Skip to content

Batory Food Hall

0

użytkowników zainteresowanych wydarzeniem

W 2017 roku rozpoczęliśmy działania komunikacyjne i kampanijne dla jednego z najbardziej rozpoznawalnych Centrów Handlowych w Gdyni – CH Batory.

 

Głównym celem naszych działań była promocja bogatej oferty centrum, aktywizacja społeczności wokół prowadzonych profili oraz sukcesywne budowanie pozytywnych skojarzeń wokół miejsca zarówno wśród mieszkańców, jak i turystów, licznie odwiedzających to miejsce w sezonie letnim.


Centrum Handlowe Batory, podążając za aktualnymi trendami, jakimi stały się popularne hale restauracyjne z dużym wyborem i różnorodnością punktów gastronomicznych, w 2019 roku rozpoczęło budowę pierwszego Food Hallu w Gdyni, zlokalizowanego na parterze centrum. Autorskie restauracje i dobrze zaopatrzony bar miał zapełnić lukę na kulinarnej mapie miasta, tworząc nowe miejsce spotkań dla wszystkich.

KLIENT
CEL

CH Batory / pierwszy Food Hall w Gdyni

Zwiększenie świadomości nowego miejsca na kulinarnej mapie Trójmiasta

NARZĘDZIA
ZAKRES

Animacje

Ankiety

Wydarzenia

Albumy zdjęć

Facebook

Instagram

Facebook Ads

Aktualizacja dotychczasowej komunikacji
Na początku 2019 roku wprowadziliśmy zmiany w dotychczasowej komunikacji oraz zintensyfikowaliśmy działania na profilach – zarówno pod kątem graficznym, jak i całego ton of voice brandu. Aktywności te miały na celu poinformowanie mieszkańców Trójmiasta o nowej inwestycji zlokalizowanej w samym centrum Gdyni już parę miesięcy przed jego otwarciem oraz zwiększenie świadomości pierwszego Food Hallu w Gdyni – głównie wśród młodszych mieszkańców Trójmiasta.

Od samego początku działań całkowicie zmieniliśmy sposób komunikacji na Instagramie. Wcześniej była to regularna publikacja zdjęć, które nawiązywały do aktualnej oferty centrum, później, za naszą sprawą, spójny graficznie GRID, który stał się atrakcyjną wizytówką inwestycji i promował nowe lokale gastronomiczne, które miały wkrótce pojawić się w hali restauracyjnej.
Efektywne działania

„Różnorodność” to słowo, które nie tylko najlepiej opisywało strefę Food Hall w Batorym, ale również sposób komunikacji na profilach, na których wykorzystywaliśmy najbardziej angażujące formaty. W bieżącej komunikacji na Facebooku skupialiśmy się przede wszystkich na postach, które miały na celu angażować użytkowników i zachęcać ich do interakcji – ankiety, animacje, konkursy we współpracy z najemcami. Samym wydarzeniem, którym było otwarcia Food Hallu, zainteresowało się ponad 2 500 tysiąca użytkowników.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?

Lepiej nie mogła/eś trafić! Naszym wyróżnikiem są działania zorientowane na rezultaty i rozliczane za osiągnięte efekty.