Skip to content

#SamNektar

Już 5 lat wyciągamy sam nektar z digitalu, dzieląc się wiedzą!

#SamNektar to ekspercki cykl artykułów tworzony przez zespół specjalistów Beeffective. Poruszane w nim zagadnienia tłumaczą świat digital marketingu i pokazują dobre praktyki obecności w mediach społecznościowych. Można w nim znaleźć artykuły z obszaru strategii komunikacji, najlepszych narzędzi do tworzenia efektywnych kampanii marketingowych oraz wskazówek dotyczących kreacji. Poruszamy w nim aktualne trendy marketingowe i doradzamy, jak wykorzystać je w swoim biznesie, by osiągnąć sukces.

Nasz cykl ma już 5 lat i liczy 250 nektarów!

[stan na 24.01.2023]

Nawet nie będziemy próbowali zliczyć wszystkich znaków, które zostały połączone w niosące cenną wiedzę wyrazy i zdania, ale spokojnie możemy tutaj wskazać liczbę ponad:

2 000 000!

2 000 000!

Sami przecieramy oczy ze zdumienia i tak jakoś wzięło nas na wspomnienia…

Jak to się zaczęło?

Projekt #samnektar został uruchomiony 24.01.2018 roku. Zaczynaliśmy skromniej, bo od publikacji postów na Facebooku. Chociaż były to zdecydowanie krótsze formy niż dzisiaj – to zawsze przyświecał nam jeden cel – nasze wpisy mają opisywać konkretny temat z obszaru digital marketingu, wyciągając z niego #samnektar. Grafiki promujące artykuły, podobnie jak długość samego tekstu – ewaluowały z czasem.

Tak nasze okładki zmieniały się na przestrzeni lat!
Zapraszamy na WWW!

Szybko uznaliśmy, że najlepszym miejscem do publikacji artykułów będzie blog na naszej stronie internetowej.

 

Zgodnie z dobrymi praktykami SEO regularnie zasilamy naszą witrynę w nowe oryginalne treści. Podobno z tego faktu zadowolony jest nie tylko algorytm Google.

 

Kolejne artykułu cieszą naszych stałych, jak i  nowych Czytelników, którzy regularnie odwiedzają naszego bloga!

447 110

447 110

Tyle razy łącznie wyświetlono nektary!

Tematy podejmowane w cyklu dotyczą efektywnych działań w digitalu, jednak pewien obszar interesuje naszych Czytelników szczególnie, a jest to Instagram! Zresztą, spójrzcie na listę najbardziej popularnych artykułów z naszego bloga:

Odwiedź nasze sociale!

Zgodnie z dobrymi praktykami obiegu contentu każdym nowym wpisem chwalimy się nie tylko na Facebooku, ale również na wszystkich pozostałych kanałach, w których jesteśmy obecni jako Beeffective. Na LinkedIn nowe artykuły publikujemy w ramach BIULETYNU. Na Instagramie przygotowujemy streszczenie artykułu w formie KARUZELI. Z kolei TikToku publikujemy krótkie zajawki artykułów i zapraszamy do przeczytania całości na WWW.

7 min.

7 min.

Tyle wynosi średni czas czytania nektaru.

Gościnni Eksperci w naszym cyklu

Popularność naszego cyklu dotarła również do największych specjalistów z różnych obszarów marketingu w Polsce, których zaprosiliśmy do napisania artykułów na naszego bloga.

Pisali dla nas: Tomasz Palak, Wojciech Grądzki, Marcin Więckowski, Dagmara Pakulska, Mateusz Jemioł, Sylwester Ciszek, Sebastian Drausal, Paulina Walkowiak, Kamila Kotowska, Filip Kulikowski, Agnieszka Mróz, Aleksandra Stankowska, Justyna Spytek i Klaudia Żyłka.

Dziękujemy Wam za wszystkie ciepłe słowa, które do nas spływają na temat naszego bloga!

Lecimy pisać dla Was kolejne artykuły z cyklu #samnektar!

„YouTube Rewind”polskiego rynku marketingowego

W pracy marketingowca „bycie na bieżąco” to jeden z kluczowych wyznaczników sukcesu kampanii reklamowej. Śledzenie trendów, zmian i odpowiadanie na nie to stałe elementy naszej pracy. „YouTube Rewind” było serią publikowaną przez kilka lat

Pantone – co warto wiedzieć?

O kolorze roku Pantone słyszeli wszyscy. Od lat autokratyczne obwieszczenie jakiegoś instytutu dyktuje trendy kolorystyczne dla całego świata designu. Z dużym prawdopodobieństwem w tym momencie zadałeś sobie w głowie pytanie,

Marketing B2B skierowany do człowieka

Czy Wam też kiedyś tłumaczono, że marketing skierowany do biznesu musi być poważny? Skoro chcemy coś sprzedać innej organizacji musimy przecież utrzymać odpowiedni poziom powściągliwości. Tutaj nie ma miejsca na luz