Pilnuj wskaźnika trafności w kampaniach Facebook Ads

Jeśli ustawiasz reklamy w Menedżerze reklam na Facebooku, na pewno często zastanawiasz się, czy na pewno trafiają do odpowiednich odbiorców albo czy wszystko wykonałeś prawidłowo. Nieustannie szukasz potwierdzenia, czy Twoje reklamy odpowiednio konwertują albo czy możesz coś poprawić w kolejnym określaniu grupy docelowej. Kampania, która początkowo była skuteczna, staje się coraz mniej efektywna i nie wiesz, czy to moment, żeby coś poprawić?

Zainstaluj piksel i zwiększ konwersje

Jeśli jesteś właścicielem marki i chcesz udoskonalać swoją strategię reklamową na Facebooku, powinieneś zgłębić temat piksela FB. Oferuje on zaawansowane możliwości monitorowania konwersji w Twojej witrynie oraz możliwość lepszej optymalizacji Twoich kampanii. Jest niezbędny, jeśli chcesz korzystać z remarketingu, czyli kierować reklamy do użytkowników, którzy już byli na Twojej stronie www.

Poznaj zmiany na Facebooku

Afera Cambridge Analytica, monitoring Messengera, zapisywanie nieopublikowanych filmów – lista ostatnich grzechów Facebooka jest długa. Nic więc dziwnego, że Zuckerberg robi wszystko, by odbudować nadszarpnięty wizerunek i odzyskać zaufanie swoich użytkowników. W tym celu w ostatnim czasie wprowadził serię zmian, które mają na celu przede wszystkim zagwarantowanie ochrony prywatności. 25 kwietnia został także ogłoszony nowy regulamin, a w nim wiele nowości, o których powinieneś wiedzieć. Zwłaszcza, że zmiany obejmą także profile biznesowe i konta reklamowe.

Wciśnij Live Photo

Live Photo to format posta na Facebooku łączący grafikę i video. Od standardowego video, które też rozpoczyna się statycznym ujęciem, odróżnia go przede wszystkim sposób odtwarzania. Przejście do trybu video wywoływane jest ciągłym dotknięciem ekranu palcem. ?

jak uratować porzucone koszyki Klientów

Kwestia opuszczania sklepu online przez Klientów, którzy dodali produkty do koszyka spędza sen z powiek wielu właścicielom sklepów oraz e-commerce menedżerom. Jednym z narzędzi, które bardzo skutecznie zachęca użytkowników do powrotu i dokończenia zakupów są Dynamic Product Ads na Facebooku tj. dynamiczne reklamy produktów.

Wykorzystaj Magic Links w kampanii Facebook Ads

Możliwość zebrania osób, które odwiedziły naszą stronę internetową w jedną grupę odbiorców jest jedną z najcenniejszych funkcjonalności marketingu internetowego. Niejednokrotnie jednak treści, które są dla nas cenne pojawiają się na stronach, do których nie mamy dostępu. Z pomocą przychodzi narzędzie Magic Links od FastTony.es, które w znaczny sposób rozwija możliwości standardowego Facebook Ads Managera.

Prowadź skutecznie przez lejek sprzedażowy

O tym, że sprzedaż w internecie nie następuje po pierwszym kontakcie z reklamą, wiedzą wszyscy, którzy badają ścieżki konwersji poprzez Google Analytics. Jak zaprojektować ścieżkę klienta, by zakończyła się kupnem Twojego produktu lub skorzystaniem z Twojej oferty? Opracuj skuteczny lejek sprzedażowy i na każdym poziomie dobieraj narzędzia, które pozwolą przesunąć potencjalnych nabywców do kolejnego etapu. Są to zasady uniwersalne i dotyczą sprzedaży nie tylko w kanale internetowym.

Stwórz zoptymalizowane formaty reklamowe

Tomek Piotrowski jakiś czas temu pokazywał możliwości, jakie daje narzędzie Auto Optimized Ads w Fasttony.es. Teraz także Facebook udostępnił narzędzie, które pozwala w podobny sposób testować formaty reklamowe poprzez rożne zestawianie poszczególnych elementów danej kreacji. Teraz także Facebook udostępnił narzędzie, które pozwala w podobny sposób testować formaty reklamowe poprzez rożne zestawianie poszczególnych elementów danej kreacji. […]