
Dynamic Product Ads dla marki FootWave
Cel
Wzrost ilości transakcji
Zakres
Facebook Ads,
Instagram Ads
Klient
FootMedical
Narzędzia
Dynamic Product Ads
Jak dotrzeć do osób, które porzuciły koszyk na naszej stronie www w taki sposób, aby otrzymywały one komunikat zachęcający do zakupu dokładnie tych samych produktów, które się w nim znalazły? Jest to możliwe dzięki zastosowaniu reklam dynamicznych Dynamic Product Ads (DPA) na Facebooku, który wprowadziliśmy do bieżącej promocji dla naszego klienta produkującego dynamiczne wkładki ortopedyczne FootWave. Utworzyliśmy katalog z produktami, znajdującymi się w sklepie, które automatycznie wyświetlają się w reklamie po tym, jak użytkownik doda je do koszyka, lecz nie dokona zakupu.
Pierwszym etapem lejka sprzedażowego jest zbudowanie świadomości wśród potencjalnych klientów, a następnie sukcesywne generowanie sprzedaży. Nasze działania doprowadziły do tego, że już w trakcie dwóch pierwszych tygodni dokonano . Aby dokładnie mierzyć skuteczność kampanii, dokonaliśmy analitykę strony www, do której podpięliśmy wszystkie niezbędne kody mierzące, oraz wyznaczyliśmy odpowiednie i niezbędne cele w Google Analytics. Dzięki temu wiemy, na które kreacje postawić nacisk, a które nie przynoszą satysfakcjonujących wyników.
Kampania reklamowa wspomagana jest prowadzeniem bieżącej komunikacji na Facebooku oraz Instagramie. Taka skorelowana praca przynosi zauważalne wyniki już na początku współpracy.
Niemal 200 tys. – do tylu potencjalnych klientów dotarliśmy w przeciągu dwóch miesięcy.
40,25%
podczas pierwszych 2 miesięcy
44,82%
podczas pierwszych 2 miesięcy
147,2%
podczas pierwszych 2 miesięcy