beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

PUCCINI

Marka Puccini to czołowy polski producent bagażu podróżnego, torebek damskich oraz galanterii skórzanej. Firma od lat oferuje elegancki, najwyższej jakości towar. Obserwacja modowych trendów i doświadczenie w branży, sprawiły że Puccini od lat oddaje w ręce Klientów funkcjonalne i ponadczasowe produkty. Proponowane kolekcje przeznaczone są dla Klientów o różnorodnych upodobaniach. Urozmaicone wzornictwo, perfekcja wykonania oraz wysmakowany styl sprawiają, że produkty Puccini są doceniane przez miliony użytkowników, którzy kupują je w sklepie online oraz w salonach stacjonarnych.

case study cover image

Wyzwanie

Sprzedaż produktów w sklepie on-line. Osiągnięcie jak największej liczby transakcji i przychodów.

Platformy

  • Meta Ads
  • Google Ads
  • Pinterest Ads
  • TikTok Ads
  • Display Video 360

Zakres

Działania reklamowe w oparciu o wszystkie etapy lejka sprzedażowego.

Grupa uderzeniowa

Założenia kampanii reklamowej

Celem realizowanych dla Klienta kampanii była sprzedaż produktów w sklepie internetowym puccini.pl.

Reklamy targetowano przede wszystkim do osób zainteresowanych podróżami oraz do kobiet w wieku 24-50 lat. Działania reklamowe realizowaliśmy w oparciu o platformy reklamowe, które dopiero zdobywają popularność m.in. Pinterest Ads oraz TikTok Ads. Zrealizowaliśmy też kampanie w Google i FB, mając na celu osiągnięcie jak najwyższych przychodów. W ramach współpracy z Puccini, wykorzystywaliśmy formaty reklamowe, dopasowane do każdego z etapów lejka sprzedażowego oparte o grafiki statyczne i animacje. Wykorzystywaliśmy również materiały video, aby działać na górze lejka sprzedażowego.

Efektywna kampania reklamowa

Najskuteczniejszą kampanią dla Klienta okazały się reklamy dynamiczne Dynamic Product Ads (DPA), czyli bazujące na automatycznie aktualizowanym katalogu produktów.

Reklamy DPA umożliwiły dotarcie do odbiorców potencjalnie zainteresowanych produktami Puccini oraz takich, którzy odwiedzili sklep online Klienta.

Efekty działań

Konsekwentnie realizowane działania kampanijne, wykorzystanie marketing automation oraz dywersyfikacja różnorodnych narzędzi, wpłynęły znacząco na zwiększenie sprzedaży i generowanie zysków brandu w kanale e-commerce.

Facebook marki

Instagram marki

Nie chce Ci się czytać? Obejrzyj!