Skip to content

Kerabione

Start projektu

Valentis to szwajcarska firma farmaceutyczna z długoletnią tradycją na rynku europejskim, która z sukcesami łączy siły nauki oraz natury. W Polsce produkty tego producenta są znane i rekomendowane przez środowiska lekarskie od ponad 12 lat. Jednym z najpopularniejszych produktów brandu jest seria suplementów diety KERABIONE – popularne produkty dla mocnych rzęs, włosów i paznokci. Kompleksowe działania dla tej oraz innych popularnych marek prowadziliśmy z poziomu profili producenta Valentis. 

KLIENT

Kerabione od Valentis

CEL
  • Budowanie świadomości i rozpoznawalności brandu na rynku polskim.

  • Zwiększenie sprzedaży w sklepie online.

NARZĘDZIA

Facebook

Instagram

TikTok

ZAKRES
  • Prowadzenie komunikacji na Instagramie, Facebooku oraz TikToku na podstawie wypracowanej strategii działań.

  • Realizacja efektywnej kampanii online w wielu kanałach.

     

Warsztaty i strategia

Przed rozpoczęciem regularnych działań, wypracowaliśmy strategię obecności brandu w kanale digital, której głównym celem było zwiększenie rozpoznawalności marki oraz sprzedaży w sklepie online. Strategię poprzedziły warsztaty z Klientem, w ramach których przeanalizowaliśmy dotychczasowe działania brandu oraz architekturę wybranych marek w digitalu. Po wypracowaniu spójnego i efektywnego planu rozpoczęliśmy działania na profilach, które przedstawiały wszystkie produkty producenta Valentis z mocnym naciskiem na dwie, najpopularniejsze serie suplementów diety – produkty Kerabione oraz Flexus.

Content poradnikowy

Seria suplementów diety od Kerabione to kompleksowe wsparcie dla każdej osoby, która zmaga się z wypadaniem lub łamliwością włosów czy paznokci. Problemy w tej sferze często są bardzo złożone, dlatego bardzo ważna jest edukacja oraz dzielenie się sprawdzonymi poradami, które przyniosą wartość użytkownikom, a nam, jako agencji większe zasięgi oraz zaangażowanie w prowadzoną komunikację. Dobrym przykładem takich działań są edukacyjne karuzele, które cyklicznie publikowaliśmy na Instagramie oraz posty na Facebooku, które generowały większy ruch na stronie – szczególnie do zakładki BLOG.

Przedstawienie produktów na TikToku

Szukając kolejnego efektywnego kanału, dzięki któremu możemy zwiększyć rozpoznawalność produktów oraz docelowo ich sprzedaż, rozpoczęliśmy publikację filmów oraz działania reklamowe na TikToku.

Kampania reklamowa

Jakie cele i wyzwania przed nami stały?

 

Klient zgłosił się do nas ze względu na malejącą sprzedaż w kanale internetowym. Kampania odnotowywała niski ROAS, a reklamy były nieustannie blokowane ze względu na obowiązujące obostrzenia w sprzedaży suplementów diety.

 

Działania reklamowe rozpoczęliśmy od rozpoznania potrzeb grupy docelowej. Opracowaliśmy plan kampanii oparty o formaty mix, aby dotrzeć do potencjalnego klienta na całej ścieżce ścieżce decyzyjnej klienta. Pierwszy kontakt z marką mógł nastąpić dzięki kampanii TikTok Ads, a transakcję domykaliśmy kampanią dynamiczną na Facebooku i Google’u.

Stworzyliśmy strukturę grup remarketingowych w taki sposób, by móc generować jak najwyższy przychód przy jak najniższym koszcie. Finalnie w trakcie naszych działań sklep online osiągnął najwyższe przychody w historii.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?

Lepiej nie mogła/eś trafić! Naszym wyróżnikiem są działania zorientowane na rezultaty i rozliczane za osiągnięte efekty.