Skip to content

illy Polska

0

liczba like’ów zebranych przez User-Generated Content

Dla firmy Le Patio Polska, która jest dystrybutorem włoskiej kawy illy, zorganizowaliśmy wyjazd studyjny dla blogerów z Polski. Głównym celem akcji było przybliżenie polskim odbiorcom świata kawy illy i procesu jej powstawania.
KLIENT

illy Polska

CEL

Przybliżenie polskim odbiorcą świata włoskiej kawy illy

NARZĘDZIA
  • User-Generated Content
  • Albumy
  • Karuzela Zdjęć
  • Slideshow
  • InstaStories
ZAKRES

Facebook Ads

Facebook 

Warsztaty z klientem
Wyjazd do Triestu, w którym mieści się siedziba firmy illy, fabryka kawy i Università del caffè  (Uniwersytet Kawy), obfitował w szereg atrakcji, w tym warsztaty, podczas których blogerzy mogli nauczyć się przygotowywać idealne cappuccino pod okiem profesjonalnej baristki.

Cały pobyt w świecie kawy illy blogerzy relacjonowali w swoich kanałach w mediach społecznościowych, gdzie opublikowano blisko 60 zdjęć na Facebooku i 90 na Instagramie. Łącznie zebrały one 14 500 lików oraz 435 komentarzy.
Efekty naszych działań
0 %
przyrost fanów
Na Fanpage’u illypolska odnotowano przyrost fanów o 43% w stosunku do liczby fanów przed wyjazdem. Posty z Włoch, oznaczanie uczestników i komentowanie zdjęć blogerów przyczyniło się do zwiększenia zaangażowania na profilu. Ponadto sprzedaż w sklepie internetowym Klienta wzrosła w tym czasie kilkukrotnie.
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas: