W ramach współpracy z home&you, realizowaliśmy działania w oparciu o sieci afiliacyjne, wykorzystując formaty reklamowe typowe dla każdego z etapów lejka sprzedażowego.
W celu budowania świadomości marki wykorzystywaliśmy między innymi serwisy tematyczne, reklamę natywną, content commerce, influencer marketing oraz kampanie mailingowe. W ramach wspierania tych działań korzystaliśmy również z Ceneo – serwisu skupiającego oferty sklepów internetowych, porównywarek produktowych, czy platformy Homebook, agregującej oferty sklepów wnętrzarskich. W celu zwiększenia sprzedaży postawiliśmy na takie rozwiązania jak Criteo, cashbacki, czy witryny rabatowe. W akcje sprzedażowe wkomponowano również takie elementy jak wysyłka mailingów. W afiliacji wykorzystywaliśmy realną atrybucję, co oznacza, że wydawcy z góry lejka również byli wynagradzani i dostawali prowizję. Zrealizowaliśmy kampanię w Google i FB, mając na celu osiągnięcie jak najwyższych przychodów. Wykorzystywaliśmy również materiały video, aby działać na górze lejka sprzedażowego.