AB Inwestor

AB Inwestor

0

to średniomiesięczny zasięg reklam Facebook Ads

AB Inwestor to ceniona marka deweloperska, specjalizująca się w realizacjach inwestycji mieszkaniowych i biurowych, obecna na trójmiejskim rynku nieruchomości od ponad 20 lat. Cieszy się uznaniem nie tylko samych mieszkańców, ale również znawców architektury, dbając o to, by jej prestiżowe projekty inwestycyjne doskonale wpasowywały się w modernistyczną tkankę miasta.
KLIENT

AB Inwestor

CEL

Dotarcie do zamożnego klienta

NARZĘDZIA
  • Reklama elastyczna, wyszukiwarka Google

  • Reklama prasowa
  • Reklama OOH
ZAKRES
  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • Komunikacja na Facebooku

Nasze działania dla AB Inwestor
prowadzimy nieprzerwanie od 2016 roku

Nasze działania dla AB Inwestor prowadzimy nieprzerwanie od 2016 roku, z powodzeniem wspierając sprzedaż kolejnych inwestycji dewelopera. Dotarcia do klienta, dysponującego większym budżetem na zakup domu czy apartamentu, nie jest łatwym zadaniem, ale odpowiednio zaprojektowany lejek sprzedażowy, realizowany podczas kampanii marketingowych, i nasze doświadczenie w branży nieruchomości, pozwalają nam efektywnie pozyskiwać klientów, skłonnych zainwestować w nowe mieszkanie.

Ruch i optymalizacja
W naszych działaniach skupiamy się m.in. na budowaniu świadomości marki AB Inwestor. Aktywnie generujemy ruch płynący z wyszukiwarki Google, wspierając poszukiwanie nowych klientów reklamami elastycznymi w Google Display Network. Średnia miesięczna liczba kliknięć reklamy Google Ads kształtuje się na poziomie ponad 10 tysięcy.

Dbamy również o bieżącą optymalizację reklam i dostosowanie stawek w celu najskuteczniejszego wykorzystania budżetu reklamowego. Przekaz, jaki kierujemy do potencjalnych nabywców nieruchomości, generuje miesięcznie niemal pół miliona wyświetleń.
Efektywność i efektowność
Działania w Google Ads wspieramy reklamami Facebook Ads, wykorzystując formaty wideo, karuzele, kolekcje oraz pokazy slajdów ze średnim miesięcznym zasięgiem wynoszącym 27 tysięcy. Nasze kampanie tworzymy z zachowaniem pełnej spójności z materiałami outdoorowymi, obecnymi w przestrzeni miejskiej, które również realizujemy dla naszego Klienta.

Cieszymy się, że zaufanie, jakim obdarzył nas AB Inwestor, pozwala nam na stałą, wieloletnią współpracę, a transparentność, która obok efektywności przyświeca nam w codziennej pracy, została doceniona.
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

Digital Innovation Hub dih4.ai

Digital Innovation Hub

Generowaliśmy nawet

80 kalorycznych leadów

dla branży IT miesięcznie.

0

% ruchu na stronie ze zrealizowanych kampanii płatnych.

Digital Innovation Hub to współtworzony przez konsorcjum Voicelab.ai i Politechniki Gdańskiej oraz prawie 20 partnerów Hub Innowacji Cyfrowych. Jego celem jest tworzenie i proponowanie innowacyjnych rozwiązań z dziedziny AI w obszarze technologii głosowych i przetwarzania sygnałów dźwiękowych.

KLIENT

dih4.ai

CEL

Generowanie leadów wśród firm dojrzałych cyfrowo oraz stworzenie spójnego systemu komunikacji wizualnej.

ZAKRES
  • Warsztaty brandowe.
  • Przygotowanie strategii obecności marki w kanale digital.
  • Zaprojektowanie Design System (w tym oprawy social media).
  • Projekt i wdrożenie landing page’y.
  • Kampania Lead Ads.
Generowanie leadów w sektorze B2B

Klient zgłosił się do nas z zamiarem pozyskiwania leadów kontaktowych z firm z sektora publicznego, bankowości, finansów, telekomunikacji i medycyny. Biorąc pod uwagę specyfikę oferowanego produktu, konsorcjum zależało, aby znaleźć firmy, które mają potencjał do wprowadzania innowacji w obszarze sztucznej inteligencji. Naszym celem, jako agencji digital marketingowej, było dotarcie w ramach kampanii Lead Ads do podmiotów dojrzałych cyfrowo, które mogłyby skorzystać z rozwiązań sztucznej inteligencji oferowanych przez DIH4.AI.

 

Od warsztatów do efektywnego generowania leadów

Współpracę z DIH.AI rozpoczęliśmy od brandowych warsztatów z Klientem. Bazując na wiedzy zdobytej podczas warsztatów, stworzyliśmy spójną strategię obecności marki w kanale digital. Następnie przygotowaliśmy koncepcję kreacji graficznych oraz opracowaliśmy wyróżniający Brand System. Dla klienta stworzyliśmy i wdrożyliśmy landing page, a bazując na lejku sprzedażowym, zbudowaliśmy efektywne kampanie Lead Ads. Dzięki kampaniom Facebook Ads, Linkedin Ads oraz tym realizowanym w sieci reklamowej i sieci wyszukiwania Google, zwiększyliśmy ruch w witrynie internetowej klienta.

Wdrożenie spójnej koncepcji wizualnej

Aby z sukcesem pozyskiwać leady, zaproponowaliśmy DIH4.AI stworzenie spójnego systemu komunikacji wizualnej oraz bieżącą współpracę w zakresie wsparcia graficznego i projektowania materiałów. Dla brandu przygotowaliśmy pakiet materiałów graficznych takich jak: mikro animacje, animacje 2D grafiki i infografiki – na potrzeby kanałów social media i landing page’y. W ramach działań na start wypracowaliśmy Key Visual oparty na Design Systemie, a na jego podstawie – content na potrzeby skutecznej komunikacji w kanałach social media oraz banery do efektywnych działań reklamowych.

 

Odpowiednie kreacje we właściwie zaprojektowanej kampanii

Dzięki synergicznemu połączeniu efektownych materiałów wizualnych i efektywnej kampanii Lead Ads generowaliśmy blisko 80 kalorycznych leadów dla branży IT miesięcznie oraz dotarliśmy z komunikatem do firm, które rozważają wdrożenie sztucznej inteligencji w przyszłości.

 

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

ŠKODA Plichta

ŠKODA Plichta

0

leadów miesięcznie dla dealera samochodowego

Škoda Plichta to dealer samochodów marki Skoda, posiadający salony zlokalizowane w Trójmieście i Toruniu, który zajmuje wysokie pozycje w rankingach najlepszych sprzedawców samochodowych w Polsce. Klientowi zależało na tym, by pozyskiwać kontakty telefoniczne i mailowe do osób zainteresowanych zakupem konkretnych modeli samochodów, które znajdują się w jego ofercie.

KLIENT

ŠKODA Plichta

CEL

Generowanie Leadów

NARZĘDZIA

Zapier

Google Analytics

ZAKRES

Facebook Ads

Google Ads

Analityka internetowa

Dane w czasie rzeczywistym

W celu efektywnego pozyskiwania leadów zaprojektowaliśmy intuicyjny, łatwy do wypełnienia formularz kontaktowy, dzięki któremu, oprócz podstawowych danych, pozyskujemy również informacje na temat preferencji osób szukających konkretnych modeli samochodów. Poprzez integrację z narzędziem Zapier, kontakty zbierane w trakcie kampanii Lead Ads trafiają w czasie rzeczywistym bezpośrednio do naszego Klienta, umożliwiając mu kontakt z zainteresowanym zakupem samochodu w krótkim czasie. Efektywnie zaprojektowana kampania realizowana w obszarze Facebooka pozwala nam pozyskiwać z tego kanału średnio 50% wszystkich leadów.

Generujemy ruch

Sukces w postaci generowania jakościowych leadów, jest efektem odpowiednio zaprojektowanego lejka sprzedażowego, który napełniamy skutecznymi działaniami w różnych obszarach digitalu. Dzięki kampaniom Facebook Ads oraz tym realizowanym w sieci reklamowej i sieci wyszukiwania Google Ads, nieprzerwanie zwiększamy ruch w witrynie internetowej Klienta lub prowadzimy użytkowników do przygotowanego na potrzeby kampanii Landing Page’a. W naszych działaniach wykorzystujemy grupy niestandardowych i podobnych odbiorców, aby regularnie docierać do coraz większej ilości potencjalnych nabywców i finalnie dostarczać Klientowi dane pozwalające mu realizować cele sprzedażowe.

Analizujemy

Wszystkie podejmowane przez nas działania wspieramy dobrze rozwiniętą analityką strony internetowej, a o wynikach naszych działań regularnie informujemy naszego Klienta zgodnie z zasadą transparentności, która przyświeca nam w codziennych działaniach. Wciąż weryfikujemy grupy odbiorców, ścieżki odwiedzających stronę i badamy wszystkie występujące w tym przypadku konwersje, by regularnie optymalizować działania i wybierać te narzędzia, które pozwolą nam dostarczać Klientowi setki leadów każdego miesiąca.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

home&you

home&you

0

Zdobyliśmy 300 000 followersów na Instagramie

home&you to popularna marka sklepów z artykułami wyposażenia i dekoracji wnętrz, które można kupić w salonach stacjonarnych oraz na home-you.com. Na tle konkurencji home&you wyróżnia się nie tylko bogatą ofertą asortymentową, ale także cieszącymi się uznaniem fanów akcjami promocyjnymi i zaangażowaną społecznością.

KLIENT

home&you

CEL

Zgromadzenie zaangażowanej społeczności wokół marki

NARZĘDZIA
  • User-Generated Content
  • InstaStories
  • natywne narzędzia Instagrama
ZAKRES

Prowadzenie całościowej komunikacji na Instagramie na podstawie wypracowanej strategii działań.

Najpierw strategia
Działania na Instagramie dla home&you, które prowadzimy od samego początku obecności marki w tym kanale, rozpoczęliśmy od wypracowania strategii, której głównym celem było zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki oraz zgromadzenie wokół niej zaangażowanej społeczności, która interesuje się nowościami i regularnie decyduje się na zakup produktów przez nią oferowanych.
Budujemy zaangażowanie
W czasie pracy nad rozwojem marki home&you na Instagramie wykorzystywaliśmy bieżące trendy, w tym treści efemeryczne, które dodatkowo angażowały społeczność i zachęcały do dzielenia się swoimi prywatnymi treściami z oznaczeniami produktów home&you. Realizowany przez nas model współpracy oparty o User-Generated Content pozwolił nam pozyskiwać ciekawe treści, którymi dzieliliśmy się na profilu marki. Odzew na spontaniczne posty oraz relacje przyniósł znaczący wzrost polubień i komentarzy, a liczba followersów rosła.
Influencer marketing

Stopniowo wdrażaliśmy również współpracę z Influencerkami, które oznaczały markę @homeandyou_official w swoich kanałach, dzięki czemu zyskiwała ona kolejnych obserwujących. Gromadzenie coraz liczniejszej zaangażowanej społeczności na oficjalnym profilu marki było również wynikiem zwiększonej ilości postów z brandowym hashtagiem, bieżącego komentowania publikowanych postów, wiadomości wewnętrznych, wzmianek w InstaStories i utrzymywania kontaktu z fanami za pośrednictwem mikronarracji.

Efekt działań – statystyki

Nasza wypracowana i konsekwentnie realizowana strategia działań i wykorzystywanie najefektywniejszych narzędzi dostępnych na Instagramie, przyczyniło się do znaczącego wzrostu zaangażowania wokół marki home&you i doprowadziło do pozyskania 300 000 obserwujących użytkowników na Instagramie. Natomiast samo zwiększenie zainteresowania marką i jej produktami, które wygenerowaliśmy dzięki dobrze zaplanowanym i systematycznie realizowanym działaniom, opartym na wykorzystaniu całego potencjału mediów społecznościowych, pomogło marce dodatkowo stymulować sprzedaż i generować zyski.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas: