MOWI
Czyli przepis na udaną strategię komunikacji i efektywną promocję
KLIENT
MOWI to firma zajmująca się hodowlą, przetwórstwem i sprzedażą łososia. MOWI to również nazwa odmiany łososia – pochodzącego z dzikich wód rzek zachodniej Norwegii: Vosso i Årøy, produktu klasy premium, o dopieszczonym smaku. Firma przykłada ogromną wagę do sposobu hodowli ryb, dbając o to, by łososie były zdrowe i zadowolone. Karmione są wyłącznie zdrową, pozbawioną antybiotyków karmą, której skład podlega wielu bardzo restrykcyjnym kontrolom jakości.
Jako jedyna na świecie posiada własne farmy, w których łososie żyją bezstresowo i w warunkach zbliżonych do naturalnych. MOWI zawiera o 20% więcej kwasu Omega-3 niż zwykły łosoś.
CEL
Naszym zadaniem jest budowanie rozpoznawalności marki i zwiększanie liczby osób obserwujących profile MOWI w mediach społecznościowych. Mówiąc wprost – budujemy zasięgi, liczbę fanów i angażujemy społeczność przez wspomaganie procesu identyfikacji konsumentów z marką.
Dzieje się to przy ścisłej współpracy z agencją kreatywną Ten Zacharski, która odpowiada za formowanie obszarów tematycznych i kreowanie materiałów, wykorzystywanych przez nas w mediach społecznościowych.
NARZĘDZIA
Facebook + Relacje / Instagram + Stories + Reels / Facebook Ads / Konkursy
ZAKRES
- Przeprowadzenie warsztatów i przygotowanie strategii obecności marki w digitalu
- Stała komunikacja na Facebooku i Instagramie
- Rekomendacje treści pojawiających się w mediach społecznościowych
- Płatne działania na Facebooku i Instagramie

Jakie socialowe danie przyrządziliśmy z pysznego łososia MOWI?
Każde danie zaczyna się od przepisu, więc i my rozpoczęliśmy działania od warsztatów, a następnie przygotowania strategii obecności marki w digitalu. Opisaliśmy grupy docelowe oraz linie tematyczne, które będziemy wykorzystywać do komunikowania się ze społecznością. Wyznaczyliśmy narzędzia, które pozwolą realizować postawione nam cele biznesowe.
Na końcu przywdzialiśmy fartuch i razem z agencją kreatywną zabraliśmy się do przygotowania kampanijnych przepisów.

Działania komunikacyjne na profilu MOWI wspieramy kampaniami płatnymi w systemie reklamowym Facebook Ads.
Połączenie ciekawych treści, dopracowanych grafik i odpowiedniego targetowania kampanii w ciągu kilku miesięcy przyniosło konkretne wyniki:
Ponad 8,400 nowych polubień na Facebooku w okresie:
kwiecień – listopad 2022
Przy bardzo niskiej cenie za fana, wynoszącej średnio 0,86 zł.
Zasięg na Facebooku:
[kwiecień ‘22 – listopad ‘22]
Zasięg na Instagramie:
[kwiecień ‘22 – listopad ‘22]
Nowe osoby obserwujące na Instagramie:
[kwiecień ‘22 – listopad ‘22]
Łączna liczba wyświetleń reklam w tym czasie to: 15 166 881.
Jednym z naszych zadań, związanych z opieką nad profilami, jest prowadzenie mikronarracji z użytkownikami. Temat łososia hodowlanego jest różnie odbierany przez internetową społeczność, dlatego spokojnie i rzeczowo tłumaczymy, w jaki sposób MOWI dorasta i jak producent dba o jego dobrostan.
W komunikacji dzielimy się oryginalnymi przepisami kulinarnymi z wykorzystaniem łososia MOWI, edukujemy w obszarze zdrowego odżywiania, przybliżamy tematy związane z Norwegią – ojczyzną MOWI, zwracamy uwagę na zrównoważoną hodowlę i troskę o środowisko w myśl #bluerevolution.

Lubimy wspólnie gotować
Jako partner strategiczny MOWI w zakresie obecności marki w przestrzeni mediów społecznościowych realizujemy również kampanie wizerunkowe i sprzedażowe.
Jedną z nich jest szeroko zakrojona akcja z przewrotną nazwą: „Nie jedź do Norwegii”, w której, zgodnie z przygotowaną przez niemiecką agencję MOTOR kreacją ATL, wykorzystaliśmy wizerunek Kristofera Hivju – gwiazdy serialu „Gra o tron”. Naszym zadaniem jest najefektywniejsze wykorzystanie przestrzeni Facebooka i Instagrama do promocji kampanii – budowania zasięgu publikacji, pozyskiwania nowych fanów i jak najlepszego wykorzystania materiałów dostarczonych przez Klienta.
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Lepiej nie mogła/eś trafić! Naszym wyróżnikiem są działania zorientowane na rezultaty i rozliczane za osiągnięte efekty.