Skip to content

#SAMNEKTAR

To ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective. Poruszane w nim zagadnienia to źródło uporządkowanej wiedzy, pokazujące dobre praktyki w kanale digital oraz efektywne działania w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych.   

Wymiary grafik w mediach społecznościowych

Kiedy zajrzysz do planera słów kluczowych w Managerze Kampanii, okaże się, że fraza wymiary grafik na FB, poszukiwana jest regularnie przez spore grono użytkowników. Jedne z najbardziej kluczowych informacji związanych z codzienną komunikacją marek w social media, wciąż dla wielu stanowi zagadkę. Nie ma w tym nic dziwnego. Nieustająca ewolucja
Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego w pigułce

Stworzyłeś sklep internetowy, dodałeś produkty, „zoptymalizowałeś” go pod Google uzupełniając tytuły, opisy czy co tam jeszcze było dostępne w zakładce „Pozycjonowanie”, i ze zdziwieniem stwierdzasz, że praktycznie nie jest on widoczny w wynikach wyszukiwania Google? W poniższym artykule postaram się wskazać podstawowe koncepcje związane z pozycjonowaniem serwisów e-commerce w Google. Pozwolą
Czytaj więcej

KPI kampanii – jak je ustalać?

Co jest nadrzędnym celem kampanii internetowej w e-commerce? Zawsze sprzedaż. Czy można mierzyć skuteczność kampanii jedynie wartością sprzedaży? Nie zawsze. Dlaczego tak się dzieje? O tym w dzisiejszym wydaniu #samnektar. Prowadząc sklep internetowy sięgamy po działania płatne w digitalu z myślą o zwiększeniu przychodów ze sprzedaży. Jakie parametry należy weryfikować, żeby dowiedzieć
Czytaj więcej

Statystyki Relacji na Facebooku i Instagramie

Publikowanie treści efemerycznych stało się już standardową i dla wielu użytkowników ulubioną formą publikacji contentu, zarówno na Facebooku, jak i Instagramie. Można dzięki niemu w angażujący i ciekawy sposób pokazywać prawdziwą twarz marki i na bieżąco nawiązywać wartościowe relacje z aktualnymi, jak i nowymi użytkownikami. Tak samo jak w przypadku publikowania
Czytaj więcej

Wizerunek pracownika i jego legalne wykorzystanie w social media

O wykorzystaniu wizerunku pracownika nie wspomina się w branży marketingowej wiele. Choć z powodu mody na Employer Branding ta tendencja zaczyna się zmieniać. Jeszcze mniej mówi się o prawnych aspektach takich działań – a jeśli się je podejmuje, to najczęściej jest już za późno. Czas to nadrobić i opracować temat. Zobacz,
Czytaj więcej

Google Tag Manager – poznaj najważniejsze wskazówki

Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu – tak jest nie tylko z emocjami, produkcją parówek, ale też z analityką internetową. Pod płaszczykiem niewinnie wyglądających i poprawnie skonfigurowanych celów analitycznych często pracują zaawansowane tagi stworzone w Google Tag Managerze. O tym jak i co mierzyć na swoich stronach internetowych za pomocą Google Tag Managera, dowiesz
Czytaj więcej

Jak stworzyć skuteczne CTA?

CTA (Call to Action) jak sama nazwa wskazuje, ma za zadanie wzywać do działania i zachęcić użytkownika do interakcji. Ten mały element potrafi dużo więcej niż może się wydawać! Na stronach internetowych, w kreacjach reklamowych, czy newsletterach, CTA pełni kluczową rolę, niezależnie od tego, do czego nawołuje. Wezwanie do działania jest
Czytaj więcej

Grupowanie kanałów w Google Analytics, czyli robimy porządek w Twojej analityce

Dobrze skonfigurowana analityka, to podstawa skutecznych działań. Jeśli masz stronę internetową i chcesz działać efektywnie – musisz ustawić grupowanie kanałów w Google Analytics. Czy wiesz, z którego źródła przychodzi największy ruch na Twoją stronę www? Potrafisz skutecznie go mierzysz? Czy po wprowadzeniu higieny w kanałach Google Analytics będziesz wiedzieć, w którym medium działać dłużej,
Czytaj więcej

Wybór optymalizacji pod cel reklamowy

Zastanawiasz się dlaczego Twoja reklama w Google nie jest na pierwszej pozycji? Chcesz uzyskać określony zwrot z inwestycji, a nie daje Ci spokoju fakt, że reklama nie generuje dużo przejść na stronę? A może chcesz uzyskać jak najwięcej zakupów przy jednoczesnym niskim koszcie CPC? Niestety, jak to w życiu… Wszystkiego mieć nie można.
Czytaj więcej