Skip to content

Domówka

 

Trivial Pursuit to doskonale znana wszystkim fanom gier towarzyskich produkcja, która już od 1979 roku na stałe gości na różnych spotkaniach towarzyskich. Rozgrywka bazuje na prostych zasadach i liczy się w niej przede wszystkim wiedza ogólna oraz znajomość popkultury. Gra dostępna jest również w wersji Trumps Quiz Domówka, w której znajdziemy aż 500 szalonych pytań nawiązujących do m.in. polskich gwiazd estrady i innych ciekawostek z naszego rodzimego podwórka.

KLIENT

Winning Moves – dystrybutor gry Domówka

CEL

Zbudowanie świadomości marki oraz działania zwiększające zaangażowanie wokół fanów gry

NARZĘDZIA
  • Facebook
  • Instagram
  • Content efemeryczny (Relacje, InstaStories)
  • Reels
  • Facebook Ads
ZAKRES
  • Warsztaty brandowe
  • Przygotowanie strategii obecności marki w social media
  • Wdrożenie design systemu (w tym oprawa postów w social media)
  • Kampania zasięgowa
  • Komunikacja na Facebooku
Warsztaty brandowe i strategia obecności w social media

Naszym zadaniem było przygotowanie strategii obecności Domówki w social media i wykreowanie pomysłów na budowanie pozytywnego wizerunku gry w Internecie. Na etapie warsztatów przeanalizowaliśmy grupę docelową oraz skupiliśmy się na wyróżnikach marki. Strategia zawierała m.in. esencję marki, szczegółowo opisane linie komunikacyjne, pomysły na posty oraz metody dotarcia do grup docelowych. Dodatkowo byliśmy odpowiedzialni za przygotowanie design systemu i stworzenie spójnego key visual, który będziemy mogli wykorzystywać w bieżących działaniach w social media. Kolejnym krokiem było utworzenie fanpage’a oraz konta biznesowego na Instagramie. Przygotowaliśmy awatara do social media, zdjęcie w tle oraz opracowaliśmy pomysły na spójny i atrakcyjny wizualnie feed na Instagramie i wykorzystanie materiałów graficznych w InstaStories.

Angażowanie użytkowników

Jednym z pomysłów na promocję Domówki w social media były posty, które mają za zadanie zwiększyć zaangażowanie na profilu, wywołać reakcje wśród grupy docelowej i finalnie doprowadzić do przejścia na stronę sklepu. Postawiliśmy na wykorzystanie pytań z quizu i połączenie ich z natywnymi funkcjami Facebooka i Instagrama. W działaniach cyklicznie wykorzystujemy opcję ankiet, quizów i dodawanie tematycznych gifów w InstaStories, które mają dać wrażenie wirtualnej gry.

Przygotowanie animacji

W działaniach organicznych oraz kampanijnych wykorzystujemy materiały video. Animacje przygotowane są w ramach zaprojektowanego design systemu. Posty w formie mikro-filmów przykuwają wzrok i angażują grupę docelową. Poza działaniami organicznymi na Facebooku i na Instagramie jesteśmy odpowiedzialni za kampanię zasięgową, która buduje rozpoznawalność marki. Do tego typu działań idealnie sprawdzają się przygotowane przez nas animacje. Koszty pozyskania nowych fanów przy wykorzystaniu materiału video są znacznie niższe w porównaniu ze statycznymi banerami.

Wdrażamy nowości – Reels (Rolki) już na Instagramie

Tworząc strategię obecności marki Domówka w social media zjawiliśmy możliwości jakie dają Reelsy, ale wówczas były one jeszcze niedostępne w Polsce. Po kilku tygodniach od startu projektu, nowa funkcja Instagrama została dodana do profilu Domówki. Stworzyliśmy pierwsze krótkie filmiki z prezentacją gry, wykorzystując przy tym natywne możliwości edycji video. Do animacji dodaliśmy efekty oraz dobraliśmy odpowiednią muzykę. Pierwsze testy pokazują, że liczba odtworzeni Reels jest znacznie wyższa niż tradycyjnych InstaStories.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas: