Jeśli chcemy, by posty docierały do zainteresowanych osób, nie ma innej drogi niż ich wsparcie kampaniami płatnymi. Słowem, które przyświeca naszemu działowi Performance przy tworzeniu kampanii reklamowych, jest OPTYMALIZACJA.
W miarę prowadzenia kampanii widzimy, jak z miesiąca na miesiąc uzyskujemy coraz lepsze wyniki. Ilość kliknięć wzrasta, a CPC maleje. Widoczne jest też duże zaangażowanie pod postami – odbiorcy chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami. Zarówno w komentarzach, jak i wiadomościach prywatnych na profilach.
Wybraliśmy sprecyzowaną grupę docelową, w określonym wieku i dbamy o regularną, czujną moderację, bo… ruch pod postami jest spory! O tym, że takie treści są ważne i potrzebne, świadczą wiadomości, które otrzymujemy od obserwatorów.
Od samego początku współpracy spotkaliśmy się z wielkim zaangażowaniem zespołu Beeffective oraz prawdziwie partnerskim podejściem do klienta z otwartością na nasze potrzeby, zrozumieniem wagi naszego projektu, ale także z poczuciem głębokiej i dojrzałej odpowiedzialności za produkt końcowy, jakim jest komunikacja społeczna o ważnych aspektach zdrowia i chorób.
Agencja Beeffective pomagała nam zrozumieć tajniki mediów społecznościowych, proponowała nowe rozwiązania i była dla nas prawdziwym przewodnikiem w tym nowym obszarze. Otwarci, wrażliwi ludzie ze świetnymi pomysłami, którzy wkładają serca w to co robią – wielka przyjemność z nimi współpracować.