Będąc świadomymi tego, że TikTok jest platformą, skupiającą się głównie wokół trendów, muzyki i lifestyle’owego contentu, postanowiliśmy tworzyć luźne, humorystyczne treści. Interesowały nas formaty, które będą zauważalne dla algorytmu.
Nie mieliśmy jednak większych oczekiwań. Nagrywając krótki (8-sekundowy) filmik, który stał się viralem, liczyliśmy na zebranie co najwyżej kilku lajków i byliśmy gotowi do zdecydowanie wolniejszego procesu pozyskiwania zasięgów, niż ten, który nas zaskoczył. Po kilkunastu minutach okazało się, że opisywany wyżej film zaczął bardzo szybko zyskiwać na popularności.
Po niemalże kilku dniach zebrał około 1,8 mln wyświetleń! Śmiało możemy stwierdzić, że był to dobry punkt wyjścia do rozwoju naszego kanału. W następnych miesiącach po tej sytuacji konsekwentnie publikowaliśmy filmy, szukaliśmy odbiorców i niszy, do której możemy docierać, a także dbaliśmy o jak najlepsze wykorzystanie pozyskanej aktywności w kanale.
Dzięki współpracy zwiększyliśmy naszą widoczność w internecie i zwiększyliśmy sprzedaż naszych produktów.