Skip to content

Nowa Stacja

0

zaangażowanych fanów profilu centrum handlowego

Strategią obecności marki w mediach społecznościowych zajęliśmy się już w 2017 roku. Głównym celem było zwiększenie świadomości nowej inwestycji oraz budowanie pozytywnych skojarzeń z Nową Stacją wśród mieszkańców Pruszkowa oraz partnerów biznesowych, którzy byliby zainteresowani podjęciem współpracy w nowo powstającym miejscu.

KLIENT
CEL

Nowa Stacja

Zwiększenie świadomości na temat nowej inwestycji, zbudowanie społeczności

NARZĘDZIA
ZAKRES
  • Facebook LIVE
  • Animacje
  • Ankiety
  • Wydarzenia
  • Albumy zdjęć

Facebook

Instagram

Facebook Ads

Bezkosztowa promocja marki
Kanałem, na którym rozpoczęliśmy budowanie społeczności marki był Facebook. W ciągu roku udało nam się zgromadzić ponad 13-tysięczną, zaangażowaną społeczność o to jeszcze przed wielkim otwarciem centrum handlowego.

Od początku komunikacji informowaliśmy mieszkańców Pruszkowa o postępach w budowie i aktualnościach związanych z nowo powstającym miejscem na mapie miasta. Na bieżąco przekazywaliśmy informacje o nowych najemcach centrum handlowego oraz planowanych wydarzeniach związanych z wielkim otwarciem. Od początku działań naszym celem była względnie bezkosztowa promocja marki, oparta na stosowaniu angażujących i ciekawych komunikatów. W ciągu niespełna roku, dzięki regularnej i efektywnej komunikacji, udało nam się stworzyć jedną z najbardziej zaangażowanej społeczności wśród profili centrów handlowych.
0 000
zaangażowanych fanów
Rekordowe zasięgi
W strategii komunikacji postawiliśmy na: otwartość, autentyczność, regularność i rzetelne informacje. Informacja o otwarciu Nowej Stacji uzyskała rekordowe zasięgi, dodatkowo wzmocnione równolegle prowadzonymi kampaniami zachęcającymi do udziału w wydarzeniu.

Dzięki sukcesywnej realizacji wcześniej przemyślanej strategii komunikacji, Nowa Stacja stała się jednym z najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowo-rozrywkowych, które jeszcze przed swoim otwarciem zyskało zaangażowaną i identyfikującą się z marką społeczność.
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?

Lepiej nie mogła/eś trafić! Naszym wyróżnikiem są działania zorientowane na rezultaty i rozliczane za osiągnięte efekty.