Połącz się z fanami dzięki Facebook Live

Transmisje na żywo to przede wszystkim skuteczny sposób na pokazanie marki szerokiemu gronu odbiorców. Jest to również sposób na sprawdzenie zaangażowania fanów w interakcji z marką.
Ile osób interesuje się Twoją firmą? Co sądzą o Tobie i Twojej marce odbiorcy i jakie emocje w nich wzbudzasz? Na te i inne pytania poznasz odpowiedź za pomocą dwóch kliknięć na Twoim smartphonie, który z łatwością może zastąpić profesjonalny i drogi sprzęt.

Dołącz do grupy na LinkedInie

LinkedIn także zrozumiał, że mikrospołeczności budują jego siłę. Mocno inwestuje w ten rodzaj aktywności użytkowników, dokładając coraz to nowe funkcjonalności.
Niedawno zintegrował grupy z główną aplikacją, co spowoduje, że treści z grup będą widoczne w głównym feedzie ich członków. Ponadto aktywności podejmowane w grupach będą rozsyłane w postaci powiadomień.

Wykorzystuj format Kolekcja w działaniach sprzedażowych

Wiele czołowych marek decyduje się na wykorzystanie formatu Kolekcja w swoich działaniach reklamowych, co spotyka się z bardzo pozytywnym odbiorem. Pozornie wydawać by się mogło, że Kolekcja, czyli inaczej materiał błyskawiczny, świetnie sprawdzi się w kampaniach mających na celu budowanie świadomości czy ogólnego zasięgu. Tymczasem Facebook w ostatnim czasie wprowadził nowe możliwości, które chętnie wykorzystujemy i na bieżąco odnotowujemy wzrost sprzedaży w kampaniach dla naszych klientów.

Używaj Menedżera Firmy

Często zdarza się, że gdy firmy zwracają się do nas o wsparcie i przekazują dostępy do social media, napotykamy na bardzo wiele nieprzewidzianych sytuacji – fanpage funkcjonuje niezależnie od Instagrama, który stanowi osobny podmiot obsługiwany przez innego członka zespołu, a konto reklamowe założone jest jako prywatne.
Jeżeli działania w social media dla Twojej firmy prowadzi więcej niż jedna osoba lub współpracujesz z agencjami, warto abyś założył Menedżera Firmy.

KPI – zdefiniuj wskaźniki i cele kampanii

Każda kampania efektywnościowa powinna rozpoczynać się ustaleniem kluczowego celu, jaki ma osiągnąć. Określenie KLUCZOWY jest tutaj najważniejsze, ponieważ, moim zdaniem, każda kampania powinna mieć jeden nadrzędny cel, którego osiągnięcie lub nie będzie definiować skuteczność działań.

Social Selling Index: Mierz swoją skuteczność na LinkedIn

Serwis LinkedIn to idealne narzędzie do pozyskiwania leadów sprzedażowych w segmencie B2B. Aby podkreślić wartość korzystania z tej platformy, stworzono wskaźnik, który naprowadza nas do efektywnych działań. Zbadano kilkaset aktywnych „salesperson”, a na podstawie ich aktywności wyodrębniono cztery filary, które wpłynęły na skuteczność sprzedażową.

Korzystaj z możliwości, jakie daje Ci LinkedIn

LinkedIn, mimo swej niezaprzeczalnej popularności, całkiem do niedawna był platformą, która trzymała się trochę z boku w świecie social mediów. Dopiero kiedy Microsoft zainwestował w platformę 26 miliardów, ta zaczęła doganiać pozostałych dużych graczy, ostatecznie tworząc social mediową wielką czwórkę.

Poznaj nowe trendy w Wydarzeniach na Facebooku

10 listopada odbyło się wielkie otwarcie pierwszego Centrum Handlowego w Pruszkowie. Miesiąc przed tym wielkim dniem dla NOWA STACJA utworzyliśmy wydarzenie, które zainteresowało ponad 8 000 użytkowników i dotarło do ponad 300 000 osób. Udało nam się stworzyć jedno z popularniejszych wydarzeń w tym regionie i zainteresować nim sporą grupę osób. Efektem był duży sukces i tysiące zadowolonych gości, którzy tego dnia odwiedzili Nową Stację. Dzisiaj podpowiem Ci, jak tworzyć i zarządzać wydarzeniami na Facebooku oraz zachęcić do jak najczęstszego korzystania z tego narzędzia.