liczba like’ów zebranych przez User-Generated Content
Dla firmy Le Patio Polska, która jest dystrybutorem włoskiej kawy illy, zorganizowaliśmy wyjazd studyjny dla blogerów z Polski. Głównym celem akcji było przybliżenie polskim odbiorcom świata kawy illy i procesu jej powstawania.
KLIENT
illy Polska
CEL
Przybliżenie polskim odbiorcą świata włoskiej kawy illy
NARZĘDZIA
User-Generated Content
Albumy
Karuzela Zdjęć
Slideshow
InstaStories
ZAKRES
Facebook Ads
Facebook
Warsztaty z klientem
Wyjazd do Triestu, w którym mieści się siedziba firmy illy, fabryka kawy i Università del caffè (Uniwersytet Kawy), obfitował w szereg atrakcji, w tym warsztaty, podczas których blogerzy mogli nauczyć się przygotowywać idealne cappuccino pod okiem profesjonalnej baristki.
Cały pobyt w świecie kawy illy blogerzy relacjonowali w swoich kanałach w mediach społecznościowych, gdzie opublikowano blisko 60 zdjęć na Facebooku i 90 na Instagramie. Łącznie zebrały one 14 500 lików oraz 435 komentarzy.
Efekty naszych działań
0%
przyrost fanów
Na Fanpage’u illypolska odnotowano przyrost fanów o 43% w stosunku do liczby fanów przed wyjazdem. Posty z Włoch, oznaczanie uczestników i komentowanie zdjęć blogerów przyczyniło się do zwiększenia zaangażowania na profilu. Ponadto sprzedaż w sklepie internetowym Klienta wzrosła w tym czasie kilkukrotnie.