Skip to content

Flexus

Międzynarodowa, szwajcarska firma farmaceutyczna korzystająca z najnowocześniejszych technologii produkcji. Valentis efektywnie łączy siły natury, nauki i wyniki badań, które potwierdzają działanie stosowanych składników. Jednym z najpopularniejszych produktów brandu jest seria suplementów diety na stawy i cały narząd ruchu – FLEXUS, dla którego prowadziliśmy kompleksowe działania z poziomu profili producenta.

KLIENT

Flexus / Valentis

CEL
  • Budowanie świadomości brandu na rynku polskim.
  • Zwiększenie sprzedaży w sklepie online.
NARZĘDZIA
  • Facebook
  • Instagram
  • Content efemeryczny (Relacje, InstaStories)
  • Reels
  • Facebook Ads
ZAKRES
  • Prowadzenie całościowej komunikacji na Instagramie, Facebooku oraz Pinterest na podstawie wypracowanej strategii działań.

  • Realizacja efektywnej kampanii online w wielu kanałach.

Edukacyjny content

FLEXUS to gama produktów zarówno dla osób zmagających się z problemami w obrębie stawów, ale również idealne rozwiązanie dla osób aktywnych fizycznie oraz zawodowych sportowców, którzy częściej narażeni są na kontuzje stawów.
Dążąc do osiągnięcia określonych założeń, regularnie tworzyliśmy i implementowaliśmy edukacyjny content – posty na Facebooku i Instagramie oraz relacje efemeryczne. Na potrzeby komunikacyjne przygotowywaliśmy również sesje zdjęciowe z użyciem produktów oraz krótkie materiały wideo, które regularnie wykorzystywaliśmy przy tworzeniu feedu i reelsów.

Pinterest

W celu zwiększenia rozpoznawalności marki na rynku polskim rozpoczęliśmy regularną komunikację i kampanie na platformie Pinterest. Połączenie ciekawych zdjęć z mocno angażującym copy oraz treściami edukacyjnymi pozwoliło nam na dotarcie do zupełnie nowej grupy odbiorców.

Kampania reklamowa

Celem naszych działań reklamowych było zwiększenie rozpoznawalności brandu Flexus oraz sprzedaży produktów w sklepie zdrowievalentis.pl. Przygotowaliśmy spójny design system, który konsekwentnie wykorzystywaliśmy z komunikacji reklamowej.

 

Prowadzone przez nas kampanie kierowane były zarówno do mężczyzn, jak i kobiet. Stworzyliśmy grupy podobnych odbiorców do tych, którzy dokonali już zakupu w sklepie online, a także grupy remarketingowe, które wykorzystywaliśmy w reklamach dynamicznych.

 

Wyzwaniem było konkurowanie na aukcji z dystrybutorami produktu – stanowili oni zarówno naszą konkurencję, jak i źródło przychodu globalnie. Sięgnęliśmy zatem po formaty, które pozwolą nam trafić do zupełnie nowej grupy odbiorców. Przygotowaliśmy atrakcyjne materiały wizerunkowe, które wykorzystaliśmy w kampanii Pinterest Ads. Kampania na Pinterest już w pierwszym miesiącu od startu działań wygenerowała transakcje.  

 

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?

Lepiej nie mogła/eś trafić! Naszym wyróżnikiem są działania zorientowane na rezultaty i rozliczane za osiągnięte efekty.