych. Zdobytą wiedzą dzielę się z innymi podczas warsztatów budowania marki, które prowadzę dla klientów Beeffective, jak również na zajęciach z mediów elektronicznych w marketingu na Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni.

Oprócz dbania o najwyższą jakość pracy działu i efektywną realizację celów jestem dumna z przygotowania kilkudziesięciu strategii obecności marek w obszarze mediów społecznościowych, bo wierzę, że zanim zacznie się działać, trzeba mieć na to dobry plan. Moje zamiłowanie do podróży łączę z eksplorowaniem świata gastro – tego mniejszego – trójmiejskiego i tego większego, kiedy wyjeżdżam gdzieś dalej.

Polecane Wpisy