Lactima

Lactima

Lactima to jeden z wiodących producentów serów topionych i twarogowych, obecny na rynku od lat. Marka sprzedaje swoje wyroby w Polsce, a także w innych europejskich krajach, w Afryce, w obu Amerykach, a także na Bliskim i Dalekim Wschodzie. Z firmą Lactima współpracujemy nieprzerwanie od 2016 roku, realizując kampanie online nastawione na efekt oraz angażującą komunikację w kanałach społecznościowych.

Ponad

0

obserwatorów na fanpage’u Lactima Polska

Ponad

0

obserwatorów na fanpage’u Lactima Ukraina!

CEL
  • Budowanie świadomości brandu na rynku polskim i ukraińskim.
  • Zgromadzenie zaangażowanej społeczności wokół marki.
ZAKRES
  • Prowadzenie całościowej komunikacji na Instagramie i Facebooku na podstawie wypracowanej strategii działań.
  • Realizacja efektywnej kampanii online.
Warsztaty i strategia

Przed rozpoczęciem regularnych działań, wypracowaliśmy strategię obecności brandu w kanale digital, której głównym celem było zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki oraz zgromadzenie wokół niej zaangażowanej społeczności. Strategię poprzedziły warsztaty z Klientem, w ramach których przeanalizowaliśmy dotychczasowe działania brandu i zbudowaliśmy zintegrowany lejek sprzedażowy w digital marketingu.

Kreatywny content

Dążąc do osiągnięcia określonych założeń, regularnie tworzymy i implementujemy angażujący content – posty na Facebooku i Instagramie oraz relacje efemeryczne. Aby zaangażować użytkowników i zachęcić ich do spróbowania produktów marki Lactima, stworzyliśmy cykl „Serowe Inspiracje”, w ramach którego prezentujemy ciekawe (a zarazem szybkie i proste) przepisy na dania z wykorzystaniem serów topionych i twarogowych Lactima. W komunikacji wykorzystujemy również kreatywne, rysunkowe grafiki, dedykowane produktom Lactima.

Efektywna kampania

Komunikację w social media wspieramy szeroko zasięgowymi kampaniami online nastawionymi na efekt. Działania reklamowe opieramy na odpowiednio zaprojektowanym lejku sprzedażowym i wykorzystujemy do ich realizacji narzędzia Facebook Ads i Google Ads. Wykorzystując materiały video, wprowadziliśmy Lactimę w reklamową przestrzeń YouTube’a. W kampaniach skupiamy się przede wszystkim na promocji nowych produktów oraz przepisów z cyklu Serowych Inspiracji. Dzięki temu zwiększyliśmy ruch w witrynie internetowej i kanałach społecznościowych marki, a tym samym dotarliśmy do nowych, potencjalnych klientów, finalnie pomagając marce Lactima realizować cele sprzedażowe.

Angażowanie społeczności

Biorąc pod uwagę grupę docelową w social media, regularnie pojawiają się posty, które mają na celu wywołanie reakcji i zwiększenie zaangażowania na profilu. Po przeanalizowaniu aktywności, które wzbudzają najwięcej zainteresowania, stawiamy na cykliczne konkursy zdjęciowe, promocję Lactimy w popularnych programach telewizyjnych i content efemeryczny o charakterze rozrywkowym i inspiracyjnym. W InstaStories pojawiają się quizy z wyborem serków, ankiety dotyczące dań czy śniadaniowe sesje Q&A. Wchodząc na profil, można odkrywać Serowe Inspiracje, które podane są w kreatywny sposób z wykorzystaniem najnowszych formatów, które angażują!

0 %

tyle wzrósł ruch na stronie Lactima.pl po dwóch tygodniach kampanii!

Analiza, optymalizacja i raportowanie

Wszystkie podejmowane przez nas działania wspieramy analityką, a o ich wynikach regularnie informujemy naszego Klienta zgodnie z zasadą transparentności. Ponadto nieustannie optymalizujemy podejmowane działania i wybieramy najskuteczniejsze narzędzia.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

Esotiq

Esotiq

0

to liczba pozyskanych obserwujących

Naszym głównym celem było opracowanie długofalowej strategii komunikacji w mediach społecznościowych. Działania rozpoczęliśmy od audytu profilu.

Dla tak znanej marki modowej priorytetowym obszarem była sekcja Sklep, w której możliwe jest prezentowanie i sprzedawanie produktów klientom bezpośrednio z poziomu Facebooka. Rozwinęliśmy tę przestrzeń i za pomocą zewnętrznego narzędzia WooBox dodaliśmy w menu dodatkową kategorię Katalog, do której załączyliśmy plik z aktualną kolekcją, dzięki czemu klientki marki mogły obejrzeć całościową ofertę.

KLIENT

Esotiq

CEL

Angażująca komunikacja wspierająca sprzedaż online

NARZĘDZIA
  • Ankiety
  • Facebook Sklep
  • Karuzele
  • Bot
ZAKRES

Komunikacja Facebook

Prawdziwa twarz marki

Zważywszy na to, że odbiorcy bardziej angażują się pod treściami pokazującym prawdziwą twarz marki, organizowaliśmy sesje zdjęciowe bezpośrednio w salonach  Esotiq. Prezentowaliśmy prawdziwe twarze ekspedientek i produkty ukazane na wieszakach.

0 000
obserwujących profil
0 %
średnie dotarcie do posta
Zasięg organiczny
W swoich działaniach podkreślaliśmy akcje specjalne, w których wykorzystaliśmy boty. Dzięki odpowiednim ustawieniom jeden z nich pozyskał organicznie zasięg wynoszący 132 233, 204 reakcje i 780 komentarzy. Jest to przykład interakcji z fanami, który pokazuje, że marka podąża za trendami.
Spójność wizualna

Zadbaliśmy również o jednolitą identyfikację graficzną marki na Facebooku. Zadbaliśmy o to, by na każdą okoliczność czy akcję rabatową profil miał odpowiednią oprawę. Znakomita większość użytkowników marki to klienci mobile, dlatego tak ważny był dla nas idealny wygląd profilu w aplikacji FB.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

Betcris

Betcris

Betcris to legalny bukmacher, pionier w branży zakładów online. Firma działa od 2006 roku i nieprzerwanie oferuje usługi online w Polsce i wielu krajach na całym świecie. Betcris przyjmuje zakłady w ponad 50 dyscyplinach sportowych i wydarzeniach z innych dziedzin (m.in. rozrywki, polityki i esportu). W portfolio firmy znajdują się m.in. współprace z reprezentacją Meksyku, Ligą Ekwadorską i Brazylijską. Betcris jest Oficjalnym Partnerem NFL, MLB, czy Super Bowl w krajach Ameryki Południowej.

 

ZAKRES
  • Opracowanie Design Systemu dopasowanego do charakteru marki Betcris.

  • Zaprojektowanie Key Visual’a (zbudowanego w oparciu o elementy Design Systemu) stanowiącego formę bazową komunikacji wizualnej.

  • Przygotowanie contentu (grafiki statyczne i animacje) na potrzebę skutecznej komunikacji w kanałach social media oraz banerów do efektywnych działań reklamowych.

Wyzwanie

Po zbadaniu konkurencji i otoczenia biznesowego brandu Betcris, zdecydowaliśmy się zaproponować rozwiązanie, które stanowi zdecydowane odświeżenie stylistyki komunikacji wizualnej. Kluczowe elementy zaproponowanego Design Systemu to kolorystyka firmowa, sportowy i dynamiczny look & feel. W projekcie zastosowano odważną typografię, która stanowi element charakterystyczny kompozycji, dynamizuje grafiki, przykuwając uwagę̨. Aby wyróżnić i wyraźnie zaakcentować grafiki wśród komunikatów konkurencji, zastosowano zdecydowaną kolorystykę i kontrastowe elementy wizualne.

Efekty

Design System oraz Key Visual opracowane dla marki Betcris zostały wdrożone w stałą komunikację brandu. Na ich podstawie, na bieżąco przygotowujemy komunikaty graficzne w formie statycznej i animowanej, które mają wspólne DNA, są spójne a zarazem różnorodne i dają szerokie możliwości podczas projektowania.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

Nowa Stacja

Nowa Stacja

0

zaangażowanych fanów profilu centrum handlowego

Strategią obecności marki w mediach społecznościowych zajęliśmy się już w 2017 roku. Głównym celem było zwiększenie świadomości nowej inwestycji oraz budowanie pozytywnych skojarzeń z Nową Stacją wśród mieszkańców Pruszkowa oraz partnerów biznesowych, którzy byliby zainteresowani podjęciem współpracy w nowo powstającym miejscu.

KLIENT

Nowa Stacja

CEL

Zwiększenie świadomości na temat nowej inwestycji, zbudowanie społeczności

NARZĘDZIA
  • Facebook LIVE
  • Animacje
  • Ankiety
  • Wydarzenia
  • Albumy zdjęć
ZAKRES

Facebook

Instagram

Facebook Ads

Bezkosztowa promocja marki
Kanałem, na którym rozpoczęliśmy budowanie społeczności marki był Facebook. W ciągu roku udało nam się zgromadzić ponad 13-tysięczną, zaangażowaną społeczność o to jeszcze przed wielkim otwarciem centrum handlowego.

Od początku komunikacji informowaliśmy mieszkańców Pruszkowa o postępach w budowie i aktualnościach związanych z nowo powstającym miejscem na mapie miasta. Na bieżąco przekazywaliśmy informacje o nowych najemcach centrum handlowego oraz planowanych wydarzeniach związanych z wielkim otwarciem. Od początku działań naszym celem była względnie bezkosztowa promocja marki, oparta na stosowaniu angażujących i ciekawych komunikatów. W ciągu niespełna roku, dzięki regularnej i efektywnej komunikacji, udało nam się stworzyć jedną z najbardziej zaangażowanej społeczności wśród profili centrów handlowych.
0 000
zaangażowanych fanów
Rekordowe zasięgi
W strategii komunikacji postawiliśmy na: otwartość, autentyczność, regularność i rzetelne informacje. Informacja o otwarciu Nowej Stacji uzyskała rekordowe zasięgi, dodatkowo wzmocnione równolegle prowadzonymi kampaniami zachęcającymi do udziału w wydarzeniu.

Dzięki sukcesywnej realizacji wcześniej przemyślanej strategii komunikacji, Nowa Stacja stała się jednym z najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowo-rozrywkowych, które jeszcze przed swoim otwarciem zyskało zaangażowaną i identyfikującą się z marką społeczność.
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

illy Polska

illy Polska

0

liczba like’ów zebranych przez User-Generated Content

Dla firmy Le Patio Polska, która jest dystrybutorem włoskiej kawy illy, zorganizowaliśmy wyjazd studyjny dla blogerów z Polski. Głównym celem akcji było przybliżenie polskim odbiorcom świata kawy illy i procesu jej powstawania.
KLIENT

illy Polska

CEL

Przybliżenie polskim odbiorcą świata włoskiej kawy illy

NARZĘDZIA
  • User-Generated Content
  • Albumy
  • Karuzela Zdjęć
  • Slideshow
  • InstaStories
ZAKRES

Facebook Ads

Facebook 

Warsztaty z klientem
Wyjazd do Triestu, w którym mieści się siedziba firmy illy, fabryka kawy i Università del caffè  (Uniwersytet Kawy), obfitował w szereg atrakcji, w tym warsztaty, podczas których blogerzy mogli nauczyć się przygotowywać idealne cappuccino pod okiem profesjonalnej baristki.

Cały pobyt w świecie kawy illy blogerzy relacjonowali w swoich kanałach w mediach społecznościowych, gdzie opublikowano blisko 60 zdjęć na Facebooku i 90 na Instagramie. Łącznie zebrały one 14 500 lików oraz 435 komentarzy.
Efekty naszych działań
0 %
przyrost fanów
Na Fanpage’u illypolska odnotowano przyrost fanów o 43% w stosunku do liczby fanów przed wyjazdem. Posty z Włoch, oznaczanie uczestników i komentowanie zdjęć blogerów przyczyniło się do zwiększenia zaangażowania na profilu. Ponadto sprzedaż w sklepie internetowym Klienta wzrosła w tym czasie kilkukrotnie.
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

AB Inwestor

AB Inwestor

0

to średniomiesięczny zasięg reklam Facebook Ads

AB Inwestor to ceniona marka deweloperska, specjalizująca się w realizacjach inwestycji mieszkaniowych i biurowych, obecna na trójmiejskim rynku nieruchomości od ponad 20 lat. Cieszy się uznaniem nie tylko samych mieszkańców, ale również znawców architektury, dbając o to, by jej prestiżowe projekty inwestycyjne doskonale wpasowywały się w modernistyczną tkankę miasta.
KLIENT

AB Inwestor

CEL

Dotarcie do zamożnego klienta

NARZĘDZIA
  • Reklama elastyczna, wyszukiwarka Google

  • Reklama prasowa
  • Reklama OOH
ZAKRES
  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • Komunikacja na Facebooku

Nasze działania dla AB Inwestor
prowadzimy nieprzerwanie od 2016 roku

Nasze działania dla AB Inwestor prowadzimy nieprzerwanie od 2016 roku, z powodzeniem wspierając sprzedaż kolejnych inwestycji dewelopera. Dotarcia do klienta, dysponującego większym budżetem na zakup domu czy apartamentu, nie jest łatwym zadaniem, ale odpowiednio zaprojektowany lejek sprzedażowy, realizowany podczas kampanii marketingowych, i nasze doświadczenie w branży nieruchomości, pozwalają nam efektywnie pozyskiwać klientów, skłonnych zainwestować w nowe mieszkanie.

Ruch i optymalizacja
W naszych działaniach skupiamy się m.in. na budowaniu świadomości marki AB Inwestor. Aktywnie generujemy ruch płynący z wyszukiwarki Google, wspierając poszukiwanie nowych klientów reklamami elastycznymi w Google Display Network. Średnia miesięczna liczba kliknięć reklamy Google Ads kształtuje się na poziomie ponad 10 tysięcy.

Dbamy również o bieżącą optymalizację reklam i dostosowanie stawek w celu najskuteczniejszego wykorzystania budżetu reklamowego. Przekaz, jaki kierujemy do potencjalnych nabywców nieruchomości, generuje miesięcznie niemal pół miliona wyświetleń.
Efektywność i efektowność
Działania w Google Ads wspieramy reklamami Facebook Ads, wykorzystując formaty wideo, karuzele, kolekcje oraz pokazy slajdów ze średnim miesięcznym zasięgiem wynoszącym 27 tysięcy. Nasze kampanie tworzymy z zachowaniem pełnej spójności z materiałami outdoorowymi, obecnymi w przestrzeni miejskiej, które również realizujemy dla naszego Klienta.

Cieszymy się, że zaufanie, jakim obdarzył nas AB Inwestor, pozwala nam na stałą, wieloletnią współpracę, a transparentność, która obok efektywności przyświeca nam w codziennej pracy, została doceniona.
Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

Digital Innovation Hub dih4.ai

Digital Innovation Hub

Generowaliśmy nawet

80 kalorycznych leadów

dla branży IT miesięcznie.

0

% ruchu na stronie ze zrealizowanych kampanii płatnych.

Digital Innovation Hub to współtworzony przez konsorcjum Voicelab.ai i Politechniki Gdańskiej oraz prawie 20 partnerów Hub Innowacji Cyfrowych. Jego celem jest tworzenie i proponowanie innowacyjnych rozwiązań z dziedziny AI w obszarze technologii głosowych i przetwarzania sygnałów dźwiękowych.

KLIENT

dih4.ai

CEL

Generowanie leadów wśród firm dojrzałych cyfrowo oraz stworzenie spójnego systemu komunikacji wizualnej.

ZAKRES
  • Warsztaty brandowe.
  • Przygotowanie strategii obecności marki w kanale digital.
  • Zaprojektowanie Design System (w tym oprawy social media).
  • Projekt i wdrożenie landing page’y.
  • Kampania Lead Ads.
Generowanie leadów w sektorze B2B

Klient zgłosił się do nas z zamiarem pozyskiwania leadów kontaktowych z firm z sektora publicznego, bankowości, finansów, telekomunikacji i medycyny. Biorąc pod uwagę specyfikę oferowanego produktu, konsorcjum zależało, aby znaleźć firmy, które mają potencjał do wprowadzania innowacji w obszarze sztucznej inteligencji. Naszym celem, jako agencji digital marketingowej, było dotarcie w ramach kampanii Lead Ads do podmiotów dojrzałych cyfrowo, które mogłyby skorzystać z rozwiązań sztucznej inteligencji oferowanych przez DIH4.AI.

 

Od warsztatów do efektywnego generowania leadów

Współpracę z DIH.AI rozpoczęliśmy od brandowych warsztatów z Klientem. Bazując na wiedzy zdobytej podczas warsztatów, stworzyliśmy spójną strategię obecności marki w kanale digital. Następnie przygotowaliśmy koncepcję kreacji graficznych oraz opracowaliśmy wyróżniający Brand System. Dla klienta stworzyliśmy i wdrożyliśmy landing page, a bazując na lejku sprzedażowym, zbudowaliśmy efektywne kampanie Lead Ads. Dzięki kampaniom Facebook Ads, Linkedin Ads oraz tym realizowanym w sieci reklamowej i sieci wyszukiwania Google, zwiększyliśmy ruch w witrynie internetowej klienta.

Wdrożenie spójnej koncepcji wizualnej

Aby z sukcesem pozyskiwać leady, zaproponowaliśmy DIH4.AI stworzenie spójnego systemu komunikacji wizualnej oraz bieżącą współpracę w zakresie wsparcia graficznego i projektowania materiałów. Dla brandu przygotowaliśmy pakiet materiałów graficznych takich jak: mikro animacje, animacje 2D grafiki i infografiki – na potrzeby kanałów social media i landing page’y. W ramach działań na start wypracowaliśmy Key Visual oparty na Design Systemie, a na jego podstawie – content na potrzeby skutecznej komunikacji w kanałach social media oraz banery do efektywnych działań reklamowych.

 

Odpowiednie kreacje we właściwie zaprojektowanej kampanii

Dzięki synergicznemu połączeniu efektownych materiałów wizualnych i efektywnej kampanii Lead Ads generowaliśmy blisko 80 kalorycznych leadów dla branży IT miesięcznie oraz dotarliśmy z komunikatem do firm, które rozważają wdrożenie sztucznej inteligencji w przyszłości.

 

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

Urząd Miasta Gdyni

Urząd Miasta Gdyni

Agencja wykazała otwartą i kreatywną postawę wobec naszych oczekiwań. W szybki sposób reagowała na wszelkie sytuacje kryzysowe. Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić Beeffective jako profesjonalną i godną zaufania firmę.

Małgorzata Omachel-Kwidzińska

Wydział Komunikacji Społecznej i informacji | Referat Relacji z Mediami

KLIENT

UM Gdyni

CEL

Promocja miasta w otwarty i nowoczesny sposób

NARZĘDZIA

Site Of The Day

ZAKRES

Facebook

Twitter

Instagram

Nowoczesny plan

Urząd Miasta Gdynia zwrócił się do nas z zapotrzebowaniem na przygotowanie strategii obecności w mediach społecznościowych. Stworzyliśmy plan działań, który zakładał promocję miasta w nowoczesny sposób, z wykorzystaniem najlepszych dostępnych narzędzi.

Efektywne wdrożenie

Oprócz stworzenia strategii komunikacji w takich kanałach jak Facebook, Instagram oraz Twitter Miasto Gdynia oddało nam również jej wdrożenie na początkowym etapie działań. Regularnie publikowaliśmy materiały promujące wydarzenia odbywające się na terenie miasta oraz relacjonowaliśmy ich przebieg. Informowaliśmy o kwestiach istotnych dla mieszkańców, nie zapominając o propozycjach podkreślających nadmorski, turystyczny charakter miasta.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

ŠKODA Plichta

ŠKODA Plichta

0

leadów miesięcznie dla dealera samochodowego

Škoda Plichta to dealer samochodów marki Skoda, posiadający salony zlokalizowane w Trójmieście i Toruniu, który zajmuje wysokie pozycje w rankingach najlepszych sprzedawców samochodowych w Polsce. Klientowi zależało na tym, by pozyskiwać kontakty telefoniczne i mailowe do osób zainteresowanych zakupem konkretnych modeli samochodów, które znajdują się w jego ofercie.

KLIENT

ŠKODA Plichta

CEL

Generowanie Leadów

NARZĘDZIA

Zapier

Google Analytics

ZAKRES

Facebook Ads

Google Ads

Analityka internetowa

Dane w czasie rzeczywistym

W celu efektywnego pozyskiwania leadów zaprojektowaliśmy intuicyjny, łatwy do wypełnienia formularz kontaktowy, dzięki któremu, oprócz podstawowych danych, pozyskujemy również informacje na temat preferencji osób szukających konkretnych modeli samochodów. Poprzez integrację z narzędziem Zapier, kontakty zbierane w trakcie kampanii Lead Ads trafiają w czasie rzeczywistym bezpośrednio do naszego Klienta, umożliwiając mu kontakt z zainteresowanym zakupem samochodu w krótkim czasie. Efektywnie zaprojektowana kampania realizowana w obszarze Facebooka pozwala nam pozyskiwać z tego kanału średnio 50% wszystkich leadów.

Generujemy ruch

Sukces w postaci generowania jakościowych leadów, jest efektem odpowiednio zaprojektowanego lejka sprzedażowego, który napełniamy skutecznymi działaniami w różnych obszarach digitalu. Dzięki kampaniom Facebook Ads oraz tym realizowanym w sieci reklamowej i sieci wyszukiwania Google Ads, nieprzerwanie zwiększamy ruch w witrynie internetowej Klienta lub prowadzimy użytkowników do przygotowanego na potrzeby kampanii Landing Page’a. W naszych działaniach wykorzystujemy grupy niestandardowych i podobnych odbiorców, aby regularnie docierać do coraz większej ilości potencjalnych nabywców i finalnie dostarczać Klientowi dane pozwalające mu realizować cele sprzedażowe.

Analizujemy

Wszystkie podejmowane przez nas działania wspieramy dobrze rozwiniętą analityką strony internetowej, a o wynikach naszych działań regularnie informujemy naszego Klienta zgodnie z zasadą transparentności, która przyświeca nam w codziennych działaniach. Wciąż weryfikujemy grupy odbiorców, ścieżki odwiedzających stronę i badamy wszystkie występujące w tym przypadku konwersje, by regularnie optymalizować działania i wybierać te narzędzia, które pozwolą nam dostarczać Klientowi setki leadów każdego miesiąca.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas:

home&you

home&you

0

Zdobyliśmy 300 000 followersów na Instagramie

home&you to popularna marka sklepów z artykułami wyposażenia i dekoracji wnętrz, które można kupić w salonach stacjonarnych oraz na home-you.com. Na tle konkurencji home&you wyróżnia się nie tylko bogatą ofertą asortymentową, ale także cieszącymi się uznaniem fanów akcjami promocyjnymi i zaangażowaną społecznością.

KLIENT

home&you

CEL

Zgromadzenie zaangażowanej społeczności wokół marki

NARZĘDZIA
  • User-Generated Content
  • InstaStories
  • natywne narzędzia Instagrama
ZAKRES

Prowadzenie całościowej komunikacji na Instagramie na podstawie wypracowanej strategii działań.

Najpierw strategia
Działania na Instagramie dla home&you, które prowadzimy od samego początku obecności marki w tym kanale, rozpoczęliśmy od wypracowania strategii, której głównym celem było zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki oraz zgromadzenie wokół niej zaangażowanej społeczności, która interesuje się nowościami i regularnie decyduje się na zakup produktów przez nią oferowanych.
Budujemy zaangażowanie
W czasie pracy nad rozwojem marki home&you na Instagramie wykorzystywaliśmy bieżące trendy, w tym treści efemeryczne, które dodatkowo angażowały społeczność i zachęcały do dzielenia się swoimi prywatnymi treściami z oznaczeniami produktów home&you. Realizowany przez nas model współpracy oparty o User-Generated Content pozwolił nam pozyskiwać ciekawe treści, którymi dzieliliśmy się na profilu marki. Odzew na spontaniczne posty oraz relacje przyniósł znaczący wzrost polubień i komentarzy, a liczba followersów rosła.
Influencer marketing

Stopniowo wdrażaliśmy również współpracę z Influencerkami, które oznaczały markę @homeandyou_official w swoich kanałach, dzięki czemu zyskiwała ona kolejnych obserwujących. Gromadzenie coraz liczniejszej zaangażowanej społeczności na oficjalnym profilu marki było również wynikiem zwiększonej ilości postów z brandowym hashtagiem, bieżącego komentowania publikowanych postów, wiadomości wewnętrznych, wzmianek w InstaStories i utrzymywania kontaktu z fanami za pośrednictwem mikronarracji.

Efekt działań – statystyki

Nasza wypracowana i konsekwentnie realizowana strategia działań i wykorzystywanie najefektywniejszych narzędzi dostępnych na Instagramie, przyczyniło się do znaczącego wzrostu zaangażowania wokół marki home&you i doprowadziło do pozyskania 300 000 obserwujących użytkowników na Instagramie. Natomiast samo zwiększenie zainteresowania marką i jej produktami, które wygenerowaliśmy dzięki dobrze zaplanowanym i systematycznie realizowanym działaniom, opartym na wykorzystaniu całego potencjału mediów społecznościowych, pomogło marce dodatkowo stymulować sprzedaż i generować zyski.

Chcesz efektywnie działać w obszarze digital?
Napisz do nas: