Skip to content

#SAMNEKTAR

To ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective. Poruszane w nim zagadnienia to źródło uporządkowanej wiedzy, pokazujące dobre praktyki w kanale digital oraz efektywne działania w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych.   

Mapowanie ścieżki klienta z wykorzystaniem UX Automation

O projektowaniu, czy mapowaniu ścieżki klienta, powiedziano już wiele – w jakim celu tworzy się customer journey, czym są momenty prawdy, mapa empatii i propozycje wartości. Jeśli interesujesz się marketingiem, z pewnością słyszałeś również o punktach styku klienta z marką (touchpoints) czy tworzeniu person. I choć procesy i schematy są
Czytaj więcej
Jak zbudować społeczność na YouTube

Jak zbudować społeczność na YouTube?

W każdym portalu społecznościowym zbudowanie grona odbiorców powinno być najważniejszym aspektem tego miejsca. Jeśli jesteś twórcą czy prowadzisz kanał dla firmy w YouTube, to wielokrotnie w głowie pojawiały się myśli: “Co muszę zrobić, by przyciągnąć więcej widzów na swój kanał”, “Dlaczego ludzie nie komentują mojego filmu?”. W tekście pochylę się
Czytaj więcej

Kampania z influencerami – jak przeprowadzić ją efektywnie?

Wydaje się, że o influencer marketingu napisano już wszystko. Otóż jak powiedziałby Radek Kotarski – popularny YouTuber, twórca kanału Polimaty, a teraz już prezenter i właściciel wydawnictwa: „Nic bardziej mylnego”. W tym artykule będę chciała pokazać, na jakie elementy zwrócić uwagę, by kampania z influencerami przebiegła efektywnie –
Czytaj więcej

Sieci afiliacyjne – kiedy nawiązać współpracę?

W życiu codziennym napotykamy sytuacje, w których musimy pójść o krok dalej. W momencie narodzin dziecka kupujemy większe auto, w momencie zakupu większego domu zastępujemy prosty odkurzacz wypasioną rumbą. Takie sytuacje zdarzają się również w marketingu. Przychodzą momenty, w których musimy sięgnąć po działania, które odbiegają od standardowej kampanii w mediach społecznościowych
Czytaj więcej

Efektywna komunikacja B2B w mediach społecznościowych

Czy media społecznościowe to odpowiednie miejsce do prowadzenia komunikacji w segmencie B2B? Jeżeli wciąż zastanawiasz się nad odpowiedzią, to znaczy, że szybko musisz odrobić lekcję! Rzeczywiście mogłoby się wydawać, że media społecznościowe są tym obszarem digitalu, który lepiej sprawdzi się w komunikacji skierowanej do klienta indywidualnego. Tutaj możemy pozwolić sobie na mniej
Czytaj więcej

Wykorzystuj Sales Navigator do strategii sprzedażowej na LinkedIn

Platforma LinkedIn z miesiąca na miesiąc rośnie w siłę w kontekście przybywającej liczby użytkowników oraz nowych mechanizmów sprzedażowych. Microsoft, który kupił serwis za 26 mld dolarów, zastanawia się, jak intensywnie zmonetyzować projekt, dodając nowe narzędzia i funkcjonalności. Oczywistą drogą jest rozbudowa Menedżera Kampanii, dzięki któremu możemy dotrzeć z naszym komunikatem
Czytaj więcej

Działania marketingu internetowego rozliczane za sprzedaż

Wizja działań marketingowych, które są rozliczane za sprzedaż, wydaje się być dla przedsiębiorcy bardzo atrakcyjna. Teoretycznie – zero ryzyka. Płacę za marketing z przychodów ze sprzedaży. Nie muszę zakładać budżetu na działania, które nie wiadomo, jaki efekt przyniosą. Kiedy taki system jest w ogóle możliwy? Czy zawsze jest to pożądany
Czytaj więcej

KARUZELE NA INSTAGRAMIE – ZAWALCZ O UWAGĘ!

Instagramowa karuzela, Insta karuzela lub, w oficjalnym wydaniu, album na Instagramie, to format graficzny, pozwalający na publikację większej ilości zdjęć lub grafik w obrębie jednego posta. Dobrze zaprojektowana karuzela, może zachęcić do interakcji, pomóc zdobyć nowych obserwujących i zwiększyć popularność profilu. Przewaga karuzeli nad pojedynczymi materiałami graficznymi, polega
Czytaj więcej

Konsekwencja w komunikacji. Jak działać, aby nie odstraszyć klientów?

Bez względu na jaką branżę nie spojrzymy, konkurencja na rynku jest duża. To oczywiste. Klienci dokonują wyboru z rogu obfitości na podstawie najróżniejszych czynników, takich jak: atrakcyjność produktu, ceny, dostępność oferty. Często w grę wchodzą też drobne niuanse – wśród nich jest język oraz sposób, w jaki marka komunikuje się
Czytaj więcej