Skip to content

#SAMNEKTAR

To ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective. Poruszane w nim zagadnienia to źródło uporządkowanej wiedzy, pokazujące dobre praktyki w kanale digital oraz efektywne działania w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych.   

Okładka do artykułu_Jak wdrażać trendy na TikToku

Jak wdrażać trendy na TikToku?

TikTok jest najszybciej rozwijającą się platformą rozrywkową na świecie. Już w 2021 roku liczba użytkowników przekroczyła miliard w skali globalnej i z pewnością wciąż będzie rosła! Na TikToku można odnaleźć treści z różnych kategorii – od sportu i lifestyle, przez zainteresowania i pasje, aż po treści edukacyjne i rozrywkowe, w związku z tym każdy z użytkowników znajdzie
Czytaj więcej

Słuszna koncepcja kreatywna

Ten rok jest dla Beeffective bardzo interesujący. Po pierwsze dlatego, że obchodzimy 7 rok działalności. Po drugie cały czas poszerzamy nasze agencyjne grono o kolejne super osobistości. Przez ostatni rok przygotowaliśmy dla naszych Klientów grubo ponad 2500 grafik, formatów wideo oraz kreacji reklamowych do performance marketingu. Nasz
Czytaj więcej

Tone of voice jako element strategii komunikacji marki

Strategia komunikacji marki zawiera już w swojej nazwie element, który bezpośrednio tyczy się języka. To za jego pośrednictwem przekazujemy komunikaty odbiorcom. W tym artykule będę chciała pokazać, jak ważne jest, by były one odpowiednio przemyślane oraz przygotowane. Temat opiszę w ramach tak zwanego „tone of voice”. Gdybym miała użyć jednego
Czytaj więcej
Okładka artykułu_Spójność wizualna na Instagramie

Spójność wizualna na Instagramie

Spójność wizualna to temat wielokrotnie u nas poruszany. Jesteśmy jednak zdania, że kropla drąży skałę, dlatego nie zamierzamy się poddawać i cyklicznie powracamy do tego tematu. Niezależnie od tego, czy jesteś mikro przedsiębiorcą, regionalną firmą, czy dużym rozpoznawalnym graczem warto zainteresować się tym tematem, tym bardziej że masz wiele rozwiązań
Czytaj więcej
Okładka do artykułu_Jak planować budżet marketingowy na 2023

Jak planować budżet marketingowy na 2023?

Połowa roku to ten czas, w którym podsumowujemy stopień zrealizowanych celów na ten rok, ale też zaczynamy tworzyć listę narzędzi i obszarów do zagospodarowania w kolejnym okresie. Natomiast jesień przeznaczamy na szacowanie kosztów i tworzenie budżetów na kolejny rok. Jak się za to zabrać i co planować, mając na uwadze działania marketingowe w Internecie? I w końcu, o jakich obszarach
Czytaj więcej

Targetowanie na TikToku – skuteczne dotarcie do grupy docelowej

Każdy użytkownik Internetu zapewne wie, że TikTok jest najprężniej działającym medium na świecie. Liczba aktywnych użytkowników nieustannie rośnie, a tendencja wzrostowa utrzymuje się od dłuższego czasu i nic nie wskazuje na to, że ma się to zmienić! Wciąż jednak wiele firm mylnie kojarzy TikToka z najmłodszą grupą odbiorców. Jak więc tak naprawdę jest
Czytaj więcej

Kreatywny content w mediach społecznościowych

Social media to sport dla wymagających. Tutaj trzeba uderzyć w punkt, by stanąć na lajkowym podium. Twój kreatywny content publikowany w mediach społecznościowych, to przecież tylko wierzchołek góry, efekt wcześniej włożonej pracy. Przed jego publikacją musisz wykazać się na wielu, bardzo wymagających polach, od którego będzie zależał Twój ostateczny wynik.  Tworzenie kreatywnego contentu
Czytaj więcej

Czy poprawnie wybierasz cel reklamowy?

Każda osoba tworząca kampanię reklamową przy użyciu dedykowanego panelu, takiego jak FB Ads, LinkedIn Ads lub Google Ads, stanęła na samym początku przed dylematem: czy poprawnie wybieram cel reklamowy? Jest on istotny, gdyż wskazuje efekt, jaki ma przynieść dana kampania. Krok pierwszy wydaje się banalny i nie ma tutaj
Czytaj więcej
Skuteczna sprzedaż na Instagramie_artykuł z cyklu SamNektar

Skuteczna sprzedaż na Instagramie

Już od dobrych kilku lat e-commerce rośnie w siłę i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Trudno nie zauważyć też wynikającej z tego przemiany kanałów społecznościowych, które coraz mocniej inspirują się platformami sprzedażowymi i sklepami online. Wprowadzają rozwiązania dedykowane sprzedawcom i umożliwiające monetyzację treści.
Czytaj więcej