Park Handlowy

Efektywne działania dla Parku Handlowego​

Dodaj charakteru komunikacji w social media!

0 %
aktywność profilu na Facebooku
0 %
aktywność nowych użytkowników na Facebooku
0 %
reakcje pod postami na Facebooku

[wzrost notowany w okresie maj ’22 – październik ’22]

Dzięki naszemu doświadczeniu w prowadzeniu efektywnych działań dla centrów handlowych doskonale wiemy, że w komunikacji potrzeba czegoś więcej niż samej promocji bieżących wydarzeń, ofert najemców i autentycznych zdjęć i filmów z życia centrum.


By wyróżnić się na tle dużej konkurencji i z sukcesami realizować założone KPI, potrzeba kreatywnego pomysłu, który zwróci uwagę szerokiej grupy odbiorców i nada wyjątkowy charakter całej komunikacji w social media.

„Cześć, jestem Matti!”

Naszym celem było zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki oraz zbudowanie zaangażowanej społeczności wokół jednego z najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowych w Trójmieście. Opracowując strategię komunikacji, przygotowaliśmy również koncepcję kreatywną, w której stworzyliśmy postać Mattiego – „dobrego ducha” centrum. Samo imię nawiązuje ściśle do nazwy centrum, dzięki czemu uspójniamy całość komunikacji oraz ułatwiamy zapamiętanie wykreowanej przez nas postaci aktualnym, jak i przyszłym Klientom.

Dodaj charakteru komunikacji w social media
KLIENT

 Jedno z największych centrów handlowych w Trójmieście.

CEL
  • Zwiększenie świadomości i rozpoznawalności.
  • Zwiększenie zaangażowania użytkowników na profilach marki oraz dotarcie do nowych użytkowników. 
NARZĘDZIA

Facebook / Instagram / Reels / Facebook Ads / Content efemeryczny (Relacje, InstaStories)

ZAKRES
  • Opracowanie koncepcji kreatywnej.
  • Przygotowanie strategii działań dla marki w social media.
  • Stała komunikacja w social media.
  • Produkcja contentu (video, sesje zdjęciowe).
  • Płatne działania na Facebooku oraz Instagramie.

W bieżących działaniach nawiązujemy do różnych spostrzeżeń i sytuacji, do których może odnieść się większość osób regularnie korzystających z usług i udogodnień centrum, ale również do wspomnień i konkretnych emocji nawiązujących do życia w Trójmieście oraz chwil spędzonych w rodzinnym gronie podczas wspólnych zakupów.

Oddajemy głos!

Nasza postać to przede wszystkim pracownik centrum, który na bieżąco pomaga Klientom – odpowiada na pytania, rozwiązuje problemy, wspiera i doradza w kwestii kolejnych udanych zakupów. Matti jest również przyjacielem, który niejednokrotnie w odważny i zabawny sposób zwraca uwagę użytkowników na tematy, które dotyczą każdego z nas. W koncepcji kreatywnej na bieżąco korzystamy z cytatów Mattiego, do których może odnieść się szeroka grupa odbiorców.

 

W copy wykorzystujemy kreatywność językową, bawimy się słowem oraz formą. Wszystko w nawiązaniu do bieżącej oferty centrum, jak i życia oraz wspólnych zakupów w Trójmieście.

Podkręcamy komunikację

Dobrym wsparciem bieżącej komunikacji organicznej jest wzmocnienie jej odpowiednio dobranymi działaniami płatnymi, do których wykorzystaliśmy system reklamowy Facebook Ads. Celem prowadzonych kampanii performancowych był przede wszystkim wzrost aktywności na profilach (Facebook, Instagram) oraz zwiększenie zasięgu zarówno wśród aktualnych, jak i nowych użytkowników. Dzięki połączeniu kreatywnego copywritingu, często zaczepnych grafik i odpowiedniego targetowania kampanii uzyskaliśmy następujące wyniki:

Wzrost aktywności na Facebooku:

0 %
[maj ‘22 – październik ‘22]

Wzrost aktywności na Instagramie:

0 %
[maj ‘22 – październik ‘22]
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?

Lepiej nie mogła/eś trafić! Naszym wyróżnikiem są działania zorientowane na rezultaty i rozliczane za osiągnięte efekty.

Flexus

Flexus

Międzynarodowa, szwajcarska firma farmaceutyczna korzystająca z najnowocześniejszych technologii produkcji. Valentis efektywnie łączy siły natury, nauki i wyniki badań, które potwierdzają działanie stosowanych składników. Jednym z najpopularniejszych produktów brandu jest seria suplementów diety na stawy i cały narząd ruchu – FLEXUS, dla którego prowadziliśmy kompleksowe działania z poziomu profili producenta.

KLIENT

Flexus / Valentis

CEL
  • Budowanie świadomości brandu na rynku polskim.
  • Zwiększenie sprzedaży w sklepie online.
NARZĘDZIA
  • Facebook
  • Instagram
  • Content efemeryczny (Relacje, InstaStories)
  • Reels
  • Facebook Ads
ZAKRES
  • Prowadzenie całościowej komunikacji na Instagramie, Facebooku oraz Pinterest na podstawie wypracowanej strategii działań.

  • Realizacja efektywnej kampanii online w wielu kanałach.

Edukacyjny content

FLEXUS to gama produktów zarówno dla osób zmagających się z problemami w obrębie stawów, ale również idealne rozwiązanie dla osób aktywnych fizycznie oraz zawodowych sportowców, którzy częściej narażeni są na kontuzje stawów.
Dążąc do osiągnięcia określonych założeń, regularnie tworzyliśmy i implementowaliśmy edukacyjny content – posty na Facebooku i Instagramie oraz relacje efemeryczne. Na potrzeby komunikacyjne przygotowywaliśmy również sesje zdjęciowe z użyciem produktów oraz krótkie materiały wideo, które regularnie wykorzystywaliśmy przy tworzeniu feedu i reelsów.

Pinterest

W celu zwiększenia rozpoznawalności marki na rynku polskim rozpoczęliśmy regularną komunikację i kampanie na platformie Pinterest. Połączenie ciekawych zdjęć z mocno angażującym copy oraz treściami edukacyjnymi pozwoliło nam na dotarcie do zupełnie nowej grupy odbiorców.

Kampania reklamowa

Celem naszych działań reklamowych było zwiększenie rozpoznawalności brandu Flexus oraz sprzedaży produktów w sklepie zdrowievalentis.pl. Przygotowaliśmy spójny design system, który konsekwentnie wykorzystywaliśmy z komunikacji reklamowej.

 

Prowadzone przez nas kampanie kierowane były zarówno do mężczyzn, jak i kobiet. Stworzyliśmy grupy podobnych odbiorców do tych, którzy dokonali już zakupu w sklepie online, a także grupy remarketingowe, które wykorzystywaliśmy w reklamach dynamicznych.

 

Wyzwaniem było konkurowanie na aukcji z dystrybutorami produktu – stanowili oni zarówno naszą konkurencję, jak i źródło przychodu globalnie. Sięgnęliśmy zatem po formaty, które pozwolą nam trafić do zupełnie nowej grupy odbiorców. Przygotowaliśmy atrakcyjne materiały wizerunkowe, które wykorzystaliśmy w kampanii Pinterest Ads. Kampania na Pinterest już w pierwszym miesiącu od startu działań wygenerowała transakcje.  

 

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?

Lepiej nie mogła/eś trafić! Naszym wyróżnikiem są działania zorientowane na rezultaty i rozliczane za osiągnięte efekty.

Kerabione

Kerabione

Start projektu

Valentis to szwajcarska firma farmaceutyczna z długoletnią tradycją na rynku europejskim, która z sukcesami łączy siły nauki oraz natury. W Polsce produkty tego producenta są znane i rekomendowane przez środowiska lekarskie od ponad 12 lat. Jednym z najpopularniejszych produktów brandu jest seria suplementów diety KERABIONE – popularne produkty dla mocnych rzęs, włosów i paznokci. Kompleksowe działania dla tej oraz innych popularnych marek prowadziliśmy z poziomu profili producenta Valentis. 

KLIENT

Kerabione od Valentis

CEL
  • Budowanie świadomości i rozpoznawalności brandu na rynku polskim.

  • Zwiększenie sprzedaży w sklepie online.

NARZĘDZIA

Facebook

Instagram

TikTok

ZAKRES
  • Prowadzenie komunikacji na Instagramie, Facebooku oraz TikToku na podstawie wypracowanej strategii działań.

  • Realizacja efektywnej kampanii online w wielu kanałach.

     

Warsztaty i strategia

Przed rozpoczęciem regularnych działań, wypracowaliśmy strategię obecności brandu w kanale digital, której głównym celem było zwiększenie rozpoznawalności marki oraz sprzedaży w sklepie online. Strategię poprzedziły warsztaty z Klientem, w ramach których przeanalizowaliśmy dotychczasowe działania brandu oraz architekturę wybranych marek w digitalu. Po wypracowaniu spójnego i efektywnego planu rozpoczęliśmy działania na profilach, które przedstawiały wszystkie produkty producenta Valentis z mocnym naciskiem na dwie, najpopularniejsze serie suplementów diety – produkty Kerabione oraz Flexus.

Content poradnikowy

Seria suplementów diety od Kerabione to kompleksowe wsparcie dla każdej osoby, która zmaga się z wypadaniem lub łamliwością włosów czy paznokci. Problemy w tej sferze często są bardzo złożone, dlatego bardzo ważna jest edukacja oraz dzielenie się sprawdzonymi poradami, które przyniosą wartość użytkownikom, a nam, jako agencji większe zasięgi oraz zaangażowanie w prowadzoną komunikację. Dobrym przykładem takich działań są edukacyjne karuzele, które cyklicznie publikowaliśmy na Instagramie oraz posty na Facebooku, które generowały większy ruch na stronie – szczególnie do zakładki BLOG.

Przedstawienie produktów na TikToku

Szukając kolejnego efektywnego kanału, dzięki któremu możemy zwiększyć rozpoznawalność produktów oraz docelowo ich sprzedaż, rozpoczęliśmy publikację filmów oraz działania reklamowe na TikToku.

Kampania reklamowa

Jakie cele i wyzwania przed nami stały?

 

Klient zgłosił się do nas ze względu na malejącą sprzedaż w kanale internetowym. Kampania odnotowywała niski ROAS, a reklamy były nieustannie blokowane ze względu na obowiązujące obostrzenia w sprzedaży suplementów diety.

 

Działania reklamowe rozpoczęliśmy od rozpoznania potrzeb grupy docelowej. Opracowaliśmy plan kampanii oparty o formaty mix, aby dotrzeć do potencjalnego klienta na całej ścieżce ścieżce decyzyjnej klienta. Pierwszy kontakt z marką mógł nastąpić dzięki kampanii TikTok Ads, a transakcję domykaliśmy kampanią dynamiczną na Facebooku i Google’u.

Stworzyliśmy strukturę grup remarketingowych w taki sposób, by móc generować jak najwyższy przychód przy jak najniższym koszcie. Finalnie w trakcie naszych działań sklep online osiągnął najwyższe przychody w historii.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?

Lepiej nie mogła/eś trafić! Naszym wyróżnikiem są działania zorientowane na rezultaty i rozliczane za osiągnięte efekty.

Lactima

Lactima

Lactima to jeden z wiodących producentów serów topionych i twarogowych, obecny na rynku od lat. Marka sprzedaje swoje wyroby w Polsce, a także w innych europejskich krajach, w Afryce, w obu Amerykach, a także na Bliskim i Dalekim Wschodzie. Z firmą Lactima współpracujemy nieprzerwanie od 2016 roku, realizując kampanie online nastawione na efekt oraz angażującą komunikację w kanałach społecznościowych.

Ponad

0

obserwatorów na fanpage’u Lactima Polska

Ponad

0

obserwatorów na fanpage’u Lactima Ukraina!

CEL
  • Budowanie świadomości brandu na rynku polskim i ukraińskim.
  • Zgromadzenie zaangażowanej społeczności wokół marki.
ZAKRES
  • Prowadzenie całościowej komunikacji na Instagramie i Facebooku na podstawie wypracowanej strategii działań.
  • Realizacja efektywnej kampanii online.
Warsztaty i strategia

Przed rozpoczęciem regularnych działań, wypracowaliśmy strategię obecności brandu w kanale digital, której głównym celem było zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki oraz zgromadzenie wokół niej zaangażowanej społeczności. Strategię poprzedziły warsztaty z Klientem, w ramach których przeanalizowaliśmy dotychczasowe działania brandu i zbudowaliśmy zintegrowany lejek sprzedażowy w digital marketingu.

Kreatywny content

Dążąc do osiągnięcia określonych założeń, regularnie tworzymy i implementujemy angażujący content – posty na Facebooku i Instagramie oraz relacje efemeryczne. Aby zaangażować użytkowników i zachęcić ich do spróbowania produktów marki Lactima, stworzyliśmy cykl „Serowe Inspiracje”, w ramach którego prezentujemy ciekawe (a zarazem szybkie i proste) przepisy na dania z wykorzystaniem serów topionych i twarogowych Lactima. W komunikacji wykorzystujemy również kreatywne, rysunkowe grafiki, dedykowane produktom Lactima.

Efektywna kampania

Komunikację w social media wspieramy szeroko zasięgowymi kampaniami online nastawionymi na efekt. Działania reklamowe opieramy na odpowiednio zaprojektowanym lejku sprzedażowym i wykorzystujemy do ich realizacji narzędzia Facebook Ads i Google Ads. Wykorzystując materiały video, wprowadziliśmy Lactimę w reklamową przestrzeń YouTube’a. W kampaniach skupiamy się przede wszystkim na promocji nowych produktów oraz przepisów z cyklu Serowych Inspiracji. Dzięki temu zwiększyliśmy ruch w witrynie internetowej i kanałach społecznościowych marki, a tym samym dotarliśmy do nowych, potencjalnych klientów, finalnie pomagając marce Lactima realizować cele sprzedażowe.

Angażowanie społeczności

Biorąc pod uwagę grupę docelową w social media, regularnie pojawiają się posty, które mają na celu wywołanie reakcji i zwiększenie zaangażowania na profilu. Po przeanalizowaniu aktywności, które wzbudzają najwięcej zainteresowania, stawiamy na cykliczne konkursy zdjęciowe, promocję Lactimy w popularnych programach telewizyjnych i content efemeryczny o charakterze rozrywkowym i inspiracyjnym. W InstaStories pojawiają się quizy z wyborem serków, ankiety dotyczące dań czy śniadaniowe sesje Q&A. Wchodząc na profil, można odkrywać Serowe Inspiracje, które podane są w kreatywny sposób z wykorzystaniem najnowszych formatów, które angażują!

0 %

tyle wzrósł ruch na stronie Lactima.pl po dwóch tygodniach kampanii!

Analiza, optymalizacja i raportowanie

Wszystkie podejmowane przez nas działania wspieramy analityką, a o ich wynikach regularnie informujemy naszego Klienta zgodnie z zasadą transparentności. Ponadto nieustannie optymalizujemy podejmowane działania i wybieramy najskuteczniejsze narzędzia.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

AB Inwestor

AB Inwestor

0

to średniomiesięczny zasięg reklam Facebook Ads

AB Inwestor to ceniona marka deweloperska, specjalizująca się w realizacjach inwestycji mieszkaniowych i biurowych, obecna na trójmiejskim rynku nieruchomości od ponad 20 lat. Cieszy się uznaniem nie tylko samych mieszkańców, ale również znawców architektury, dbając o to, by jej prestiżowe projekty inwestycyjne doskonale wpasowywały się w modernistyczną tkankę miasta.
KLIENT

AB Inwestor

CEL

Dotarcie do zamożnego klienta

NARZĘDZIA
  • Reklama elastyczna, wyszukiwarka Google

  • Reklama prasowa
  • Reklama OOH
ZAKRES
  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • Komunikacja na Facebooku

Nasze działania dla AB Inwestor
prowadzimy nieprzerwanie od 2016 roku

Nasze działania dla AB Inwestor prowadzimy nieprzerwanie od 2016 roku, z powodzeniem wspierając sprzedaż kolejnych inwestycji dewelopera. Dotarcia do klienta, dysponującego większym budżetem na zakup domu czy apartamentu, nie jest łatwym zadaniem, ale odpowiednio zaprojektowany lejek sprzedażowy, realizowany podczas kampanii marketingowych, i nasze doświadczenie w branży nieruchomości, pozwalają nam efektywnie pozyskiwać klientów, skłonnych zainwestować w nowe mieszkanie.

Ruch i optymalizacja
W naszych działaniach skupiamy się m.in. na budowaniu świadomości marki AB Inwestor. Aktywnie generujemy ruch płynący z wyszukiwarki Google, wspierając poszukiwanie nowych klientów reklamami elastycznymi w Google Display Network. Średnia miesięczna liczba kliknięć reklamy Google Ads kształtuje się na poziomie ponad 10 tysięcy.

Dbamy również o bieżącą optymalizację reklam i dostosowanie stawek w celu najskuteczniejszego wykorzystania budżetu reklamowego. Przekaz, jaki kierujemy do potencjalnych nabywców nieruchomości, generuje miesięcznie niemal pół miliona wyświetleń.
Efektywność i efektowność
Działania w Google Ads wspieramy reklamami Facebook Ads, wykorzystując formaty wideo, karuzele, kolekcje oraz pokazy slajdów ze średnim miesięcznym zasięgiem wynoszącym 27 tysięcy. Nasze kampanie tworzymy z zachowaniem pełnej spójności z materiałami outdoorowymi, obecnymi w przestrzeni miejskiej, które również realizujemy dla naszego Klienta.

Cieszymy się, że zaufanie, jakim obdarzył nas AB Inwestor, pozwala nam na stałą, wieloletnią współpracę, a transparentność, która obok efektywności przyświeca nam w codziennej pracy, została doceniona.
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

Digital Innovation Hub dih4.ai

Digital Innovation Hub

Generowaliśmy nawet

80 kalorycznych leadów

dla branży IT miesięcznie.

0

% ruchu na stronie ze zrealizowanych kampanii płatnych.

Digital Innovation Hub to współtworzony przez konsorcjum Voicelab.ai i Politechniki Gdańskiej oraz prawie 20 partnerów Hub Innowacji Cyfrowych. Jego celem jest tworzenie i proponowanie innowacyjnych rozwiązań z dziedziny AI w obszarze technologii głosowych i przetwarzania sygnałów dźwiękowych.

KLIENT

dih4.ai

CEL

Generowanie leadów wśród firm dojrzałych cyfrowo oraz stworzenie spójnego systemu komunikacji wizualnej.

ZAKRES
  • Warsztaty brandowe.
  • Przygotowanie strategii obecności marki w kanale digital.
  • Zaprojektowanie Design System (w tym oprawy social media).
  • Projekt i wdrożenie landing page’y.
  • Kampania Lead Ads.
Generowanie leadów w sektorze B2B

Klient zgłosił się do nas z zamiarem pozyskiwania leadów kontaktowych z firm z sektora publicznego, bankowości, finansów, telekomunikacji i medycyny. Biorąc pod uwagę specyfikę oferowanego produktu, konsorcjum zależało, aby znaleźć firmy, które mają potencjał do wprowadzania innowacji w obszarze sztucznej inteligencji. Naszym celem, jako agencji digital marketingowej, było dotarcie w ramach kampanii Lead Ads do podmiotów dojrzałych cyfrowo, które mogłyby skorzystać z rozwiązań sztucznej inteligencji oferowanych przez DIH4.AI.

 

Od warsztatów do efektywnego generowania leadów

Współpracę z DIH.AI rozpoczęliśmy od brandowych warsztatów z Klientem. Bazując na wiedzy zdobytej podczas warsztatów, stworzyliśmy spójną strategię obecności marki w kanale digital. Następnie przygotowaliśmy koncepcję kreacji graficznych oraz opracowaliśmy wyróżniający Brand System. Dla klienta stworzyliśmy i wdrożyliśmy landing page, a bazując na lejku sprzedażowym, zbudowaliśmy efektywne kampanie Lead Ads. Dzięki kampaniom Facebook Ads, Linkedin Ads oraz tym realizowanym w sieci reklamowej i sieci wyszukiwania Google, zwiększyliśmy ruch w witrynie internetowej klienta.

Wdrożenie spójnej koncepcji wizualnej

Aby z sukcesem pozyskiwać leady, zaproponowaliśmy DIH4.AI stworzenie spójnego systemu komunikacji wizualnej oraz bieżącą współpracę w zakresie wsparcia graficznego i projektowania materiałów. Dla brandu przygotowaliśmy pakiet materiałów graficznych takich jak: mikro animacje, animacje 2D grafiki i infografiki – na potrzeby kanałów social media i landing page’y. W ramach działań na start wypracowaliśmy Key Visual oparty na Design Systemie, a na jego podstawie – content na potrzeby skutecznej komunikacji w kanałach social media oraz banery do efektywnych działań reklamowych.

 

Odpowiednie kreacje we właściwie zaprojektowanej kampanii

Dzięki synergicznemu połączeniu efektownych materiałów wizualnych i efektywnej kampanii Lead Ads generowaliśmy blisko 80 kalorycznych leadów dla branży IT miesięcznie oraz dotarliśmy z komunikatem do firm, które rozważają wdrożenie sztucznej inteligencji w przyszłości.

 

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

ŠKODA Plichta

ŠKODA Plichta

0

leadów miesięcznie dla dealera samochodowego

Škoda Plichta to dealer samochodów marki Skoda, posiadający salony zlokalizowane w Trójmieście i Toruniu, który zajmuje wysokie pozycje w rankingach najlepszych sprzedawców samochodowych w Polsce. Klientowi zależało na tym, by pozyskiwać kontakty telefoniczne i mailowe do osób zainteresowanych zakupem konkretnych modeli samochodów, które znajdują się w jego ofercie.

KLIENT

ŠKODA Plichta

CEL

Generowanie Leadów

NARZĘDZIA

Zapier

Google Analytics

ZAKRES

Facebook Ads

Google Ads

Analityka internetowa

Dane w czasie rzeczywistym

W celu efektywnego pozyskiwania leadów zaprojektowaliśmy intuicyjny, łatwy do wypełnienia formularz kontaktowy, dzięki któremu, oprócz podstawowych danych, pozyskujemy również informacje na temat preferencji osób szukających konkretnych modeli samochodów. Poprzez integrację z narzędziem Zapier, kontakty zbierane w trakcie kampanii Lead Ads trafiają w czasie rzeczywistym bezpośrednio do naszego Klienta, umożliwiając mu kontakt z zainteresowanym zakupem samochodu w krótkim czasie. Efektywnie zaprojektowana kampania realizowana w obszarze Facebooka pozwala nam pozyskiwać z tego kanału średnio 50% wszystkich leadów.

Generujemy ruch

Sukces w postaci generowania jakościowych leadów, jest efektem odpowiednio zaprojektowanego lejka sprzedażowego, który napełniamy skutecznymi działaniami w różnych obszarach digitalu. Dzięki kampaniom Facebook Ads oraz tym realizowanym w sieci reklamowej i sieci wyszukiwania Google Ads, nieprzerwanie zwiększamy ruch w witrynie internetowej Klienta lub prowadzimy użytkowników do przygotowanego na potrzeby kampanii Landing Page’a. W naszych działaniach wykorzystujemy grupy niestandardowych i podobnych odbiorców, aby regularnie docierać do coraz większej ilości potencjalnych nabywców i finalnie dostarczać Klientowi dane pozwalające mu realizować cele sprzedażowe.

Analizujemy

Wszystkie podejmowane przez nas działania wspieramy dobrze rozwiniętą analityką strony internetowej, a o wynikach naszych działań regularnie informujemy naszego Klienta zgodnie z zasadą transparentności, która przyświeca nam w codziennych działaniach. Wciąż weryfikujemy grupy odbiorców, ścieżki odwiedzających stronę i badamy wszystkie występujące w tym przypadku konwersje, by regularnie optymalizować działania i wybierać te narzędzia, które pozwolą nam dostarczać Klientowi setki leadów każdego miesiąca.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

home&you

home&you

0

Zdobyliśmy 300 000 followersów na Instagramie

home&you to popularna marka sklepów z artykułami wyposażenia i dekoracji wnętrz, które można kupić w salonach stacjonarnych oraz na home-you.com. Na tle konkurencji home&you wyróżnia się nie tylko bogatą ofertą asortymentową, ale także cieszącymi się uznaniem fanów akcjami promocyjnymi i zaangażowaną społecznością.

KLIENT

home&you

CEL

Zgromadzenie zaangażowanej społeczności wokół marki

NARZĘDZIA
  • User-Generated Content
  • InstaStories
  • natywne narzędzia Instagrama
ZAKRES

Prowadzenie całościowej komunikacji na Instagramie na podstawie wypracowanej strategii działań.

Najpierw strategia
Działania na Instagramie dla home&you, które prowadzimy od samego początku obecności marki w tym kanale, rozpoczęliśmy od wypracowania strategii, której głównym celem było zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki oraz zgromadzenie wokół niej zaangażowanej społeczności, która interesuje się nowościami i regularnie decyduje się na zakup produktów przez nią oferowanych.
Budujemy zaangażowanie
W czasie pracy nad rozwojem marki home&you na Instagramie wykorzystywaliśmy bieżące trendy, w tym treści efemeryczne, które dodatkowo angażowały społeczność i zachęcały do dzielenia się swoimi prywatnymi treściami z oznaczeniami produktów home&you. Realizowany przez nas model współpracy oparty o User-Generated Content pozwolił nam pozyskiwać ciekawe treści, którymi dzieliliśmy się na profilu marki. Odzew na spontaniczne posty oraz relacje przyniósł znaczący wzrost polubień i komentarzy, a liczba followersów rosła.
Influencer marketing

Stopniowo wdrażaliśmy również współpracę z Influencerkami, które oznaczały markę @homeandyou_official w swoich kanałach, dzięki czemu zyskiwała ona kolejnych obserwujących. Gromadzenie coraz liczniejszej zaangażowanej społeczności na oficjalnym profilu marki było również wynikiem zwiększonej ilości postów z brandowym hashtagiem, bieżącego komentowania publikowanych postów, wiadomości wewnętrznych, wzmianek w InstaStories i utrzymywania kontaktu z fanami za pośrednictwem mikronarracji.

Efekt działań – statystyki

Nasza wypracowana i konsekwentnie realizowana strategia działań i wykorzystywanie najefektywniejszych narzędzi dostępnych na Instagramie, przyczyniło się do znaczącego wzrostu zaangażowania wokół marki home&you i doprowadziło do pozyskania 300 000 obserwujących użytkowników na Instagramie. Natomiast samo zwiększenie zainteresowania marką i jej produktami, które wygenerowaliśmy dzięki dobrze zaplanowanym i systematycznie realizowanym działaniom, opartym na wykorzystaniu całego potencjału mediów społecznościowych, pomogło marce dodatkowo stymulować sprzedaż i generować zyski.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas: