Bee on TikTok!
Kamera. Akcja!
KLIENT
Tym razem klientem jesteśmy my!
CEL
Stworzenie i ciągłe rozwijanie konta w platformie TikTok, stałe pozyskiwanie nowych followersów, a także dbanie o spójność komunikacyjną i wartościowy content.
NARZĘDZIA
Aplikacja TikTok + TikTok Ads Manager
ZAKRES
Strategia działań w kanale tiktok.
Tworzenie viralowych filmów.
Ukształtowanie stałych linii komunikacyjnych – trendy, przekazywanie wiedzy, luźny content.
Stała ekspozycja i obecność w kanale Dla Ciebie.
Jednolita częstotliwość publikowania filmów.
Stworzenie atrakcyjnego kanału, który będzie benchmarkiem w branży, a także będzie źródłem wiedzy o digital marketingu.
Jak to się zaczęło?
Będąc świadomymi tego, że TikTok jest platformą, skupiającą się głównie wokół trendów, muzyki i lifestyle’owego contentu, postanowiliśmy tworzyć luźne, humorystyczne treści. Interesowały nas formaty, które będą zauważalne dla algorytmu.
Nie mieliśmy jednak większych oczekiwań. Nagrywając krótki (8-sekundowy) filmik, który stał się viralem, liczyliśmy na zebranie co najwyżej kilku lajków i byliśmy gotowi do zdecydowanie wolniejszego procesu pozyskiwania zasięgów, niż ten, który nas zaskoczył. Po kilkunastu minutach okazało się, że opisywany wyżej film zaczął bardzo szybko zyskiwać na popularności.
Po niemalże kilku dniach zebrał około 1,8 mln wyświetleń! Śmiało możemy stwierdzić, że był to dobry punkt wyjścia do rozwoju naszego kanału. W następnych miesiącach po tej sytuacji konsekwentnie publikowaliśmy filmy, szukaliśmy odbiorców i niszy, do której możemy docierać, a także dbaliśmy o jak najlepsze wykorzystanie pozyskanej aktywności w kanale.
Jak to się zaczęło?
Będąc świadomymi tego, że TikTok jest platformą, skupiającą się głównie wokół trendów, muzyki i lifestyle’owego contentu, postanowiliśmy tworzyć luźne, humorystyczne treści. Interesowały nas formaty, które będą zauważalne dla algorytmu.
Nie mieliśmy jednak większych oczekiwań. Nagrywając krótki (8-sekundowy) filmik, który stał się viralem, liczyliśmy na zebranie co najwyżej kilku lajków i byliśmy gotowi do zdecydowanie wolniejszego procesu pozyskiwania zasięgów, niż ten, który nas zaskoczył. Po kilkunastu minutach okazało się, że opisywany wyżej film zaczął bardzo szybko zyskiwać na popularności.
Po niemalże kilku dniach zebrał około 1,8 mln wyświetleń! Śmiało możemy stwierdzić, że był to dobry punkt wyjścia do rozwoju naszego kanału. W następnych miesiącach po tej sytuacji konsekwentnie publikowaliśmy filmy, szukaliśmy odbiorców i niszy, do której możemy docierać, a także dbaliśmy o jak najlepsze wykorzystanie pozyskanej aktywności w kanale.

Jak to wygląda teraz?
Przy tak wygenerowanym zaangażowaniu, nasze konto stało się miejscem, gdzie łączą się dwa światy – na kanale łączymy najświeższe trendy z wiedzą z zakresu digital marketingu. Nasi specjaliści, dzięki znajomości specyfiki tego kanału, szukają (i zawsze znajdują!) sposób, aby popularne, a co za tym idzie, czasem absurdalne trendy przekuć w ciekawe, humorystyczne i angażujące filmy.
wyświetleń
wyświetleń
wyświetleń
wyświetleń
wyświetleń
Dodatkowo, cyklicznie produkujemy video o charakterze edukacyjnym, które powiązane są z naszym eksperckim cyklem #samnektar, choć nie tylko. Poza tym, będąc świadomymi tego, że na TikToku możemy dotrzeć do młodszej grupy i początkujących marketerów, stworzyliśmy filmy, które zachęcały do wzięcia udziału w rekrutacji i zapisania się na studia Social Media Manager, które odbywają się pod naszym patronatem. Dodatkowo postawiliśmy również na stałą ekspozycję w kierunku odbiorców nieco starszych. Trafiliśmy między innymi do person decyzyjnych w firmach i znaleźliśmy kreatywny, nietuzinkowy sposób na propagowanie analityki internetowej.
Nasz sukces w liczbach
Odkryj nasze wyniki, najeżdżając na ikonki:
A żeby nie być gołosłownymi, to podzielimy się również wzrostami na koncie w ciągu ostatnich 60 dni (koniec 2022 roku). Jak widać, nasze konto rozwija się dzięki skutecznemu egzekwowaniu strategii i konsekwencji w publikowaniu filmów. Wciąż dbamy o zaangażowanie i aktywność naszych odbiorców i pojawiających się nowych fanów.
Wyświetlenia filmów:
Wzrost w ciągu 60 dni:
[dane z ostatniego kwartału ‘22]
Wyświetlenia profilu:
Wzrost w ciągu 60 dni:
[dane z ostatniego kwartału ‘22]
Liczba komentarzy:
Wzrost w ciągu 60 dni:
[dane z ostatniego kwartału ‘22]
Przyszłość
TikTok to platforma, która napędzana jest ciągłym rozwojem i zmianami. Od momentu wzrostu w 2019 r. nie odnotowano większych spadków zaangażowania, a wręcz przeciwnie!
Ciągle utrzymująca się tendencja wzrostowa i nowe możliwości pokazują, że TikTok to platforma oferująca doskonałe warunki do szybkiego rozwoju marek i docierania do nowych grup odbiorców. Dlatego dbamy nie tylko o nasze konto, ale także rozkręcamy konta dla klientów. W naszej ofercie znajduje się m.in obsługa profilu, stałe tworzenie contentu czy prowadzenie kampanii TikTok Ads.











Jesteśmy partnerem TikTok for Business Poland
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, napisz do nas!
Przygotujemy strategię obecności na TikToku, indywidualnie skrojoną pod Twój biznes!