beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

Batory Food Hall

W 2017 roku rozpoczęliśmy działania komunikacyjne i kampanijne dla jednego z najbardziej rozpoznawalnych Centrów Handlowych w Gdyni – CH Batory.

case study cover image

Wyzwanie

Głównym celem naszych działań była promocja bogatej oferty centrum, aktywizacja społeczności wokół prowadzonych profili oraz sukcesywne budowanie pozytywnych skojarzeń wokół miejsca zarówno wśród mieszkańców, jak i turystów, licznie odwiedzających to miejsce w sezonie letnim.

Platformy

  • Facebook
  • Instagram
  • Meta Ads

Zakres

  • Animacje
  • Ankiety
  • Wydarzenia
  • Albumy zdjęć
  • Obsługa mediów społecznościowych
  • Kampanie Meta Ads

Grupa uderzeniowa

Centrum Handlowe Batory, podążając za aktualnymi trendami, jakimi stały się popularne hale restauracyjne z dużym wyborem i różnorodnością punktów gastronomicznych, w 2019 roku rozpoczęło budowę pierwszego Food Hallu w Gdyni, zlokalizowanego na parterze centrum. Autorskie restauracje i dobrze zaopatrzony bar miał zapełnić lukę na kulinarnej mapie miasta, tworząc nowe miejsce spotkań dla wszystkich.

Makiety telefonów z przykładem key visual dla Batory Food Hall
Aktualizacja dotychczasowej komunikacji

Na początku 2019 roku wprowadziliśmy zmiany w dotychczasowej komunikacji oraz zintensyfikowaliśmy działania na profilach – zarówno pod kątem graficznym, jak i całego tone of voice marki.

Aktywności te miały na celu poinformowanie mieszkańców Trójmiasta o nowej inwestycji zlokalizowanej w samym centrum Gdyni już parę miesięcy przed jego otwarciem oraz zwiększenie świadomości pierwszego Food Hallu w Gdyni – głównie wśród młodszych mieszkańców Trójmiasta.

Od samego początku działań całkowicie zmieniliśmy sposób komunikacji na Instagramie. Wcześniej była to regularna publikacja zdjęć, które nawiązywały do aktualnej oferty centrum, później, za naszą sprawą, spójny graficznie GRID, który stał się atrakcyjną wizytówką inwestycji i promował nowe lokale gastronomiczne, które miały wkrótce pojawić się w hali restauracyjnej.

Makieta gridu instagrama przedstawiąjąca komunikację dla food hallu w Gdyni