Urząd Miasta Gdyni

Urząd Miasta Gdyni

Agencja wykazała otwartą i kreatywną postawę wobec naszych oczekiwań. W szybki sposób reagowała na wszelkie sytuacje kryzysowe. Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić Beeffective jako profesjonalną i godną zaufania firmę.

Małgorzata Omachel-Kwidzińska

Wydział Komunikacji Społecznej i informacji | Referat Relacji z Mediami

KLIENT
CEL

UM Gdyni

Promocja miasta w otwarty i nowoczesny sposób

NARZĘDZIA
ZAKRES

Site Of The Day

Facebook

Twitter

Instagram

Nowoczesny plan

Urząd Miasta Gdynia zwrócił się do nas z zapotrzebowaniem na przygotowanie strategii obecności w mediach społecznościowych. Stworzyliśmy plan działań, który zakładał promocję miasta w nowoczesny sposób, z wykorzystaniem najlepszych dostępnych narzędzi.

Efektywne wdrożenie

Oprócz stworzenia strategii komunikacji w takich kanałach jak Facebook, Instagram oraz Twitter Miasto Gdynia oddało nam również jej wdrożenie na początkowym etapie działań. Regularnie publikowaliśmy materiały promujące wydarzenia odbywające się na terenie miasta oraz relacjonowaliśmy ich przebieg. Informowaliśmy o kwestiach istotnych dla mieszkańców, nie zapominając o propozycjach podkreślających nadmorski, turystyczny charakter miasta.

Szukasz wsparcia w podobnym obszarze?

Jeżeli szukasz wsparcia w podobnym obszarze – skontaktuj się z nami. Stawiamy na efektywność i dostarczamy wyniki!

ŠKODA Plichta

ŠKODA Plichta

0

leadów miesięcznie dla dealera samochodowego

Škoda Plichta to dealer samochodów marki Skoda, posiadający salony zlokalizowane w Trójmieście i Toruniu, który zajmuje wysokie pozycje w rankingach najlepszych sprzedawców samochodowych w Polsce. Klientowi zależało na tym, by pozyskiwać kontakty telefoniczne i mailowe do osób zainteresowanych zakupem konkretnych modeli samochodów, które znajdują się w jego ofercie.

KLIENT
CEL

ŠKODA Plichta

Generowanie Leadów

NARZĘDZIA
ZAKRES

Zapier

Google Analytics

Facebook Ads

Google Ads

Analityka internetowa

Dane w czasie rzeczywistym

W celu efektywnego pozyskiwania leadów zaprojektowaliśmy intuicyjny, łatwy do wypełnienia formularz kontaktowy, dzięki któremu, oprócz podstawowych danych, pozyskujemy również informacje na temat preferencji osób szukających konkretnych modeli samochodów. Poprzez integrację z narzędziem Zapier, kontakty zbierane w trakcie kampanii Lead Ads trafiają w czasie rzeczywistym bezpośrednio do naszego Klienta, umożliwiając mu kontakt z zainteresowanym zakupem samochodu w krótkim czasie. Efektywnie zaprojektowana kampania realizowana w obszarze Facebooka pozwala nam pozyskiwać z tego kanału średnio 50% wszystkich leadów.

Generujemy ruch

Sukces w postaci generowania jakościowych leadów, jest efektem odpowiednio zaprojektowanego lejka sprzedażowego, który napełniamy skutecznymi działaniami w różnych obszarach digitalu. Dzięki kampaniom Facebook Ads oraz tym realizowanym w sieci reklamowej i sieci wyszukiwania Google Ads, nieprzerwanie zwiększamy ruch w witrynie internetowej Klienta lub prowadzimy użytkowników do przygotowanego na potrzeby kampanii Landing Page’a. W naszych działaniach wykorzystujemy grupy niestandardowych i podobnych odbiorców, aby regularnie docierać do coraz większej ilości potencjalnych nabywców i finalnie dostarczać Klientowi dane pozwalające mu realizować cele sprzedażowe.

Analizujemy

Wszystkie podejmowane przez nas działania wspieramy dobrze rozwiniętą analityką strony internetowej, a o wynikach naszych działań regularnie informujemy naszego Klienta zgodnie z zasadą transparentności, która przyświeca nam w codziennych działaniach. Wciąż weryfikujemy grupy odbiorców, ścieżki odwiedzających stronę i badamy wszystkie występujące w tym przypadku konwersje, by regularnie optymalizować działania i wybierać te narzędzia, które pozwolą nam dostarczać Klientowi setki leadów każdego miesiąca.

Skontaktuj się z nami!

Jeżeli szukasz wsparcia w podobnym obszarze – skontaktuj się z nami. Stawiamy na efektywność i dostarczamy wyniki!

home&you

home&you

0

Zdobyliśmy 300 000 followersów na Instagramie

home&you to popularna marka sklepów z artykułami wyposażenia i dekoracji wnętrz, które można kupić w salonach stacjonarnych oraz na home-you.com. Na tle konkurencji home&you wyróżnia się nie tylko bogatą ofertą asortymentową, ale także cieszącymi się uznaniem fanów akcjami promocyjnymi i zaangażowaną społecznością.

KLIENT
CEL

home&you

Zgromadzenie zaangażowanej społeczności wokół marki

NARZĘDZIA
ZAKRES
  • User-Generated Content
  • InstaStories
  • natywne narzędzia Instagrama

Prowadzenie całościowej komunikacji na Instagramie na podstawie wypracowanej strategii działań.

Najpierw strategia
Działania na Instagramie dla home&you, które prowadzimy od samego początku obecności marki w tym kanale, rozpoczęliśmy od wypracowania strategii, której głównym celem było zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki oraz zgromadzenie wokół niej zaangażowanej społeczności, która interesuje się nowościami i regularnie decyduje się na zakup produktów przez nią oferowanych.
Budujemy zaangażowanie
W czasie pracy nad rozwojem marki home&you na Instagramie wykorzystywaliśmy bieżące trendy, w tym treści efemeryczne, które dodatkowo angażowały społeczność i zachęcały do dzielenia się swoimi prywatnymi treściami z oznaczeniami produktów home&you. Realizowany przez nas model współpracy oparty o User-Generated Content pozwolił nam pozyskiwać ciekawe treści, którymi dzieliliśmy się na profilu marki. Odzew na spontaniczne posty oraz relacje przyniósł znaczący wzrost polubień i komentarzy, a liczba followersów rosła.
Influencer marketing

Stopniowo wdrażaliśmy również współpracę z Influencerkami, które oznaczały markę @homeandyou_official w swoich kanałach, dzięki czemu zyskiwała ona kolejnych obserwujących. Gromadzenie coraz liczniejszej zaangażowanej społeczności na oficjalnym profilu marki było również wynikiem zwiększonej ilości postów z brandowym hashtagiem, bieżącego komentowania publikowanych postów, wiadomości wewnętrznych, wzmianek w InstaStories i utrzymywania kontaktu z fanami za pośrednictwem mikronarracji.

Efekt działań – statystyki

Nasza wypracowana i konsekwentnie realizowana strategia działań i wykorzystywanie najefektywniejszych narzędzi dostępnych na Instagramie, przyczyniło się do znaczącego wzrostu zaangażowania wokół marki home&you i doprowadziło do pozyskania 300 000 obserwujących użytkowników na Instagramie. Natomiast samo zwiększenie zainteresowania marką i jej produktami, które wygenerowaliśmy dzięki dobrze zaplanowanym i systematycznie realizowanym działaniom, opartym na wykorzystaniu całego potencjału mediów społecznościowych, pomogło marce dodatkowo stymulować sprzedaż i generować zyski.

Szukasz wsparcia w podobnym obszarze?

Jeżeli szukasz wsparcia w podobnym obszarze – skontaktuj się z nami. Stawiamy na efektywność i dostarczamy wyniki!