Skip to content

#SAMNEKTAR

To ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective. Poruszane w nim zagadnienia to źródło uporządkowanej wiedzy, pokazujące dobre praktyki w kanale digital oraz efektywne działania w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych.   

Wideo do Internetu – jakie sprawdzi się dla Twojej marki?

W czasach, kiedy sprzedaż święci triumfy w Internecie, coraz trudniej jest wygrać walkę o uwagę klienta. Bombardowany przekazem reklamowym odbiorca nie jest w stanie przyswoić wszystkich komunikatów. Warto więc odpowiednio zidentyfikować jego potrzeby i odpowiedzieć na nie za pomocą angażujących treści. A najbardziej wciągającą w Internecie formą jest wideo. Dlaczego? Między innymi
Czytaj więcej

Poznaj Przewodniki na Instagramie!

  Firmowe konta na Instagramie bez przerwy rozwijają swoje funkcjonalności i oferują nowe opcje, które mają zwiększyć zaangażowanie i czas spędzany na platformie. Tym razem skupimy się na Przewodnikach (Guides), które pojawiły się już w maju. Na początku przeznaczone były dla kont, które zajmowały się tematem zdrowia i dobrego
Czytaj więcej

Aktywność na LinkedIn – rozkręć swój profil prywatny!

LinkedIn jest doskonałą platformą do tego, żeby zaprezentować swoją osobę w obszarze zawodowym, ale również świetnym miejscem do nawiązywania kontaktów biznesowych, wymiany wiedzy, prowadzenia ciekawych dyskusji z innymi użytkownikami albo znalezienia nowej pracy. Budowanie eksperckiego wizerunku wymaga czasu i nie jest dane raz na zawsze. Tylko regularnie podejmowane aktywności w serwisie dla
Czytaj więcej

Odzyskiwanie Menedżera firmy

W Beeffective wielokrotnie mieliśmy styczność z profilami firmowymi na Facebooku, których administratorzy funkcjonowali w przekonaniu, że posiadają wszelkie niezbędne kompetencje do zarządzania dostępami do swoich firmowych zasobów. Sekcja „Właściciel strony”, często brzmiąca tożsamo z nazwą fanpage’a, nie wzbudzała ich czujności, a bycie administratorem w sekcji „Istniejące role na stronie” dawały poczucie pełnego bezpieczeństwa.
Czytaj więcej

KREATYWNE GIFY – POZNAJ ICH POTENCJAŁ

Ilustrowane, zdjęciowe, stanowiące wizualny cytat ze znanych filmów i kreskówek. Te najzajeGIFsze są dynamiczne, absurdalne lub krzykliwe w wymowie. Można je kochać lub nienawidzić, ale jedno trzeba im oddać – mają hipnotyzujący przekaz, który raczej nie wymaga intelektualnego zaangażowania. GIFy, czyli hybrydowe połączenie grafiki i video, to wciąż
Czytaj więcej

KPI – zdefiniuj wskaźniki i cele kampanii

Każda kampania efektywnościowa powinna rozpoczynać się ustaleniem kluczowego celu, jaki ma osiągnąć. Określenie KLUCZOWY jest tutaj najważniejsze, ponieważ, moim zdaniem, każda kampania powinna mieć jeden nadrzędny cel, którego osiągnięcie lub nie będzie definiować skuteczność działań.
Czytaj więcej

Komunikacja wizualna przyszłości

Na początku Cię zaskoczę! To wcale nie jest kolejny artykuł o trendach. Nie znajdziesz tu listy 10 najpopularniejszych kierunków w grafice na 2021 rok. Serio, nie przewijaj tekstu, jeżeli szukasz zestawienia najfajniejszych darmowych narzędzi do tworzenia grafiki. Zamiast tego, porozmawiajmy o ideach i zjawiskach obecnych we współczesnej grafice i kierunkach, w których z dużym prawdopodobieństwem będzie
Czytaj więcej

Twoje własne filtry na Instagramie

Filtry oparte na rozszerzonej rzeczywistości to połączenie dwóch światów: onlinowego i offlinowego. Rozwiązanie to już od dłuższego czasu jest bardzo chętnie używane przez użytkowników social media na całym świecie. Pamiętasz  Pokémon Go? Gra ma już ponad 4 lata i do tej pory jest jedną z najpopularniejszych zabaw miejskich z wykorzystaniem technologii augmented
Czytaj więcej

Google Analytics 4 – poznaj nową odsłonę narzędzia!

Dzień każdego specjalisty od performance marketingu wygląda zapewne podobnie – zaczyna się od mocnej kawy, a kolejnym krokiem jest włączenie panelu Google Analytics i przeanalizowanie bieżących wyników kampanii. O ile wybór między kawą a herbatą jest już indywidualną preferencją, o tyle Google Analytics nie pozostawiał do tej pory większego wyboru
Czytaj więcej