Digital Innovation Hub dih4.ai
Digital Innovation Hub
Generowaliśmy nawet
80 kalorycznych leadów
dla branży IT miesięcznie.
% ruchu na stronie ze zrealizowanych kampanii płatnych.
Digital Innovation Hub to współtworzony przez konsorcjum Voicelab.ai i Politechniki Gdańskiej oraz prawie 20 partnerów Hub Innowacji Cyfrowych. Jego celem jest tworzenie i proponowanie innowacyjnych rozwiązań z dziedziny AI w obszarze technologii głosowych i przetwarzania sygnałów dźwiękowych.
KLIENT
dih4.ai
CEL
Generowanie leadów wśród firm dojrzałych cyfrowo oraz stworzenie spójnego systemu komunikacji wizualnej.
ZAKRES
- Warsztaty brandowe.
- Przygotowanie strategii obecności marki w kanale digital.
- Zaprojektowanie Design System (w tym oprawy social media).
- Projekt i wdrożenie landing page’y.
- Kampania Lead Ads.
Generowanie leadów w sektorze B2B
Klient zgłosił się do nas z zamiarem pozyskiwania leadów kontaktowych z firm z sektora publicznego, bankowości, finansów, telekomunikacji i medycyny. Biorąc pod uwagę specyfikę oferowanego produktu, konsorcjum zależało, aby znaleźć firmy, które mają potencjał do wprowadzania innowacji w obszarze sztucznej inteligencji. Naszym celem, jako agencji digital marketingowej, było dotarcie w ramach kampanii Lead Ads do podmiotów dojrzałych cyfrowo, które mogłyby skorzystać z rozwiązań sztucznej inteligencji oferowanych przez DIH4.AI.
Od warsztatów do efektywnego generowania leadów
Współpracę z DIH.AI rozpoczęliśmy od brandowych warsztatów z Klientem. Bazując na wiedzy zdobytej podczas warsztatów, stworzyliśmy spójną strategię obecności marki w kanale digital. Następnie przygotowaliśmy koncepcję kreacji graficznych oraz opracowaliśmy wyróżniający Brand System. Dla klienta stworzyliśmy i wdrożyliśmy landing page, a bazując na lejku sprzedażowym, zbudowaliśmy efektywne kampanie Lead Ads. Dzięki kampaniom Facebook Ads, Linkedin Ads oraz tym realizowanym w sieci reklamowej i sieci wyszukiwania Google, zwiększyliśmy ruch w witrynie internetowej klienta.
Wdrożenie spójnej koncepcji wizualnej
Aby z sukcesem pozyskiwać leady, zaproponowaliśmy DIH4.AI stworzenie spójnego systemu komunikacji wizualnej oraz bieżącą współpracę w zakresie wsparcia graficznego i projektowania materiałów. Dla brandu przygotowaliśmy pakiet materiałów graficznych takich jak: mikro animacje, animacje 2D grafiki i infografiki – na potrzeby kanałów social media i landing page’y. W ramach działań na start wypracowaliśmy Key Visual oparty na Design Systemie, a na jego podstawie – content na potrzeby skutecznej komunikacji w kanałach social media oraz banery do efektywnych działań reklamowych.
Odpowiednie kreacje we właściwie zaprojektowanej kampanii
Dzięki synergicznemu połączeniu efektownych materiałów wizualnych i efektywnej kampanii Lead Ads generowaliśmy blisko 80 kalorycznych leadów dla branży IT miesięcznie oraz dotarliśmy z komunikatem do firm, które rozważają wdrożenie sztucznej inteligencji w przyszłości.
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:
ŠKODA Plichta
ŠKODA Plichta
leadów miesięcznie dla dealera samochodowego
Škoda Plichta to dealer samochodów marki Skoda, posiadający salony zlokalizowane w Trójmieście i Toruniu, który zajmuje wysokie pozycje w rankingach najlepszych sprzedawców samochodowych w Polsce. Klientowi zależało na tym, by pozyskiwać kontakty telefoniczne i mailowe do osób zainteresowanych zakupem konkretnych modeli samochodów, które znajdują się w jego ofercie.
KLIENT
ŠKODA Plichta
CEL
Generowanie Leadów
NARZĘDZIA
Zapier
Google Analytics
ZAKRES
Facebook Ads
Google Ads
Analityka internetowa
Dane w czasie rzeczywistym
W celu efektywnego pozyskiwania leadów zaprojektowaliśmy intuicyjny, łatwy do wypełnienia formularz kontaktowy, dzięki któremu, oprócz podstawowych danych, pozyskujemy również informacje na temat preferencji osób szukających konkretnych modeli samochodów. Poprzez integrację z narzędziem Zapier, kontakty zbierane w trakcie kampanii Lead Ads trafiają w czasie rzeczywistym bezpośrednio do naszego Klienta, umożliwiając mu kontakt z zainteresowanym zakupem samochodu w krótkim czasie. Efektywnie zaprojektowana kampania realizowana w obszarze Facebooka pozwala nam pozyskiwać z tego kanału średnio 50% wszystkich leadów.


Generujemy ruch
Sukces w postaci generowania jakościowych leadów, jest efektem odpowiednio zaprojektowanego lejka sprzedażowego, który napełniamy skutecznymi działaniami w różnych obszarach digitalu. Dzięki kampaniom Facebook Ads oraz tym realizowanym w sieci reklamowej i sieci wyszukiwania Google Ads, nieprzerwanie zwiększamy ruch w witrynie internetowej Klienta lub prowadzimy użytkowników do przygotowanego na potrzeby kampanii Landing Page’a. W naszych działaniach wykorzystujemy grupy niestandardowych i podobnych odbiorców, aby regularnie docierać do coraz większej ilości potencjalnych nabywców i finalnie dostarczać Klientowi dane pozwalające mu realizować cele sprzedażowe.
Analizujemy
Wszystkie podejmowane przez nas działania wspieramy dobrze rozwiniętą analityką strony internetowej, a o wynikach naszych działań regularnie informujemy naszego Klienta zgodnie z zasadą transparentności, która przyświeca nam w codziennych działaniach. Wciąż weryfikujemy grupy odbiorców, ścieżki odwiedzających stronę i badamy wszystkie występujące w tym przypadku konwersje, by regularnie optymalizować działania i wybierać te narzędzia, które pozwolą nam dostarczać Klientowi setki leadów każdego miesiąca.
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:
home&you
home&you
Zdobyliśmy 300 000 followersów na Instagramie
home&you to popularna marka sklepów z artykułami wyposażenia i dekoracji wnętrz, które można kupić w salonach stacjonarnych oraz na home-you.com. Na tle konkurencji home&you wyróżnia się nie tylko bogatą ofertą asortymentową, ale także cieszącymi się uznaniem fanów akcjami promocyjnymi i zaangażowaną społecznością.
KLIENT
home&you
CEL
Zgromadzenie zaangażowanej społeczności wokół marki
NARZĘDZIA
- User-Generated Content
- InstaStories
- natywne narzędzia Instagrama
ZAKRES
Prowadzenie całościowej komunikacji na Instagramie na podstawie wypracowanej strategii działań.
Najpierw strategia


Budujemy zaangażowanie
Influencer marketing
Stopniowo wdrażaliśmy również współpracę z Influencerkami, które oznaczały markę @homeandyou_official w swoich kanałach, dzięki czemu zyskiwała ona kolejnych obserwujących. Gromadzenie coraz liczniejszej zaangażowanej społeczności na oficjalnym profilu marki było również wynikiem zwiększonej ilości postów z brandowym hashtagiem, bieżącego komentowania publikowanych postów, wiadomości wewnętrznych, wzmianek w InstaStories i utrzymywania kontaktu z fanami za pośrednictwem mikronarracji.
Efekt działań – statystyki
Nasza wypracowana i konsekwentnie realizowana strategia działań i wykorzystywanie najefektywniejszych narzędzi dostępnych na Instagramie, przyczyniło się do znaczącego wzrostu zaangażowania wokół marki home&you i doprowadziło do pozyskania 300 000 obserwujących użytkowników na Instagramie. Natomiast samo zwiększenie zainteresowania marką i jej produktami, które wygenerowaliśmy dzięki dobrze zaplanowanym i systematycznie realizowanym działaniom, opartym na wykorzystaniu całego potencjału mediów społecznościowych, pomogło marce dodatkowo stymulować sprzedaż i generować zyski.