beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

samNektar

SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
22.04.2024/
Trzymaj poziom, postaw na video wertykalne

W świecie, w którym spędzamy coraz więcej czasu online, materiały video stały się kluczowym elementem strategii marketingowych. Niezależnie od platformy, po której się poruszamy, video wertykalne odgrywa istotną rolę w […]

14.04.2024/
Narzędzia AI dla marketing managera

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sztuczną inteligencją i poznajesz narzędzia AI, to pewnie zastanawiasz się, jak konkretnie mogą one pomóc Ci w bieżącej pracy. Zamknij zatem oczy i… …wyobraź […]

25.03.2024/
Analityka internetowa. Jakie zmiany nas czekają i jak się do nich przygotować?

Teraz możesz się skupić, bo analityka internetowa to nie są takie małe miki. To poważna sprawa. A jak to bywa z takimi sprawami – nie jest łatwo. Czy kiedyś było […]

11.03.2024/
Jak skutecznie wykorzystać social media i adsy w e-commerce dla branży beauty?

E-commerce stanowi jedną z najważniejszych i najszybciej rozwijających się form handlu, zapewniając firmom możliwość dotarcia do szerokiej bazy klientów. Pandemia jeszcze bardziej przyspieszyła ten trend, sprawiając, że zakupy online stały […]

24.07.2023/
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?

E-commerce stanowi jedną z najważniejszych i najszybciej rozwijających się form handlu, zapewniając firmom możliwość dotarcia do szerokiej bazy klientów. Pandemia jeszcze bardziej przyspieszyła ten trend, sprawiając, że zakupy online stały […]

26.02.2024/
Skuteczne działania na LinkedIn? Jedziemy z tematem!

Platforma początkowo traktowana jako wirtualne CV i strona do poszukiwania pracy, ewoluowała, aby z czasem zamienić się w silne narzędzie w marketingu B2B. LinkedIn traktowany jest obecnie priorytetowo w działaniach […]

09.02.2024/
Pin to win! Jak prowadzić efektywne i efektownie działania na Pinterest w branży modowej. 

Wiele osób kojarzy Pinterest jako źródło niewyczerpanych inspiracji dotyczących różnych dziedzin. Od mody, przez podróże, wystrój i dekorację wnętrz, po zdrowy tryb życia i odżywiania. To wizualna platforma, ale może […]

08.01.2024/
Kreatywnie, efektywnie i… zgodnie z prawem! Czyli jak komunikować suplementy diety w mediach społecznościowych.

Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nigdy nie słyszał, że praca specjalisty social media jest łatwa i przyjemna. A jednak — prowadząc profile w mediach społecznościowych dla marek, trzeba być […]

23.12.2023/
Strategia biznesowa na 2024 rok — jak wyjść ze swoim biznesem za granicę?

Nowy rok to czas rewizji i planowania. Ostatnie cztery lata przyniosły biznesom wiele wyzwań. Od pandemii w 2020 roku, po inflację w całej Europie. Zmieniły się także trendy zakupowe i […]

20.12.2023/
Model PESO — wszystko, co musisz (i chcesz) o nim wiedzieć.

Ponownie wracamy do hasła „dywersyfikacja źródeł ruchu”. Swoją drogą, marketing „kocha się” w trudnych słowach i niezrozumiałych terminach. Obok dywersyfikacji spokojnie możemy umieścić atrybucję, skalowanie, konwersję czy performance (i wcale […]

11.12.2023/
Wypłynęłyśmy na szerokie wody… digital marketingu.

I wcale nie potrzebowałyśmy do tego wioseł, tylko naszego wyjątkowego klienta: MOWI.  Zacznijmy od początku Pozwól, że przedstawimy Ci naszego klienta. O ile jeszcze go nie znasz. Główny bohater tego […]

20.02.2023/
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!

I wcale nie potrzebowałyśmy do tego wioseł, tylko naszego wyjątkowego klienta: MOWI.  Zacznijmy od początku Pozwól, że przedstawimy Ci naszego klienta. O ile jeszcze go nie znasz. Główny bohater tego […]

27.11.2023/
Świąteczne cuda z narzędziami AI.

Końcówka roku, to doskonały czas, by wznieść swoją kreatywność na jeszcze wyższy level. Świąteczny szał reklamowy z roku na rok zaczyna się coraz szybciej, nawet chwilę po Halloweenowym boo(m). Te […]