Sportpoland

Sportpoland

Sportpoland to multibrandowy sklep z wysokiej jakości akcesoriami i sprzętem sportowym. Firma posiada wieloletnie doświadczenie w modelu sprzedaży B2B. Jest dystrybutorem na polskim rynku wielu renomowanych marek m.in. Kettler oraz Hudora. Dostarcza również wyposażenie do obiektów sportowych, szkół i siłowni.

KLIENT

Sportpoland

ZAKRES

Opracowanie design systemu dopasowanego do istniejącej identyfikacji wizualnej oraz charakteru marki Sportpoland.

Wyzwanie

Jednym z elementów strategii komunikacji, którą przygotowaliśmy dla klienta, było opracowanie design systemu, który będzie korespondował z dotychczasową identyfikacją wizualną oraz pomoże w osiągnięciu nowego celu biznesowego firmy, czyli rozwinięciu sprzedaży B2C. Na podstawie nowej reprezentacji graficznej marki przygotowywane miały być wszelkie kreacje do komunikacji oraz kampanii w wybranych kanałach internetowych. 

 

Punktem wyjściowym z jednej strony było logo, kolorystyka oraz wygląd sklepu internetowego w celu zachowania rozpoznawalności marki. Z drugiej zamierzaliśmy oddać charakter marki, który zdefiniowaliśmy podczas warsztatów przeprowadzonych z klientem. Całość opakowana w sportowym stylu.

Podejście

Proces opracowania design systemu prowadzony był dwutorowo. Punktem wyjścia w aspekcie wizualnym było logo, które wyróżnia się wyraźnymi zaokrągleniami. Występowały one również w sposobie prezentacji ofert w sklepie internetowym. Interpretacja emocjonalna marki również wskazywała na użycie łagodnych form w celu zbudowania inkluzywności, czyli jednego z elementów esencji marki. W ten sposób powstało charakterystyczne obramowanie, które nadaje odpowiedni charakter komunikatu przedstawionego na grafice.

Sportowy charakter osiągnięto przez wykorzystanie kontrastu kolorystycznego oraz czcionki nawiązującej do napisów ze strojów sportowych amerykańskich college’y. Mocny kolor marki tworzy wyraźny kontrast z bielą oraz czernią, które zdecydowaliśmy się ze sobą zestawić. Dodatkowo “Biało-czerwone, to barwy niezwyciężone”!

 

Efekty

Design system dla Sportpoland został wdrożony w stałą komunikację marki na kanałach społecznościowych oraz w kampaniach reklamowych, które dla klienta prowadzimy. Dzięki ścisłej współpracy naszych działów, jesteśmy w stanie zapewnić spójność wizualną na każdym z touchpointów, na którym klient styka się z marką, za które jesteśmy odpowiedzialni. Pozwala to na efektywne budowanie rozpoznawalności marki oraz bardziej skuteczny remarketing. Więcej o spójności wizualnej w komunikacji przeczytasz w artykule naszego Art Director’a Macieja Gosia. 

 

Komunikację dla Sportpoland oparliśmy o cztery główne linie komunikacyjne, pod które dopasowaliśmy sposób przedstawienia głównego komunikatu, zachowując przy tym opisane wcześniej elementy design systemu.

 

 

0 %
wzrost zaangażowania

Od początku prowadzenia komunikacji dla klienta na Facebooku wskaźnik zaangażowania pod postami wzrósł o 2260% w stosunku do porównywalnego okresu sprzed współpracy. Jest to efekt połączenia wspominanej wyżej spójności wizualnej, angażującego copywritingu’u, skutecznych działań reklamowych oraz dobrze opracowanej strategii digital marketingowej, kompetencji, które posiada nasza agencja.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

JD Kulej

JD Kulej

0

% wzrostu aktywności pod postami

JD Kulej specjalizuje się w sprzedaży samochodów nowych, używanych oraz profesjonalnym serwisie aut takich marek jak: Peugeot, Citroen, Ford oraz Kia. Od ponad 20 lat firma związana jest głównie z trójmiejskim rynkiem motoryzacyjnym. Od niedawna swoją działalność rozszerzyła również na terenie Olsztyna.

Naszym zadaniem było wzmocnienie wizerunku dealera, jako lokalnego eksperta motoryzacyjnego, z dostosowaniem komunikacji do charakteru każdej z marek dostępnych w sprzedaży.
KLIENT

Grupa JD Kulej

CEL

Pozyskanie osób zainteresowanych ofertą dealera samochodowego.

NARZĘDZIA
  • Facebook
  • Instagram
  • Google
ZAKRES
  • Warsztaty i strategia komunikacji 
  • Wdrożenie design systemu
  • Kampania leadowa

Wyzwanie

W przypadku dealerów samochodowych, głównym celem działań marketingowych jest pozyskiwanie jakościowych leadów, jednak dla JD Kulej ważne było również reaktywowanie komunikacji po okresie lockdown-u w taki sposób, by zbudować wizerunek zaufanego, lokalnego dealera, zwiększyć rozpoznawalność na tle konkurencji oraz dostosować komunikację do specyfiki każdej z marek znajdujących się w ofercie grupy.

 

Pod opiekę dostaliśmy profile na Facebooku każdego z 5 salonów należących do JD Kulej, wraz z profilem prezentującym ofertę samochodów używanych. Naszym zadaniem było również zbudowanie zaangażowanej społeczności marki na Instagramie.

Podejście

W pierwszej kolejności dokładnie przyjrzeliśmy się  każdej z marek samochodowych, aby zrozumieć ich przewagi konkurencyjne oraz charakter. Efektem analizy stron internetowych, profili w social media, publikowanych treści oraz opinii na portalach motoryzacyjnych było wypisanie głównych wyróżników dla każdej z marek, a one z kolei stały się  podstawą do stworzenia materiałów dla salonów.

Peugeot
Citroën
KIA
Ford
Używane
Design
Design
Design
Aktywnie
Fun
Jakość
Innowacje
Innowacje
Renoma
Usługi
Przyszłość
Lifestyle
Fun
Historia
Oferta
Pojazdy użytkowe
Komfort
Pojazdy użytkowe
Fani
Pojazdy użytkowe

Kolejnym krokiem było zdefiniowanie filarów marki JD Kulej, które będą spójnie przedstawiane we wszystkich kanałach komunikacji. Chcieliśmy przede wszystkim zbliżyć markę do odbiorcy, nadać jej ludzką twarz, która jednak wciąż będzie kojarzyła się z profesjonalizmem i lokalnością.

 

Połączenie charakteru każdej marki samochodowej ze spójnym wizerunkiem grupy JD Kulej było wyzwaniem nie tylko contentowym, ale również ilościowym. Liczba publikowanych postów w różnych formatach, na 7 profilach społecznościowych, oscylowała na poziomie około 80 pozycji miesięcznie. Kluczowym narzędziem w komunikacji z klientem oraz koordynacji bieżących wpisów był kalendarz publikacji.

0 000
zasięg komunikacji Facebook
0
nowych obserwujących
0 %
więcej polubień r/r
0 %
więcej aktywności w postach r/r
Wymierne efekty

Projekt zakładał bliską współpracę działów komunikacji i graficznego. Zależało nam na tym, aby prezentacja założeń była spójna w każdym obszarze. W efekcie powstała skrojona na miarę komunikacja w social media dla każdego z salonów należącego do grupy JD Kulej oraz zbudowany spójny wizerunek marki na każdym z obsługiwanych profili.

 

Jednak efekt wizerunkowy to nie wszystko. Angażujące treści, bycie na bieżąco z nowościami rynkowymi i konsekwencja w realizowaniu strategii obecności w Internecie przyniosła realne wyniki!

Efektywnie i efektownie
W ciągu pierwszych 6 miesięcy współpracy ilość postów opublikowanych na profilach zwiększyła się o 259%, natomiast aktywność pod nimi wzrosła o 1000%. Działania komunikacyjne dotarły do 189 tys. osób, a ilość nowych polubień na Facebooku wzrosła łącznie o ponad pół tysiąca.

Posiadamy w Beeffective bogate doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych i reklamowych dla branży motoryzacyjnej. Zachęcamy do przeczytania case study Skody Plichta, gdzie opisujemy, jak generujemy 500 leadów miesięcznie. Nasze działy Performance, Social Media i Graphic Design wspólnie oferują komplementarny zbiór kompetencji najlepszych specjalistów w swoich branżach, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaoferować pakiet działań w przestrzeni digital dla większości branż, nie tylko motoryzacyjnej.
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

Esotiq

Esotiq

0

to liczba pozyskanych obserwujących

Naszym głównym celem było opracowanie długofalowej strategii komunikacji w mediach społecznościowych. Działania rozpoczęliśmy od audytu profilu.

Dla tak znanej marki modowej priorytetowym obszarem była sekcja Sklep, w której możliwe jest prezentowanie i sprzedawanie produktów klientom bezpośrednio z poziomu Facebooka. Rozwinęliśmy tę przestrzeń i za pomocą zewnętrznego narzędzia WooBox dodaliśmy w menu dodatkową kategorię Katalog, do której załączyliśmy plik z aktualną kolekcją, dzięki czemu klientki marki mogły obejrzeć całościową ofertę.

KLIENT

Esotiq

CEL

Angażująca komunikacja wspierająca sprzedaż online

NARZĘDZIA
  • Ankiety
  • Facebook Sklep
  • Karuzele
  • Bot
ZAKRES

Komunikacja Facebook

Prawdziwa twarz marki

Zważywszy na to, że odbiorcy bardziej angażują się pod treściami pokazującym prawdziwą twarz marki, organizowaliśmy sesje zdjęciowe bezpośrednio w salonach  Esotiq. Prezentowaliśmy prawdziwe twarze ekspedientek i produkty ukazane na wieszakach.

0 000
obserwujących profil
0 %
średnie dotarcie do posta
Zasięg organiczny
W swoich działaniach podkreślaliśmy akcje specjalne, w których wykorzystaliśmy boty. Dzięki odpowiednim ustawieniom jeden z nich pozyskał organicznie zasięg wynoszący 132 233, 204 reakcje i 780 komentarzy. Jest to przykład interakcji z fanami, który pokazuje, że marka podąża za trendami.
Spójność wizualna

Zadbaliśmy również o jednolitą identyfikację graficzną marki na Facebooku. Zadbaliśmy o to, by na każdą okoliczność czy akcję rabatową profil miał odpowiednią oprawę. Znakomita większość użytkowników marki to klienci mobile, dlatego tak ważny był dla nas idealny wygląd profilu w aplikacji FB.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

Betcris

Betcris

Betcris to legalny bukmacher, pionier w branży zakładów online. Firma działa od 2006 roku i nieprzerwanie oferuje usługi online w Polsce i wielu krajach na całym świecie. Betcris przyjmuje zakłady w ponad 50 dyscyplinach sportowych i wydarzeniach z innych dziedzin (m.in. rozrywki, polityki i esportu). W portfolio firmy znajdują się m.in. współprace z reprezentacją Meksyku, Ligą Ekwadorską i Brazylijską. Betcris jest Oficjalnym Partnerem NFL, MLB, czy Super Bowl w krajach Ameryki Południowej.

 

ZAKRES
  • Opracowanie Design Systemu dopasowanego do charakteru marki Betcris.

  • Zaprojektowanie Key Visual’a (zbudowanego w oparciu o elementy Design Systemu) stanowiącego formę bazową komunikacji wizualnej.

  • Przygotowanie contentu (grafiki statyczne i animacje) na potrzebę skutecznej komunikacji w kanałach social media oraz banerów do efektywnych działań reklamowych.

Wyzwanie

Po zbadaniu konkurencji i otoczenia biznesowego brandu Betcris, zdecydowaliśmy się zaproponować rozwiązanie, które stanowi zdecydowane odświeżenie stylistyki komunikacji wizualnej. Kluczowe elementy zaproponowanego Design Systemu to kolorystyka firmowa, sportowy i dynamiczny look & feel. W projekcie zastosowano odważną typografię, która stanowi element charakterystyczny kompozycji, dynamizuje grafiki, przykuwając uwagę̨. Aby wyróżnić i wyraźnie zaakcentować grafiki wśród komunikatów konkurencji, zastosowano zdecydowaną kolorystykę i kontrastowe elementy wizualne.

Efekty

Design System oraz Key Visual opracowane dla marki Betcris zostały wdrożone w stałą komunikację brandu. Na ich podstawie, na bieżąco przygotowujemy komunikaty graficzne w formie statycznej i animowanej, które mają wspólne DNA, są spójne a zarazem różnorodne i dają szerokie możliwości podczas projektowania.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

AB Inwestor

AB Inwestor

0

to średniomiesięczny zasięg reklam Facebook Ads

AB Inwestor to ceniona marka deweloperska, specjalizująca się w realizacjach inwestycji mieszkaniowych i biurowych, obecna na trójmiejskim rynku nieruchomości od ponad 20 lat. Cieszy się uznaniem nie tylko samych mieszkańców, ale również znawców architektury, dbając o to, by jej prestiżowe projekty inwestycyjne doskonale wpasowywały się w modernistyczną tkankę miasta.
KLIENT

AB Inwestor

CEL

Dotarcie do zamożnego klienta

NARZĘDZIA
  • Reklama elastyczna, wyszukiwarka Google

  • Reklama prasowa
  • Reklama OOH
ZAKRES
  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • Komunikacja na Facebooku

Nasze działania dla AB Inwestor
prowadzimy nieprzerwanie od 2016 roku

Nasze działania dla AB Inwestor prowadzimy nieprzerwanie od 2016 roku, z powodzeniem wspierając sprzedaż kolejnych inwestycji dewelopera. Dotarcia do klienta, dysponującego większym budżetem na zakup domu czy apartamentu, nie jest łatwym zadaniem, ale odpowiednio zaprojektowany lejek sprzedażowy, realizowany podczas kampanii marketingowych, i nasze doświadczenie w branży nieruchomości, pozwalają nam efektywnie pozyskiwać klientów, skłonnych zainwestować w nowe mieszkanie.

Ruch i optymalizacja
W naszych działaniach skupiamy się m.in. na budowaniu świadomości marki AB Inwestor. Aktywnie generujemy ruch płynący z wyszukiwarki Google, wspierając poszukiwanie nowych klientów reklamami elastycznymi w Google Display Network. Średnia miesięczna liczba kliknięć reklamy Google Ads kształtuje się na poziomie ponad 10 tysięcy.

Dbamy również o bieżącą optymalizację reklam i dostosowanie stawek w celu najskuteczniejszego wykorzystania budżetu reklamowego. Przekaz, jaki kierujemy do potencjalnych nabywców nieruchomości, generuje miesięcznie niemal pół miliona wyświetleń.
Efektywność i efektowność
Działania w Google Ads wspieramy reklamami Facebook Ads, wykorzystując formaty wideo, karuzele, kolekcje oraz pokazy slajdów ze średnim miesięcznym zasięgiem wynoszącym 27 tysięcy. Nasze kampanie tworzymy z zachowaniem pełnej spójności z materiałami outdoorowymi, obecnymi w przestrzeni miejskiej, które również realizujemy dla naszego Klienta.

Cieszymy się, że zaufanie, jakim obdarzył nas AB Inwestor, pozwala nam na stałą, wieloletnią współpracę, a transparentność, która obok efektywności przyświeca nam w codziennej pracy, została doceniona.
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

Digital Innovation Hub dih4.ai

Digital Innovation Hub

Generowaliśmy nawet

80 kalorycznych leadów

dla branży IT miesięcznie.

0

% ruchu na stronie ze zrealizowanych kampanii płatnych.

Digital Innovation Hub to współtworzony przez konsorcjum Voicelab.ai i Politechniki Gdańskiej oraz prawie 20 partnerów Hub Innowacji Cyfrowych. Jego celem jest tworzenie i proponowanie innowacyjnych rozwiązań z dziedziny AI w obszarze technologii głosowych i przetwarzania sygnałów dźwiękowych.

KLIENT

dih4.ai

CEL

Generowanie leadów wśród firm dojrzałych cyfrowo oraz stworzenie spójnego systemu komunikacji wizualnej.

ZAKRES
  • Warsztaty brandowe.
  • Przygotowanie strategii obecności marki w kanale digital.
  • Zaprojektowanie Design System (w tym oprawy social media).
  • Projekt i wdrożenie landing page’y.
  • Kampania Lead Ads.
Generowanie leadów w sektorze B2B

Klient zgłosił się do nas z zamiarem pozyskiwania leadów kontaktowych z firm z sektora publicznego, bankowości, finansów, telekomunikacji i medycyny. Biorąc pod uwagę specyfikę oferowanego produktu, konsorcjum zależało, aby znaleźć firmy, które mają potencjał do wprowadzania innowacji w obszarze sztucznej inteligencji. Naszym celem, jako agencji digital marketingowej, było dotarcie w ramach kampanii Lead Ads do podmiotów dojrzałych cyfrowo, które mogłyby skorzystać z rozwiązań sztucznej inteligencji oferowanych przez DIH4.AI.

 

Od warsztatów do efektywnego generowania leadów

Współpracę z DIH.AI rozpoczęliśmy od brandowych warsztatów z Klientem. Bazując na wiedzy zdobytej podczas warsztatów, stworzyliśmy spójną strategię obecności marki w kanale digital. Następnie przygotowaliśmy koncepcję kreacji graficznych oraz opracowaliśmy wyróżniający Brand System. Dla klienta stworzyliśmy i wdrożyliśmy landing page, a bazując na lejku sprzedażowym, zbudowaliśmy efektywne kampanie Lead Ads. Dzięki kampaniom Facebook Ads, Linkedin Ads oraz tym realizowanym w sieci reklamowej i sieci wyszukiwania Google, zwiększyliśmy ruch w witrynie internetowej klienta.

Wdrożenie spójnej koncepcji wizualnej

Aby z sukcesem pozyskiwać leady, zaproponowaliśmy DIH4.AI stworzenie spójnego systemu komunikacji wizualnej oraz bieżącą współpracę w zakresie wsparcia graficznego i projektowania materiałów. Dla brandu przygotowaliśmy pakiet materiałów graficznych takich jak: mikro animacje, animacje 2D grafiki i infografiki – na potrzeby kanałów social media i landing page’y. W ramach działań na start wypracowaliśmy Key Visual oparty na Design Systemie, a na jego podstawie – content na potrzeby skutecznej komunikacji w kanałach social media oraz banery do efektywnych działań reklamowych.

 

Odpowiednie kreacje we właściwie zaprojektowanej kampanii

Dzięki synergicznemu połączeniu efektownych materiałów wizualnych i efektywnej kampanii Lead Ads generowaliśmy blisko 80 kalorycznych leadów dla branży IT miesięcznie oraz dotarliśmy z komunikatem do firm, które rozważają wdrożenie sztucznej inteligencji w przyszłości.

 

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas: