Skip to content

#SAMNEKTAR

To ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective. Poruszane w nim zagadnienia to źródło uporządkowanej wiedzy, pokazujące dobre praktyki w kanale digital oraz efektywne działania w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych.   

Witryny cashback i programy lojalnościowe zyskują na popularności!

Janek i Magda, planując ferie w górach, zaopatrzyli się właśnie w nowe narty. Po weryfikacji opinii, rekomendacji online, porównaniu parametrów i ceny wciąż nie mogli podjąć decyzji, którą z dwóch wybranych marek wybrać. Pomogła wrodzona oszczędność Janka, który zauważył, że kupując model 1 w sklepie A są w stanie przy tej samej cenie wyjściowej
Czytaj więcej
Produktywność w pracy

15 sposobów na większą produktywność w pracy

Wypoczęci i zmotywowani wchodzimy w kolejny nowy rok. Głowa pełna jest pomysłów i planów do zrealizowania, nie tylko tych osobistych, ale również związanych z pracą i karierą. Problem w tym, że postanowień jest dużo, a ilość dostępnego czasu taka sama jak w poprzednich latach. Dzieląc dzień na sen, pracę i czas „wolny”, do dyspozycji mamy tak naprawdę
Czytaj więcej

Testy A/B na stronie www z wykorzystaniem Google Optimize

Prowadząc firmę, prędzej czy później przychodzi na myśl pytanie – czy mogę zrobić coś lepiej? Rozwój i doskonalenie jest naturalnym procesem biznesowym, a usprawnianie swojej strony internetowej jest w obecnych czasach jednym z ważniejszych czynników. Wszystko coraz intensywniej przenosi się do Internetu. To na stronie www klient najczęściej zapoznaje się
Czytaj więcej

Trendy Social Media w 2022

W 2021 r. przekonaliśmy się, że obecność marek w kanale internetowym jest niezbędna do budowania świadomości i realizowania celów biznesowych. We wciąż obecnym pandemicznym okresie obserwujemy, że chętnie spędzamy czas w mediach społecznościowych. Przede wszystkim jednak konsumujemy treści uważniej i szukamy interesującego contentu. Jest to duże wyzwanie dla marek i social
Czytaj więcej

Myśl obrazem. Czyli Twój przyjaciel – kreatywny moodboard

I see you. Tak witają się członkowie plemienia Na’vi w filmie Avatar. Pomyślałem, że to ciekawe. Dlaczego tak? Można odnaleźć interpretację, mówiącą o tym, że chodzi o otwartość na drugą istotę[1]. W moim przypadku interpretuję to jednak troszkę inaczej. Według mnie chodzi właśnie o wzrok. To kluczowe, bo nasze oczy są niezwykle istotne w odbiorze otaczającego
Czytaj więcej

Co wydarzyło się w social media w 2021 roku?

2021 to kolejny rok oswajania się z pandemiczną rzeczywistością, coraz większej świadomości marek o konieczności bycia w digitalu i umiejętnego odpowiadania na potrzeby swoich konsumentów, którzy codziennie korzystają z mediów społecznościowych. Statystyki pokazują, że Polacy średnio spędzają w social media prawie 2 godziny dziennie. Co ważne, używają ich coraz bardziej świadomie,
Czytaj więcej

Strategia dotarcia do branży IT

Polska branża IT prężnie działa, pracując dla klientów na całym świecie, ale jednocześnie, nieustannie poszukuje ludzi do pracy na rynku rodzimym. Nic dziwnego, że rynek usług programistycznych w Polsce staje się coraz częściej elementem zapytań, które dostajemy w Beeffective. Jak powinna wyglądać strategia dotarcia do branży IT, z wykorzystaniem
Czytaj więcej

Skuteczny Employer Branding w mediach społecznościowych

Jednym z ważnych obszarów budowania pozytywnego wizerunku firmy jest dbałość o Employer Branding. Jeżeli organizacja ma być postrzegana, jako atrakcyjne miejsce pracy – tak dla potencjalnych kandydatów, jak i tych osób, które są już z nią zawodowo związane – bez skutecznych działań w tej sferze się nie obejdzie. Na budowanie pozytywnego wizerunku
Czytaj więcej

Kampania na TikToku krok po kroku

TikTok jest aktualnie najprężniej rozwijającym się medium społecznościowym i każda marka powinna rozważyć start działań w tym kanale. Promują się tutaj nie tylko marki modowe czy lifestylowe, ale również te z sektora technologicznego i IT. Odbiorcy TikToka są bardzo otwarci na poznawanie nowych brandów oraz dokonywanie zakupów. Ostatnio pisałam o tym, jakie reklamy
Czytaj więcej