Kto poszukuje ruchu w branży nieruchomości, ten wie, że wyszukiwarka Google jest pomysłem najdroższym. Dlatego przy realizacji kampanii dla deweloperów szukamy alternatywnych metod pozyskania ruchu na stronę www, optymalizując koszty.
Serwisu Allegro nie trzeba nikomu przedstawiać. Nie każdy jednak wie, że największy serwis e-commerce w Polsce generuje miesięcznie blisko 1,2 mld zapytań w swojej wyszukiwarce.
Allegro nie lubi wypuszczać użytkowników poza swój portal. System reklamowy zasadniczo jest oparty na ruchu wewnątrz serwisu. Wyjątek stanowią jednak dwie branże: motoryzacyjna oraz branża nieruchomości.
Jeżeli chcesz dotrzeć do nowych użytkowników i ściągnąć ich na swoją stronę www tak, by potem docierać do nich z remarketingiem poprzez Facebooka lub Google Ads, jest to doskonały sposób na pozyskanie świeżego ruchu.
Co musisz wiedzieć o reklamie Allegro Link Ads, która kieruje bezpośrednio do Twojej strony?⤵️
- Reklama wygląda analogicznie do ofert Allegro i wyświetla się na listingu z oznaczeniem „Sponsorowane”.
- Tytuł oferty może zawierać maksymalnie 50 znaków i stanowi kluczowy punkt reklamy, bo jednocześnie odgrywa rolę słów kluczowych. Od tej treści zależy, na jakie zapytania będzie mogła pojawić się reklama.
- Grafika musi być statyczna, o rozmiarze 800×600 i nie może zawierać żadnych napisów.
- Cena jest warunkiem koniecznym reklamy i może brzmieć „Już od …. zł”.
- W formacie reklamowym pojawia się link wyświetlany i link właściwy.
- Linki warto wcześniej przygotować i oznaczyć je parametrami UTM.
- Jeżeli Twoja reklama dotyczy jedynie dokładnej lokalizacji, warto zawęzić kategorię do konkretnego województwa, a w tytule oferty wskazać miasto, którego oferta dotyczy.
Reklama Allegro Link Ads jest rozliczana w systemie CPC, a jej stawki są porównywalne do kosztów innych źródeł nowego ruchu.
Rozwiązanie to jest dostępne dla Partnerów systemu Allegro Ads. Rekomendujemy, by wzbogacić je jeszcze remarketingiem przez Google Display Network, który można ustawić ze wskazaniem portalu Allegro.
#samnektar by @Anna Skora/ Beeffective Team
Jestem absolwentką ekonomii i zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim oraz studiów podyplomowych z grafiki komputerowej i multimediów. Pracowałam w wydawnictwie związanym z tematyką ekonomiczną, następnie przez wiele lat kierowałam zespołem w agencji reklamowej, realizując kampanie marketingowe ATL i BTL głównie dla branży finansowej. Chociaż wszystko wskazywało na to, że moje życie zawodowe będzie kręciło się wokół marketingu instytucji bankowych, zdecydowałam się wykorzystać swoją wiedzę i pasję do nowych mediów również w innych branżach, co aktualnie mam przyjemność realizować w Beeffective jako Head of Performance.
W agencji dbam o wyniki sprzedażowe Klientów i doradzam, z jakich narzędzi najlepiej korzystać, żeby uzyskać zamierzone efekty. Zarządzam zespołem specjalistów, którzy z powodzeniem potrafią przekuć znajomość systemów reklamowych na sprzedaż. Największą satysfakcję dają mi te projekty, w których możemy odpowiadać za komplet działań digitalowych – rozpoczynając od strategii marki, poprzez planowanie komunikacji, aż po realizację kampanii. Zdaję sobie sprawę, że marketing to nie jest droga na skróty, a sukces zależy od wielu czynników i efektywnego połączenie wielu obszarów.
Grywam w siatkówkę i wierzę, że tak jak wspólny cel na boisku łączy zawodników, tak fani sportów drużynowych najlepiej odnajdują się w pracy zespołowej na gruncie zawodowym. Dobre wyniki klientów Beeffective to nasz cel, a rezultaty to zasługa całego teamu Performance, z którym mam przyjemność pracować.