Wykorzystaj potencjał remarketingu w wyszukiwarce Google z RLSA

Kiedy myślisz o sposobach docierania do osób najbardziej zainteresowanych Twoją ofertą, prawdopodobnie masz na myśli kogoś, kto już w jakiś sposób się z nią zetknął. Dotrzyj do tych osób również w wyszukiwarce Google, wykorzystując RLSA. Choć skrót RLSA może wydawać się nieco zawiły, to jego rozwinięcie jest dość przejrzyste i oznacza dokładnie „listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce”. Zasada działania tego rozwiązania jest jeszcze prostsza.

Pozyskuj leady sprzedażowe na Messengerze

Zastanawiasz się, w jaki sposób generować leady sprzedażowe? Kampania Lead Ads wydaje Ci się za droga, a użytkownicy niechętnie pozostawiają dane kontaktowe w formularzach na Twojej stronie? W takim razie ten wpis jest dla Ciebie ? Opowiem o tym, jak wykorzystać Messengera do generowania wartościowych leadów.

Odnieś sukces ze swoją marką na LinkedInie

LinkedIn niedawno przekroczył próg 610 milionów zarejestrowanych użytkowników i bezsprzecznie ma swój moment, który w pełni wykorzystuje. Z tego potencjału korzystają także marki – coraz bardziej specjalizując swoje profile. Tak jak kiedyś w przypadku Facebooka, tak teraz konta firmowe na LinkedInie szukają kolejnych punktów zaczepienia, by móc rozwijać swoje własne poletko wewnątrz portalu.