Wykorzystuj potencjał InstaStories

InstaStories w ciągu ostatnich kilku miesięcy bardzo się rozwinęło. Pojawiło się wiele nowych funkcjonalności, dzięki którym możesz prezentować swoją markę, budować społeczność i zwiększać zaangażowanie na Instagramie. Obserwując profile, zauważalny jest podział na treści publikowane w InstaStories.

Korzystaj z nowych możliwości reklamy na LinkedIn

Jeśli potrzebujesz kampanii reklamowej, skierowanej do określonej grupy odbiorców, tzw. profesjonalistów, LinkedIn jest idealną do tego celu platformą. Umożliwia dotarcie do bardzo konkretnego użytkownika, szczególnie pod kątem zatrudnienia, którego trudno znaleźć poprzez jakiekolwiek inne kanały.

Bądź na bieżąco z trendami

Social media wypracowały sobie pozycję silnego kanału komunikacji, nic więc dziwnego, że mówi się o nich jako alternatywie telewizji. Coraz większy nacisk kładziony jest na wideo marketing, który uważa się za wiodący trend, którego nie sposób pominąć.

Wykorzystuj GTM w kampaniach internetowych

Największą zaletą prowadzenia kampanii w internecie jest możliwość dokładnego zmierzenia rezultatów naszych działań. Jednak, by analityka internetowa pozwalała wyciągać właściwe wnioski, należy ją najpierw poprawnie skonfigurować. Wymaga to niejednokrotnie ingerencji w kod strony, a jeśli sam nie posiadasz takich kompetencji, oznacza to długie godziny spędzone na przekazywaniu tematu webmasterowi.

Sprawdź, jak promuje się konkurencja

Na początku lipca Facebook uruchomił nową opcję, która oficjalnie ma zapobiec nadużyć nieuczciwych reklamodawców – „Informacje i reklamy”. Co to w praktyce oznacza dla marketingowców? Zobaczcie kilka pomysłów ?

Wykorzystaj potencjał Employer Branding

Social Employer Branding to trend, do którego należy podejść poważnie. Budowanie profesjonalnego wizerunku w sieci to już nie cecha wyróżniająca, a wymóg obecnych czasów. Dane pokazują, że coraz więcej osób szukających pracy, szuka informacji o firmie, przeglądając jej profil w social media.

Oznaczaj produkty na Instagramie

W poprzednim wydaniu cyklu #samnektar Justyna Rucińska-Góral pisała, jak efektywnie prowadzić konto firmowe na Instagramie. Dzisiaj pokażę, jak oznaczać produkty na zdjęciach na Instagramie i umożliwić followersom zakup produktów, które są widoczne na Twojej tablicy.

Wykorzystaj format reklamowy KOLEKCJE

Jesteś właścicielem marki i inwestujesz czas i pieniądze w reklamę w Internecie. Tym samym stale oczekujesz nowych form prezentacji swoich treści w kanałach social media. Wychodzimy Ci naprzeciw i podpowiadamy, nad jakimi formatami warto się pochylić, by Twój profil był widoczny dla nowych grup odbiorców.