Skip to content

#SAMNEKTAR

To ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective. Poruszane w nim zagadnienia to źródło uporządkowanej wiedzy, pokazujące dobre praktyki w kanale digital oraz efektywne działania w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych.   

BeReal vs. TikTok Now! Jak działają social media bez filtrów?

BeReal to platforma społecznościowa, która powstała we Francji w 2020 r. Została opracowana przez Alexisa Barreyata i Kevina Perreau. ,,BeReal to najprostsza aplikacja do udostępniania zdjęć, która pozwala raz dziennie dzielić się swoim prawdziwym życiem na zdjęciu z przyjaciółmi. Każdego dnia o innej porze każdy robi zdjęcie w ciągu 2 minut. Przechwytuj i publikuj
Czytaj więcej

TikTok czy Reelsy na Instagramie? Która platforma będzie odpowiednia dla Twojej marki?

TikTok to aplikacja mobilna bijąca rekordy popularności na całym świecie. W szybkim tempie osiągnęła miliard użytkowników i depcze po piętach, takim gigantom jak Instagram, czy Facebook, gromadzącym jednak wciąż większą liczbę użytkowników. Nic więc dziwnego, że w ciągu ostatnich lat jesteśmy świadkami zachodzących zmian w starszych serwisach. Próbują one gonić
Czytaj więcej

Zacznij być marką!

Nie samym logo marka żyje! A na pewno nie od logo się zaczyna. To ciekawe, ponieważ wiele firm właśnie od tego rozpoczyna przygodę identyfikacyjną. Próbują coś tam publikować w social mediach, często bez konkretnego planu i pomysłu, a po kilku miesiącach mają wrażenie, że zatoczyli koło i coś chyba poszło nie tak. Szkoda, bo w dzisiejszym świecie
Czytaj więcej

Czy agencja może zostać ukarana? [WYWIAD]

Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych ujrzały światło dzienne 26 września 2022 r.Ich publikacja wywołała niemałe poruszenie wśród influencerów, ale nie tylko – firmy zajmujące się koordynacją współprac marek z twórcami internetowymi także zaczęły wertować strony poradnika, by dowiedzieć się, czy robią
Czytaj więcej

Klikalność ponad wszystko! Czy to się opłaca?

Nieważne co i jak o tobie mówią, byle nazwiska nie przekręcali, pewnie każdy z Was spotkał się z tym powiedzeniem. Czy ma ono również zastosowanie w marketingu internetowym? Czy klikalność ponad wszystko zawsze się opłaca? O tym w dzisiejszym artykule z cyklu #samnektar. Są pewne branże, które w działaniach marketingowych kojarzą się jednoznacznie. Na przykład taki
Czytaj więcej

Efektywna kampania na Pintereście

Usłyszałeś już ostatni gwizdek w maratonie przygotowań do działań w Q4? Black Friday, święta, promocje, zniżki, karty lojalnościowe… Trochę tego jest. Pamiętaj, że zawsze warto wszystkie działania rozłożyć najlepiej według lejka sprzedażowego i… kanałów dotarcia. To też ostatnie chwile na zainwestowanie w kampanie, które potrzebują czasu na optymalizację
Czytaj więcej

Zaangażowana społeczność w social media – jak ją budować?

Na dobry początek chcę Ci bardzo pogratulować! Dlaczego? Już tłumaczę! Jeśli zainteresował Cię tytuł tego artykułu i chcesz dowiedzieć się jeszcze więcej na temat budowania zaangażowanej społeczności w social media, oznacza to jedno. Zdajesz sobie sprawę z tego, że najbardziej wartościowa społeczność w digitalu to ta, która się angażuje! Jak więc działać,
Czytaj więcej

Black Friday – jak się do niego przygotować?

Black Friday – tej akcji promocyjnej nie trzeba przedstawiać. Rozgościła się w Polsce na stałe w 2015 roku. To dzień, w którym można liczyć na niższe ceny produktów, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Czekają nie niego nie tylko konsumenci, ale i właściciele sklepów. Black Friday przypada w tym roku dokładnie 25 listopada. Czy to wydarzenie to okazja do większych
Czytaj więcej

Komunikacja kryzysowa w Social Media

Jest sobota, spokojny wieczór przy Netflixie, gdy nagle z błogiego odpoczynku wyrywa Cię wibrujący telefon. Na zarządzanym przez Ciebie fanpage’u mnożą się powiadomienia. Nie wiesz co się dzieje i pomimo lekkiego niepokoju, po cichu liczysz, że to któraś z reklam na aktywność przyniosła tak rewelacyjne rezultaty. Może być i tak, jednak miej na uwadze, że nie bez przyczyny
Czytaj więcej