Skip to content

MOWI

Czyli przepis na udaną strategię komunikacji i efektywną promocję.

KLIENT

MOWI to firma zajmująca się hodowlą, przetwórstwem i sprzedażą łososia. MOWI to również nazwa odmiany łososia – pochodzącego z dzikich wód rzek zachodniej Norwegii: Vosso i Årøy, produktu klasy premium, o dopieszczonym smaku. Firma przykłada ogromną wagę do sposobu hodowli ryb, dbając o to, by łososie były zdrowe i zadowolone. Karmione są wyłącznie zdrową, pozbawioną antybiotyków karmą, której skład podlega wielu bardzo restrykcyjnym kontrolom jakości.

 

Jako jedyna na świecie posiada własne farmy, w których łososie żyją bezstresowo i w warunkach zbliżonych do naturalnych. MOWI zawiera o 20% więcej kwasu Omega-3 niż zwykły łosoś.

CEL

Naszym zadaniem jest budowanie rozpoznawalności marki i zwiększanie liczby osób obserwujących profile MOWI w mediach społecznościowych. Mówiąc wprost – budujemy zasięgi, liczbę fanów i angażujemy społeczność przez wspomaganie procesu identyfikacji konsumentów z marką.

 

Dzieje się to przy ścisłej współpracy z agencją kreatywną Ten Zacharski, która odpowiada za formowanie obszarów tematycznych i kreowanie materiałów, wykorzystywanych przez nas w mediach społecznościowych.

NARZĘDZIA

Facebook + Relacje / Instagram + Stories + Reels / Facebook Ads / Konkursy

ZAKRES
  • Przeprowadzenie warsztatów i przygotowanie strategii obecności marki w digitalu
  • Stała komunikacja na Facebooku i Instagramie
  • Rekomendacje treści pojawiających się w mediach społecznościowych
  • Płatne działania na Facebooku i Instagramie
Jakie socialowe danie przyrządziliśmy z pysznego łososia MOWI?

Każde danie zaczyna się od przepisu, więc i my rozpoczęliśmy działania od warsztatów, a następnie przygotowania strategii obecności marki w digitalu. Opisaliśmy grupy docelowe oraz linie tematyczne, które będziemy wykorzystywać do komunikowania się ze społecznością. Wyznaczyliśmy narzędzia, które pozwolą realizować postawione nam cele biznesowe.

 

Na końcu przywdzialiśmy fartuch i razem z agencją  kreatywną zabraliśmy się do przygotowania kampanijnych przepisów.

Działania komunikacyjne na profilu MOWI wspieramy kampaniami płatnymi w systemie reklamowym Facebook Ads. 

 

 

Połączenie ciekawych treści, dopracowanych grafik i odpowiedniego targetowania kampanii w ciągu kilku miesięcy przyniosło konkretne wyniki:

Ponad 8,400 nowych polubień na Facebooku w okresie:
kwiecień – listopad 2022
+ 0 %
Przy bardzo niskiej cenie za fana, wynoszącej średnio 0,86 zł.

Zasięg na Facebooku:

0
+ 0 %
[kwiecień ‘22 – listopad ‘22]

Zasięg na Instagramie:

0
+ 0 %
[kwiecień ‘22 – listopad ‘22]

Nowe osoby obserwujące na Instagramie:

0
+ 0 %
[kwiecień ‘22 – listopad ‘22]

Łączna liczba wyświetleń reklam w tym czasie to: 15 166 881.

Jednym z naszych zadań, związanych z opieką nad profilami, jest prowadzenie mikronarracji z użytkownikami. Temat łososia hodowlanego jest różnie odbierany przez internetową społeczność, dlatego spokojnie i rzeczowo tłumaczymy, w jaki sposób MOWI dorasta i jak producent dba o jego dobrostan.

 

W komunikacji dzielimy się oryginalnymi przepisami kulinarnymi z wykorzystaniem łososia MOWI, edukujemy w obszarze zdrowego odżywiania, przybliżamy tematy związane z Norwegią – ojczyzną MOWI, zwracamy uwagę na zrównoważoną hodowlę i troskę o środowisko w myśl #bluerevolution.

Lubimy wspólnie gotować

Jako partner strategiczny MOWI w zakresie obecności marki w przestrzeni mediów społecznościowych realizujemy również kampanie wizerunkowe i sprzedażowe.

 

Jedną z nich jest szeroko zakrojona akcja z przewrotną nazwą: „Nie jedź do Norwegii”, w której, zgodnie z przygotowaną przez niemiecką agencję MOTOR kreacją ATL,  wykorzystaliśmy wizerunek Kristofera Hivju – gwiazdy serialu „Gra o tron”. Naszym zadaniem jest najefektywniejsze wykorzystanie przestrzeni Facebooka i Instagrama do promocji kampanii – budowania zasięgu publikacji, pozyskiwania nowych fanów i jak najlepszego  wykorzystania materiałów dostarczonych przez Klienta.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?

Lepiej nie mogła/eś trafić! Naszym wyróżnikiem są działania zorientowane na rezultaty i rozliczane za osiągnięte efekty.