Betcris

Betcris

Betcris to legalny bukmacher, pionier w branży zakładów online. Firma działa od 2006 roku i nieprzerwanie oferuje usługi online w Polsce i wielu krajach na całym świecie. Betcris przyjmuje zakłady w ponad 50 dyscyplinach sportowych i wydarzeniach z innych dziedzin (m.in. rozrywki, polityki i esportu). W portfolio firmy znajdują się m.in. współprace z reprezentacją Meksyku, Ligą Ekwadorską i Brazylijską. Betcris jest Oficjalnym Partnerem NFL, MLB, czy Super Bowl w krajach Ameryki Południowej.

 

ZAKRES
  • Opracowanie Design Systemu dopasowanego do charakteru marki Betcris.

  • Zaprojektowanie Key Visual’a (zbudowanego w oparciu o elementy Design Systemu) stanowiącego formę bazową komunikacji wizualnej.

  • Przygotowanie contentu (grafiki statyczne i animacje) na potrzebę skutecznej komunikacji w kanałach social media oraz banerów do efektywnych działań reklamowych.

Wyzwanie

Po zbadaniu konkurencji i otoczenia biznesowego brandu Betcris, zdecydowaliśmy się zaproponować rozwiązanie, które stanowi zdecydowane odświeżenie stylistyki komunikacji wizualnej. Kluczowe elementy zaproponowanego Design Systemu to kolorystyka firmowa, sportowy i dynamiczny look & feel. W projekcie zastosowano odważną typografię, która stanowi element charakterystyczny kompozycji, dynamizuje grafiki, przykuwając uwagę̨. Aby wyróżnić i wyraźnie zaakcentować grafiki wśród komunikatów konkurencji, zastosowano zdecydowaną kolorystykę i kontrastowe elementy wizualne.

Efekty

Design System oraz Key Visual opracowane dla marki Betcris zostały wdrożone w stałą komunikację brandu. Na ich podstawie, na bieżąco przygotowujemy komunikaty graficzne w formie statycznej i animowanej, które mają wspólne DNA, są spójne a zarazem różnorodne i dają szerokie możliwości podczas projektowania.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

illy Polska

illy Polska

0

liczba like’ów zebranych przez User-Generated Content

Dla firmy Le Patio Polska, która jest dystrybutorem włoskiej kawy illy, zorganizowaliśmy wyjazd studyjny dla blogerów z Polski. Głównym celem akcji było przybliżenie polskim odbiorcom świata kawy illy i procesu jej powstawania.
KLIENT

illy Polska

CEL

Przybliżenie polskim odbiorcą świata włoskiej kawy illy

NARZĘDZIA
  • User-Generated Content
  • Albumy
  • Karuzela Zdjęć
  • Slideshow
  • InstaStories
ZAKRES

Facebook Ads

Facebook 

Warsztaty z klientem
Wyjazd do Triestu, w którym mieści się siedziba firmy illy, fabryka kawy i Università del caffè  (Uniwersytet Kawy), obfitował w szereg atrakcji, w tym warsztaty, podczas których blogerzy mogli nauczyć się przygotowywać idealne cappuccino pod okiem profesjonalnej baristki.

Cały pobyt w świecie kawy illy blogerzy relacjonowali w swoich kanałach w mediach społecznościowych, gdzie opublikowano blisko 60 zdjęć na Facebooku i 90 na Instagramie. Łącznie zebrały one 14 500 lików oraz 435 komentarzy.
Efekty naszych działań
0 %
przyrost fanów
Na Fanpage’u illypolska odnotowano przyrost fanów o 43% w stosunku do liczby fanów przed wyjazdem. Posty z Włoch, oznaczanie uczestników i komentowanie zdjęć blogerów przyczyniło się do zwiększenia zaangażowania na profilu. Ponadto sprzedaż w sklepie internetowym Klienta wzrosła w tym czasie kilkukrotnie.
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas: