Skip to content

home&you

home&you

O KLIENCIE

home&you jest jedną z najbardziej lubianych polskich marek z kategorii Home Decor. Nasza współpraca z Klientem trwa nieprzerwanie od 7 lat, czyli od momentu uruchomienia sklepu internetowego i pierwszych kroków brandu w sektorze
e-commerce.

CEL DZIAŁAŃ
  • Osiągnięcie jak największej liczby transakcji i przychodów.
  • Trzymanie się określonego COS-u.
O KLIENCIE

home&you jest jedną z najbardziej lubianych polskich marek z kategorii Home Decor. Nasza współpraca z Klientem trwa nieprzerwanie od 7 lat, czyli od momentu uruchomienia sklepu internetowego i pierwszych kroków brandu w sektorze
e-commerce.

CEL DZIAŁAŃ
  • Osiągnięcie jak największej liczby transakcji i przychodów.
  • Trzymanie się określonego COS-u.
WYKORZYSTYWANE PLATFORMY
  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • afiliacje
  • RTB House
  • portale horyzontalne
ZAKRES DZIAŁAŃ

Działania reklamowe i komunikacyjne w oparciu o wszystkie etapy lejka sprzedażowego. 

Założenia kampanii reklamowej

W ramach współpracy z home&you, realizowaliśmy działania w oparciu o sieci afiliacyjne, wykorzystując formaty reklamowe typowe dla każdego z etapów lejka sprzedażowego. 

 

W celu budowania świadomości marki wykorzystywaliśmy między innymi serwisy tematyczne, reklamę natywną, content commerce, influencer marketing oraz kampanie mailingowe. W ramach wspierania tych działań korzystaliśmy również z Ceneo – serwisu skupiającego oferty sklepów internetowych, porównywarek produktowych, czy platformy Homebook, agregującej oferty sklepów wnętrzarskich. W celu zwiększenia sprzedaży postawiliśmy na takie rozwiązania jak Criteo, cashbacki, czy witryny rabatowe. W akcje sprzedażowe wkomponowano również takie elementy jak wysyłka mailingów. W afiliacji wykorzystywaliśmy realną atrybucję, co oznacza, że wydawcy z góry lejka również byli wynagradzani i dostawali prowizję. Zrealizowaliśmy kampanię w Google i FB, mając na celu osiągnięcie jak najwyższych przychodów. Wykorzystywaliśmy również materiały video, aby działać na górze lejka sprzedażowego.

Efektywne kampanie wizerunkowe

W czerwcu przeprowadziliśmy również kampanie wizerunkowe, promujące nowe kolekcje. Pozyskany ruch wykorzystywaliśmy do późniejszych działań remarketingowych i takich, które miały na celu pobudzenie do sprzedaży.

Efekty działań

Konsekwentnie realizowane działania kampanijne, wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych oraz dywersyfikacja różnorodnych narzędzi, wpłynęły znacząco na zwiększenie sprzedaży i generowanie zysków brandu w kanale e-commerce.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?

Lepiej nie mogła/eś trafić! Naszym wyróżnikiem są działania zorientowane na rezultaty i rozliczane za osiągnięte efekty.