Skip to content

Esotiq

0

to liczba pozyskanych obserwujących

Naszym głównym celem było opracowanie długofalowej strategii komunikacji w mediach społecznościowych. Działania rozpoczęliśmy od audytu profilu.

Dla tak znanej marki modowej priorytetowym obszarem była sekcja Sklep, w której możliwe jest prezentowanie i sprzedawanie produktów klientom bezpośrednio z poziomu Facebooka. Rozwinęliśmy tę przestrzeń i za pomocą zewnętrznego narzędzia WooBox dodaliśmy w menu dodatkową kategorię Katalog, do której załączyliśmy plik z aktualną kolekcją, dzięki czemu klientki marki mogły obejrzeć całościową ofertę.

KLIENT

Esotiq

CEL

Angażująca komunikacja wspierająca sprzedaż online

NARZĘDZIA
  • Ankiety
  • Facebook Sklep
  • Karuzele
  • Bot
ZAKRES

Komunikacja Facebook

Prawdziwa twarz marki

Zważywszy na to, że odbiorcy bardziej angażują się pod treściami pokazującym prawdziwą twarz marki, organizowaliśmy sesje zdjęciowe bezpośrednio w salonach  Esotiq. Prezentowaliśmy prawdziwe twarze ekspedientek i produkty ukazane na wieszakach.

0 000
obserwujących profil
0 %
średnie dotarcie do posta
Zasięg organiczny
W swoich działaniach podkreślaliśmy akcje specjalne, w których wykorzystaliśmy boty. Dzięki odpowiednim ustawieniom jeden z nich pozyskał organicznie zasięg wynoszący 132 233, 204 reakcje i 780 komentarzy. Jest to przykład interakcji z fanami, który pokazuje, że marka podąża za trendami.
Spójność wizualna

Zadbaliśmy również o jednolitą identyfikację graficzną marki na Facebooku. Zadbaliśmy o to, by na każdą okoliczność czy akcję rabatową profil miał odpowiednią oprawę. Znakomita większość użytkowników marki to klienci mobile, dlatego tak ważny był dla nas idealny wygląd profilu w aplikacji FB.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas: