Skip to content

home&you

0

Zdobyliśmy 300 000 followersów na Instagramie

home&you to popularna marka sklepów z artykułami wyposażenia i dekoracji wnętrz, które można kupić w salonach stacjonarnych oraz na home-you.com. Na tle konkurencji home&you wyróżnia się nie tylko bogatą ofertą asortymentową, ale także cieszącymi się uznaniem fanów akcjami promocyjnymi i zaangażowaną społecznością.

KLIENT

home&you

CEL

Zgromadzenie zaangażowanej społeczności wokół marki

NARZĘDZIA
  • User-Generated Content
  • InstaStories
  • natywne narzędzia Instagrama
ZAKRES

Prowadzenie całościowej komunikacji na Instagramie na podstawie wypracowanej strategii działań.

Najpierw strategia
Działania na Instagramie dla home&you, które prowadzimy od samego początku obecności marki w tym kanale, rozpoczęliśmy od wypracowania strategii, której głównym celem było zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki oraz zgromadzenie wokół niej zaangażowanej społeczności, która interesuje się nowościami i regularnie decyduje się na zakup produktów przez nią oferowanych.
Budujemy zaangażowanie
W czasie pracy nad rozwojem marki home&you na Instagramie wykorzystywaliśmy bieżące trendy, w tym treści efemeryczne, które dodatkowo angażowały społeczność i zachęcały do dzielenia się swoimi prywatnymi treściami z oznaczeniami produktów home&you. Realizowany przez nas model współpracy oparty o User-Generated Content pozwolił nam pozyskiwać ciekawe treści, którymi dzieliliśmy się na profilu marki. Odzew na spontaniczne posty oraz relacje przyniósł znaczący wzrost polubień i komentarzy, a liczba followersów rosła.
Influencer marketing

Stopniowo wdrażaliśmy również współpracę z Influencerkami, które oznaczały markę @homeandyou_official w swoich kanałach, dzięki czemu zyskiwała ona kolejnych obserwujących. Gromadzenie coraz liczniejszej zaangażowanej społeczności na oficjalnym profilu marki było również wynikiem zwiększonej ilości postów z brandowym hashtagiem, bieżącego komentowania publikowanych postów, wiadomości wewnętrznych, wzmianek w InstaStories i utrzymywania kontaktu z fanami za pośrednictwem mikronarracji.

Efekt działań – statystyki

Nasza wypracowana i konsekwentnie realizowana strategia działań i wykorzystywanie najefektywniejszych narzędzi dostępnych na Instagramie, przyczyniło się do znaczącego wzrostu zaangażowania wokół marki home&you i doprowadziło do pozyskania 300 000 obserwujących użytkowników na Instagramie. Natomiast samo zwiększenie zainteresowania marką i jej produktami, które wygenerowaliśmy dzięki dobrze zaplanowanym i systematycznie realizowanym działaniom, opartym na wykorzystaniu całego potencjału mediów społecznościowych, pomogło marce dodatkowo stymulować sprzedaż i generować zyski.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas: