Efektywne promowanie usług dla e-commerce!

Nethansa to firma, która opracowała jedyny system na świecie, który w pełni automatyzuje handel elektroniczny, zwłaszcza na Amazonie i Ebay. Naszym celem było wprowadzenie marki oraz jej promocja na kanałach social media. Prowadzimy aktywną komunikację na Facebooku i LinkedIn, opartą o eksperckie artykuły, które są podpowiedzią, jak aktywnie prowadzić sprzedaż na Amazonie i co zrobić, aby przynosiła ona satysfakcjonujące rezultaty. Każdy z publikowanych postów cieszy się ogromną popularnością i angażuje szerokie grono odbiorców. Pomogliśmy zbudować świadomość marki, każdego miesiąca docierając do potencjalnych klientów Nethansy. Dzięki reklamom Facebook Ads wygenerowaliśmy niemal 30 tys. aktywności użytkowników w przeciągu trzech miesięcy.

Nasze działania poprzedzone zostały warsztatami, mające na celu rozpoznanie celów i potrzeb marketingowych marki, na podstawie których opracowana została strategia.

Cel

Budowa świadomości marki i dotarcie do potencjalnych klientów.

Narzędzia

Facebook Ads

Klient

Nethansa

Zakres

Strategia, Komunikacja Linkedin, Linkedin Ads, Facebook Ads, Komunikacja FB,

Pozyskiwanie inwestorów dla Apart Hotelu
Jak wykorzystać social media w komunikacji miasta?