Jak prowadzić spójną komunikację, w wielu lokalizacjach jednej marki – Carte d’Or Cafe

Carte d’Or Cafe to sieć ekskluzywnych kawiarni, gdzie możemy delektować się aromatyczną kawą, deserami i najwyższej jakości lodami Carte d’Or, które od 2010 roku są dostępne dla klientów i konsumentów w całej Polsce.

Głównym celem naszych działań w social media dla marki Carte d’Or Cafe jest kreowanie pozytywnego, spójnego wizerunku oraz zwiększenie rozpoznawalności marki wśród użytkowników. Carte d’Or Cafe posiada wiele kawiarni w całej Polsce, które zlokalizowane są głównie w największych centrach handlowych w kraju. Chcąc dotrzeć do wszystkich potencjalnych klientów, którzy przebywają w pobliżu konkretnej kawiarni, postanowiliśmy założyć ponad 55 lokalizacji firmy na Facebooku. Dzięki zastosowaniu tego narzędzia, w szybszy i skuteczniejszy sposób dotarliśmy ze swoimi komunikatami do wielu nowych, potencjalnych klientów kawiarni. To rozwiązanie jest niezwykle pomocne dla firm, które posiadają wiele lokalizacji. Dzięki niemu możemy zarządzać kilkudziesięcioma lokalizacjami z jednego, głównego miejsca, przez co w szybki sposób docieramy do wielu nowych klientów w różnych lokalizacjach, jednym, spójnym komunikatem.
Głównymi zaletami takiego rozwiązania dla marki to przede wszystkim: ułatwienie znalezienia kawiarni w konkretnym mieście, zarządzanie wszystkimi lokalizacjami z jednego, głównego profilu, łatwiejsze zarządzanie komunikacją we wszystkich profilach, dopasowanie poszczególnych treści pod konkretną lokalizację. Dzięki wprowadzeniu wielu lokalizacji i zarządzaniu nimi z jednego profilu nie wprowadzamy użytkowników w błąd, przez co lepiej identyfikują się z marką i rozpoznają wcześniej przemyślane linie komunikacji i kreację graficzną, specjalnie przygotowaną na potrzeby danej marki.

Konsekwentnie trzymamy się wcześniej przemyślanych i ustalonych linii komunikacji dla Carte d’Or Cafe zachowując spójność w kolorystyce, jak i treści we wszystkich stworzonych przez nas lokalizacjach. Komunikacja ta jest systematyczna i nastawiona na zaangażowanie i aktywność użytkowników, dzięki stosowaniu angażujących i kreatywnych postów.
Posty z zastosowaniem emoji, animacji, ankiet i quizów cieszą się dużym zainteresowaniem użytkowników, którzy chętnie wchodzą w interakcje z marką. Stała komunikacja z użytkownikami jest dla nas najważniejsza, dlatego na bieżąco monitorujemy prowadzone przez nas profile i podtrzymujemy pozytywne relacje z użytkownikami. Stosując najnowsze formaty postów i nowości pojawiające się w social media sukcesywnie pozyskujemy nowych fanów w całej Polsce, zwiększając tym samym zainteresowanie wokół marki i jej produktów

Cel

Kreowanie pozytywnego i spójnego wizerunku marki w wielu lokalizacjach

Obszar

Komunikacja Facebook, Facebook Ads

Klient

Carte’dOr Cafe

Użyte narzędzia

Animacje, Slideshow, Ankiety, Quizy,

55

lokalizacji na Facebooku

4000

aktywności w ciągu miesiąca

100000

zasięg miesięczny fanpaga
Budowanie rozpoznawalności marki illy wśród polskiej blogosfery
Angażowanie fanów w branży fashion