Jak skutecznie dotrzeć do specjalistów

z branży IT?

Dotarcie do osób z branży IT nie jest prostym zadaniem… Wszechobecne adblocki utrudniają komunikację z tą grupą odbiorców, jednak wszelkie narzędzia do blokowania reklam nie dotyczą… Facebooka oraz LinkedIna. Jak z kolei mieć pewność, że docieramy do aktywnych w branży programistów? Zastosować geotargetowanie, czyli precyzyjne dotarcie do osób, znajdujących się w określonych miejscu, w promieniu do 1 km!

Przedstawiciele Jit Solutions promowali swoją firmę na największej konferencji technologicznej w Europie, Info Share. Przygotowane zostały materiały filmowe, zapowiadające prelekcję oraz stoisko marki. Przed wydarzeniem za pośrednictwem reklam Facebook Ads oraz LinkedIn Ads aktywnie docieraliśmy do osób potencjalnie zainteresowanych wzięciem w nim udziału oraz pracowników działu IT. Przygotowany przez nas plan komunikacji zachęcał użytkowników do odwiedzenia stoiska oraz wzięcia udziału w wykładzie. Dotarliśmy do niemal 50 tys. programistów i osób związanych z branżą technologiczną przed, jak i w trakcie konferencji Info Share. Kampania budująca świadomość w social media oraz zachęcająca do interakcji z marką zakończyła się sukcesem.

Cel

Dotarcie do specjalistów z branży informatycznej.

Narzędzia

Geotargetowanie

Klient

Jit Solutions

Zakres

Komunikacja FB, Facebook Ads, Linkedin Ads, Komunikacja Linkedin

Jak dotrzeć do zamożnego klienta szukającego nieruchomości
Leady lokalne dla dealera samochodowego