Google Analytics 4 – poznaj nową odsłonę narzędzia!

Dzień każdego specjalisty od performance marketingu wygląda zapewne podobnie – zaczyna się od mocnej kawy, a kolejnym krokiem jest włączenie panelu Google Analytics i przeanalizowanie bieżących wyników kampanii. O ile wybór między kawą a herbatą jest już indywidualną preferencją, o tyle Google Analytics nie pozostawiał do tej pory większego wyboru i serwował nam znane od lat […]

Firmowy fanpage na Facebooku – 10 dobrych praktyk

Facebook bardzo często stanowi główny kanał komunikacji marki z klientem. Prowadzenie profilu firmowego na tej platformie powinno być więc wpisane w strategię każdego brandu, dla którego ważny jest wizerunek w sieci i budowanie zaangażowanej społeczności. Aby jednak to osiągnąć, w pierwszej kolejności warto zadbać o to, by firmowy fanpage na Facebooku był prawidłowo przygotowany. Działanie […]

Posty na LinkedIn – wszystko, co musisz o nich wiedzieć!

Posty na LinkedIn. Niby prosta sprawa, jednak wielu użytkownikom spędzają sen z powiek. W dodatku serwis, który co jakiś czas wzbogaca je o nowe załączniki, wcale nie ułatwia sprawy. Jak się w tym wszystkim odnaleźć? Na jakie formaty postawić, a które spokojnie zignorować? Tego dowiesz się już za chwilę.  „Co chcesz omówić?” Zauważyłeś, że większość […]

Jak mierzyć konwersje telefoniczne w Google Ads?

Wartość sprzedaży zakupów realizowanych za pośrednictwem sklepów internetowych możemy zmierzyć w dość łatwy sposób, a następnie wyciągnąć wnioski z przeprowadzonych działań reklamowych. W branży usługowej sytuacja kształtuje się zgoła inaczej. Tu częstym punktem styku jest kontakt telefoniczny i wtedy sytuacja staje się bardziej skomplikowana. Co zrobić, jeśli to konwersje telefoniczne są kluczowym wskaźnikiem efektywności działań […]

Bezpieczne hasła i konta w przestrzeni internetowej

Na pewno słyszeliście o przypadkach, kiedy włamano się na profile społecznościowe znanych osób lub przechwycono dane użytkowników z serwerów. Błędne jest myślenie, że takie zdarzenie nie dotknie również Was. Odpowiednia ochrona kont internetowych i bezpieczne hasła w mediach społecznościowych, nie są jedynie sprawą osobistą. Od Waszych działań zależy też bezpieczeństwo firmy, a czasem nawet klientów. […]

Jakie są formaty reklamowe w YouTube?

Jeśli korzystasz z bezpłatnej wersji YouTube,  na pewno zdarzyło Ci się spotkać z reklamami wideo. To właśnie dzięki nim, reklamom, serwis wciąż oferuje darmową możliwość przeglądania ulubionych treści w swojej przestrzeni. Czy przeszło Ci przez głowę, ile płatnych formatów wideo występuje w YouTube? Dlaczego część z nich możesz pominąć, a są reklamy, które musisz oglądać od początku do […]

Konto firmowe na Instagramie – zobacz, czego unikać!

Konto firmowe na Instagramie to dla niektórych marek najważniejszy kanał komunikacji z odbiorcami. Dobrze prowadzony profil pozwala nie tylko pozyskać nowych followersów, zwiększać zaangażowanie, ale przede wszystkim sprzedawać! Powstało bardzo dużo poradników dotyczących poprawnego prowadzenia konta biznesowego na Instagramie.  Ja natomiast zajmę się tym, czego na Instagramie lepiej nie robić. Poznaj 10 błędów, których unikanie […]

Dobierz model atrybucji do konkretnego biznesu

Atrybucja jest pojęciem, które w świecie marketingu spotyka się już od dawna. Jednak pomimo swojej dość sporej popularności, atrybucja nie jest jeszcze przez wszystkich wykorzystywana i jak się okazuje – rozumiana. Jeżeli już zgłębimy nieco temat atrybucji, jako pierwsze nasuwa się pytanie – jaki model dla naszego biznesu będzie najlepszy? Czy ustalenie jednego jest w […]

W poszukiwaniu nazwy, czyli jak się zabrać za NAMING?

Naming to wyspecjalizowany obszar w dziedzinie kreowania wizerunku [brandingu]. Znalezienie odpowiedniej nazwy może zająć mnóstwo czasu i kosztować miliony. Biorąc pod uwagę kwoty, które organizacje wydają na opakowania, reklamę i wiele innych rzeczy związanych z wprowadzeniem nowej marki na rynek, zrozumiałe jest, że chcą uzyskać właściwą nazwę. Niektóre korzystają ze specjalistycznych agencji, ale większość firm […]