Skip to content

#SAMNEKTAR

To ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective. Poruszane w nim zagadnienia to źródło uporządkowanej wiedzy, pokazujące dobre praktyki w kanale digital oraz efektywne działania w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych.   

Projektowanie graficzne – od briefu po kreację

Projektantka i projektant graficzny, grafik, grafol. Kim jest? Co robi? Jak to robi? Wydaje się, że odpowiedzi na te pytania nie powinny nastręczać wielu problemów. Ale czy na pewno? Czy wiesz, co robi graphic designer? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak wygląda proces projektowania? Pozwól, że będę Twoim flisakiem na tratwie spływającej po wzburzonych
Czytaj więcej

Wybór influencerów do kampanii – jak zrobić to prawidłowo?

Influencer marketing to nieustannie prężnie rozwijająca się gałąź marketingu. Coraz więcej marek bierze pod uwagę ten rodzaj promocji w swojej strategii działań i przeznacza na nią niemałe budżety. Wydatki na influencer marketing w 2021 roku wzrosną o 40% w stosunku do roku poprzedniego (statystyki pochodzą z raportu Influencer Marketing Benchmark Report
Czytaj więcej

Czy reklama na TikToku jest dla Twojej firmy?

Nikogo nie trzeba przekonywać, że TikTok zawojował świat. Aplikacja niegdyś kojarzona wyłącznie z najmłodszymi odbiorcami dzisiaj podbija serca coraz starszych osób, które każdego dnia przeglądają zamieszczane w niej treści. Nie trzeba być wielkim fanem TikToka, by przyznać, że marki powinny poważnie rozważać dodanie tej pozycji w swojej strategii marketingowej,
Czytaj więcej

Momenty zachwytu i prawdy, czyli świadome projektowanie i budowanie relacji z klientem

Codziennie korzystamy z dziesiątek usług. Większość z nich pozostaje dla nas przeźroczysta. Zauważamy je tylko wtedy, gdy przestają działać. Z drugiej strony, coraz więcej jest na rynku ofert, których twórcy zadbali o każdy detal, dzięki czemu zachwycają i wychodzą poza nasze oczekiwania. Bardzo często diabeł tkwi w szczegółach: niestandardowym schemacie
Czytaj więcej

Strategia komunikacji w mediach społecznościowych

Bywa, że praca specjalistów, zajmujących się mediami społecznościowymi, nie jest odbierana zbyt poważnie. Bo cóż to za zajęcie, „siedzenie na Facebooku i Instagramie”? To trochę tak, jak z malarstwem abstrakcyjnym, które często komentowane jest w niewybredny sposób: „Taki obraz sam bym namalował”! W takim razie weź płótno, farby, pędzel i maluj! Zobaczymy,
Czytaj więcej

Twórz teksty, które sprzedają

Czasami nie zdajemy sobie sprawy, jak wielki wpływ na decyzje zakupowe mają treści opisów, postów czy artykułów na stronach internetowych. To one budują świadomość marki, wywołują emocje i sprawiają, że klienci są skłonni otworzyć portfel i dokonać zakupu. Kluczowe jest jednak, aby teksty były odpowiednio skonstruowane, perswazyjne i przekonujące
Czytaj więcej

Flywheel marketing, czyli koło zamachowe Twojego biznesu

Przez długie lata planowanie działań w marketingu było podporządkowane lejkowi sprzedażowemu, który miał stanowić uniwersalną odpowiedź na wszystkie pytania. W pewnym momencie ta koncepcja przestała spełniać swoje zadanie, a coraz większą rolę zaczęły odgrywać różne teorie marketingowe – jedną z nich jest koło zamachowe (flywheel marketing), którą
Czytaj więcej

Czy komunikacja na TikToku jest dla Twojej firmy?

TikTok to zupełnie nowa energia, która zawładnęła onlinowym światem. Pamiętasz takie serwisy społecznościowe jak Musical.ly czy Vine? To właśnie z połączenia tych dwóch platform w 2016 roku powstał TikTok, który już od wielu miesięcy jest jedną z najpopularniejszych pobieranych aplikacji na całym świecie!Dlaczego tak wiele osób pokochało zarówno samą aplikację, jak
Czytaj więcej

LESS IS MORE, czyli minimalizm w projektowaniu

Podobno był czas w historii, kiedy przeciętny człowiek przyswajał tyle informacji przez całe życie, ile my przyswajamy w jeden dzień. W erze Internetu zalewani jesteśmy treścią ze wszystkich stron. Każdy może publicznie wyrazić swoje zdanie, przekazać informację, zareklamować siebie lub swój biznes. Każdy próbuje się
Czytaj więcej