Zmierzenie w 7 dni potencjału biznesowego lokalizacji

Klient

Allcon

Cel

Weryfikacja potencjału działki w Pucku pod kątem klientów z 3 województw

Narzędzia

Hot Jar, Bannery w sieci GDN, Post typu standard Facebook Ads

Zakres

Facebook Ads, Google Ads, Analityka internetowa


Celem naszych działań było zweryfikowanie potencjału nieruchomości na dodatkowej działce w Pucku w grupie klientów poszukujących tzw “drugiego domu” lub “mieszkania pod inwestycję” z wybranych 3 województw.

Kampania trwała jedynie 7 dni, ponieważ decyzja biznesowa musiała zostać podjęta niebawem.

Z dostępnych narzędzi wybraliśmy 3, które pozwoliły nam geotargetować reklamę, tak by z pewnością określić czy potencjalny klient pochodził z wybranego województwa.
Działania były prowadzone za pomocą trzech typów kampanii

  • Google Ads– Kampania tekstowa w sieci wyszukiwania (Search)
  • Google Ads – Kampania graficzna w sieci reklamowej (Display)
  • Facebook Ads – Kampania graficzna na portalu Facebook

Dodatkowo podczas kampanii uruchomiliśmy narzędzie Hot Jar, by przekonać się, które elementy podstrony inwestycji, przykuły uwagę internautów najbardziej.

Ze względu na przewidywany wysoki koszt nieruchomości, oraz założenie, że apartament będzie kupiony jako kolejna nieruchomość lub nieruchomość  pod inwestycję, dobraliśmy grupę docelową pod kątem luksusowych dóbr.

  • Miłośnicy podróży w luksusie
  • Miłośnicy wiadomości gospodarczych i biznesowych
  • Miłośnicy luksusowych zakupów
  • Zapaleni inwestorzy
  • Biznesmani
  • Miłośnicy samochodów wyścigowych i luksusowych
  • Entuzjaści krykieta
  • Osoby zainteresowane min. kitesurfingiem i żeglarstwem
  • Osoby często podróżujące za granicę
  • Osoby posługujące się urządzeniami z systemem iOS lub flagowymi modelami telefonów z Androidem

Wyniki

Ocenialiśmy potencjał inwestycyjny przez pryzmat wskaźników mediowych, porównując je do innych kampanii o podobnym zakresie. Kluczowe wskaźniki to :

  • współczynnik odrzuceń dla kampanii w sieci wyszukiwania,
  • liczba stron na sesję dla kampanii w sieci wyszukiwania,
  • współczynnik odrzuceń dla kampanii w sieci reklamowej
  • liczba stron na sesję dla kampanii w sieci reklamowej.

Więcej osób zainteresowanych było podstroną Galeria niż podstroną Lokalizacja, co może oznaczać że pośród potencjalnych klientów standard inwestycji i widok z okna, były ważniejszy niż konkretna lokalizacja.

Jak komunikować się w sektorze HoReCa
Jak zdobyć fanów jeszcze przed otwarciem