Nowa Stacja to pierwsze, nowo otwarte centrum handlowo-rozrywkowe w województwie mazowieckim. Nowoczesne, przyjazne miejsce na zakupy dla mieszkańców Pruszkowa i okolic.

Strategią obecności marki w mediach społecznościowych zajęliśmy się już w 2017 roku. Głównym celem było zwiększenie świadomości na temat nowej inwestycji oraz zdobycie sympatii, budowanie pozytywnych skojarzeń z Nową Stacją wśród mieszkańców Pruszkowa oraz partnerów biznesowych, którzy byliby zainteresowani podjęciem współpracy w nowo powstającym miejscu.

Głównym kanałem, na którym postanowiliśmy rozpocząć budowanie społeczności i pozytywnego wizerunku marki jest Facebook. W ciągu roku udało nam się zdobyć ponad 13 000 zaangażowaną społeczność, jeszcze przed wielkim otwarciem centrum handlowego.

Od samego początku komunikacji informowaliśmy mieszkańców Pruszkowa o postępach w budowie i aktualnościach związanych z nowo powstającym miejscem na mapie miasta. Na bieżąco informowaliśmy o nowych najemcach centrum handlowego oraz planowanych wydarzeniach związanych z wielkim otwarciem. Dzięki stałej i regularnie prowadzonej narracji stworzyliśmy bardzo dużą społeczność, której zainteresowanie nowymi informacjami i wydarzeniami w Nowej Stacji, stale rośnie.

Już od samego początku działań, naszym celem była możliwie bezkosztowa promocja marki, oparta jedynie na stosowaniu angażujących i ciekawych komunikatów. W ciągu niespełna roku, dzięki regularnej i efektywnej komunikacji udało nam się stworzyć jedną z najbardziej zaangażowanej społeczności wśród profili centrów handlowych.

Język komunikacji:

Otwartość, autentyczność, regularność, rzetelne informowanie i stały kontakt z osobami zainteresowanymi powstającą inwestycją. To cele, które sukcesywnie realizujemy podczas prowadzenia profilu Nowej Stacji.

Duże zaangażowanie społeczności uzyskaliśmy dzięki regularnej publikacji angażujących treści oraz stosowaniu najnowszych formatów postów. Prezentacja nowych najemców i aktualności z życia Nowej Stacji od samego początku cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród użytkowników, którzy nie mogli doczekać się wielkiego otwarcia. W dniu utworzenia wydarzenia informującego o otwarciu Nowej Stacji uzyskaliśmy rekordowe zasięgi, dodatkowo wzmocnione równolegle prowadzącymi kampaniami zachęcającymi do udziału w wydarzeniu.

Dzięki sukcesywnej realizacji wcześniej przemyślanej strategii komunikacji Nowa Stacja stała się jednym z najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowo-rozrywkowych, które jeszcze przed swoim otwarciem zyskało zaangażowaną i identyfikującą się z marką społeczność.

Klient

Nowa Stacja

Cel

Zwiększenie świadomości na temat nowej inwestycji, zbudowanie społeczności

Użyte narzędzia

Facebook LIVE, Animacje, Ankiety, Wydarzenia, Albumy zdjęć

Obszar

Komunikacja Facebook, Komunikacja Instagram, Facebook Ads

13500

osób obserwujących jeszcze przed oficjalnym otwarciem

70000

zasięgu w ciągu miesiąca

7500

uczestników wydarzenia otwarcia na Facebooku

45000

aktywności użytkowników w ciągu miesiąca
Kampania geotargetowana dla dewelopera