Zbieraj kontakty do swoich potencjalnych klientów!

Klient

Skoda Plichta

Zakres

Facebook Ads, Google Ads, Analityka internetowa

Cel

Generowanie Leadów

Narzędzia

Zapier, Google Analytics

Skoda Plichta to trójmiejski dealer samochodów marki Skoda, dla którego zrealizowaliśmy kampanię nakierowaną na pozyskiwanie kontaktów. Wybór tego rodzaju działań pozwolił na zdobywanie kontaktów mailowych, telefonicznych do osób zainteresowanych zakupem konkretnych modeli samochodów. W działaniach dla marki Skoda Plichta zbudowaliśmy krótki i łatwy do wypełnienia formularz kontaktowy. Stworzony przez nas formularz zbiera również dane, pozwalające na zidentyfikowanie jaką ofertą zainteresowana była osoba wypełniająca formularz. Dodatkowo, dzięki integracji z narzędziem Zapier kontakty zbierane poprzez kampanię Lead Ads trafiają bezpośrednio na adres naszego klienta, pozwalając na oddzwonienie do zainteresowanego w krótkim czasie. W trakcie kampanii niemal 50% pozyskanych leadów pochodzi z Facebooka.

Traffic

Dla marki Skoda Plichta tworzymy również kampanie nakierowane na zwiększenie ruchu w witrynie internetowej. Oparte są one na dwóch filarach – pierwszy to Google Ads, gdzie realizujemy wydajne kampanie w Google Display Network i sieci wyszukiwania, a drugi to Facebook Ads, gdzie przy wykorzystaniu rozmaitych formatów kierujemy użytkowników Facebooka na stronę dealera, lub do tworzonego na potrzeby kampanii Landing Page’a. Wykorzystujemy grupy niestandardowych i podobnych odbiorców, aby regularnie docierać do coraz większej ilości potencjalnych klientów.

Google Analytics

Wszystkie podejmowane przez nas działania wspieramy dobrze rozwiniętą analityką strony internetowej. Analizujemy grupy odbiorców, ścieżki odwiedzających stronę i badamy wszystkie występujące w tym przypadku konwersje.

Promocja w branży IT
Pozyskiwanie inwestorów dla Apart Hotelu