Park Handlowy

Efektywne działania dla Parku Handlowego​

Dodaj charakteru komunikacji w social media!

0 %
aktywność profilu na Facebooku
0 %
aktywność nowych użytkowników na Facebooku
0 %
reakcje pod postami na Facebooku

[wzrost notowany w okresie maj ’22 – październik ’22]

Dzięki naszemu doświadczeniu w prowadzeniu efektywnych działań dla centrów handlowych doskonale wiemy, że w komunikacji potrzeba czegoś więcej niż samej promocji bieżących wydarzeń, ofert najemców i autentycznych zdjęć i filmów z życia centrum.


By wyróżnić się na tle dużej konkurencji i z sukcesami realizować założone KPI, potrzeba kreatywnego pomysłu, który zwróci uwagę szerokiej grupy odbiorców i nada wyjątkowy charakter całej komunikacji w social media.

„Cześć, jestem Matti!”

Naszym celem było zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki oraz zbudowanie zaangażowanej społeczności wokół jednego z najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowych w Trójmieście. Opracowując strategię komunikacji, przygotowaliśmy również koncepcję kreatywną, w której stworzyliśmy postać Mattiego – „dobrego ducha” centrum. Samo imię nawiązuje ściśle do nazwy centrum, dzięki czemu uspójniamy całość komunikacji oraz ułatwiamy zapamiętanie wykreowanej przez nas postaci aktualnym, jak i przyszłym Klientom.

Dodaj charakteru komunikacji w social media
KLIENT

 Jedno z największych centrów handlowych w Trójmieście.

CEL
  • Zwiększenie świadomości i rozpoznawalności.
  • Zwiększenie zaangażowania użytkowników na profilach marki oraz dotarcie do nowych użytkowników. 
NARZĘDZIA

Facebook / Instagram / Reels / Facebook Ads / Content efemeryczny (Relacje, InstaStories)

ZAKRES
  • Opracowanie koncepcji kreatywnej.
  • Przygotowanie strategii działań dla marki w social media.
  • Stała komunikacja w social media.
  • Produkcja contentu (video, sesje zdjęciowe).
  • Płatne działania na Facebooku oraz Instagramie.

W bieżących działaniach nawiązujemy do różnych spostrzeżeń i sytuacji, do których może odnieść się większość osób regularnie korzystających z usług i udogodnień centrum, ale również do wspomnień i konkretnych emocji nawiązujących do życia w Trójmieście oraz chwil spędzonych w rodzinnym gronie podczas wspólnych zakupów.

Oddajemy głos!

Nasza postać to przede wszystkim pracownik centrum, który na bieżąco pomaga Klientom – odpowiada na pytania, rozwiązuje problemy, wspiera i doradza w kwestii kolejnych udanych zakupów. Matti jest również przyjacielem, który niejednokrotnie w odważny i zabawny sposób zwraca uwagę użytkowników na tematy, które dotyczą każdego z nas. W koncepcji kreatywnej na bieżąco korzystamy z cytatów Mattiego, do których może odnieść się szeroka grupa odbiorców.

 

W copy wykorzystujemy kreatywność językową, bawimy się słowem oraz formą. Wszystko w nawiązaniu do bieżącej oferty centrum, jak i życia oraz wspólnych zakupów w Trójmieście.

Podkręcamy komunikację

Dobrym wsparciem bieżącej komunikacji organicznej jest wzmocnienie jej odpowiednio dobranymi działaniami płatnymi, do których wykorzystaliśmy system reklamowy Facebook Ads. Celem prowadzonych kampanii performancowych był przede wszystkim wzrost aktywności na profilach (Facebook, Instagram) oraz zwiększenie zasięgu zarówno wśród aktualnych, jak i nowych użytkowników. Dzięki połączeniu kreatywnego copywritingu, często zaczepnych grafik i odpowiedniego targetowania kampanii uzyskaliśmy następujące wyniki:

Wzrost aktywności na Facebooku:

0 %
[maj ‘22 – październik ‘22]

Wzrost aktywności na Instagramie:

0 %
[maj ‘22 – październik ‘22]
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?

Lepiej nie mogła/eś trafić! Naszym wyróżnikiem są działania zorientowane na rezultaty i rozliczane za osiągnięte efekty.

Betcris

Betcris

Betcris to legalny bukmacher, pionier w branży zakładów online. Firma działa od 2006 roku i nieprzerwanie oferuje usługi online w Polsce i wielu krajach na całym świecie. Betcris przyjmuje zakłady w ponad 50 dyscyplinach sportowych i wydarzeniach z innych dziedzin (m.in. rozrywki, polityki i esportu). W portfolio firmy znajdują się m.in. współprace z reprezentacją Meksyku, Ligą Ekwadorską i Brazylijską. Betcris jest Oficjalnym Partnerem NFL, MLB, czy Super Bowl w krajach Ameryki Południowej.

 

ZAKRES
  • Opracowanie Design Systemu dopasowanego do charakteru marki Betcris.

  • Zaprojektowanie Key Visual’a (zbudowanego w oparciu o elementy Design Systemu) stanowiącego formę bazową komunikacji wizualnej.

  • Przygotowanie contentu (grafiki statyczne i animacje) na potrzebę skutecznej komunikacji w kanałach social media oraz banerów do efektywnych działań reklamowych.

Wyzwanie

Po zbadaniu konkurencji i otoczenia biznesowego brandu Betcris, zdecydowaliśmy się zaproponować rozwiązanie, które stanowi zdecydowane odświeżenie stylistyki komunikacji wizualnej. Kluczowe elementy zaproponowanego Design Systemu to kolorystyka firmowa, sportowy i dynamiczny look & feel. W projekcie zastosowano odważną typografię, która stanowi element charakterystyczny kompozycji, dynamizuje grafiki, przykuwając uwagę̨. Aby wyróżnić i wyraźnie zaakcentować grafiki wśród komunikatów konkurencji, zastosowano zdecydowaną kolorystykę i kontrastowe elementy wizualne.

Efekty

Design System oraz Key Visual opracowane dla marki Betcris zostały wdrożone w stałą komunikację brandu. Na ich podstawie, na bieżąco przygotowujemy komunikaty graficzne w formie statycznej i animowanej, które mają wspólne DNA, są spójne a zarazem różnorodne i dają szerokie możliwości podczas projektowania.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

illy Polska

illy Polska

0

liczba like’ów zebranych przez User-Generated Content

Dla firmy Le Patio Polska, która jest dystrybutorem włoskiej kawy illy, zorganizowaliśmy wyjazd studyjny dla blogerów z Polski. Głównym celem akcji było przybliżenie polskim odbiorcom świata kawy illy i procesu jej powstawania.
KLIENT

illy Polska

CEL

Przybliżenie polskim odbiorcą świata włoskiej kawy illy

NARZĘDZIA
  • User-Generated Content
  • Albumy
  • Karuzela Zdjęć
  • Slideshow
  • InstaStories
ZAKRES

Facebook Ads

Facebook 

Warsztaty z klientem
Wyjazd do Triestu, w którym mieści się siedziba firmy illy, fabryka kawy i Università del caffè  (Uniwersytet Kawy), obfitował w szereg atrakcji, w tym warsztaty, podczas których blogerzy mogli nauczyć się przygotowywać idealne cappuccino pod okiem profesjonalnej baristki.

Cały pobyt w świecie kawy illy blogerzy relacjonowali w swoich kanałach w mediach społecznościowych, gdzie opublikowano blisko 60 zdjęć na Facebooku i 90 na Instagramie. Łącznie zebrały one 14 500 lików oraz 435 komentarzy.
Efekty naszych działań
0 %
przyrost fanów
Na Fanpage’u illypolska odnotowano przyrost fanów o 43% w stosunku do liczby fanów przed wyjazdem. Posty z Włoch, oznaczanie uczestników i komentowanie zdjęć blogerów przyczyniło się do zwiększenia zaangażowania na profilu. Ponadto sprzedaż w sklepie internetowym Klienta wzrosła w tym czasie kilkukrotnie.
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas: