beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

Potrzebna reklama w internecie? Lecimy z tym performancem!

Dane są podstawą prowadzenia biznesu, prawda? Prawda. Jako doświadczona agencja performance marketingu wiemy, co mówimy!


Wiemy też, czym jest skuteczny marketing efektywnościowy! W ramach naszych działań zachęcamy odbiorcę do wykonania określonej interakcji, a reklamodawca płaci za jej efekt. Następstwem nie musi być tutaj wyłącznie sprzedaż, ale również m.in. kliknięcie w baner, stopień zaangażowania pod publikowanymi postami czy liczba zapisów do newslettera. Reklama w internecie ma swoje plusy. Zacznijmy od tego, że największą zaletą marketingu efektywnościowego jest jego mierzalność, dzięki czemu na bieżąco możemy podejmować decyzje o ewentualnych zmianach w kampanii. W dłuższej perspektywie oznacza to oszczędność budżetu przy jednoczesnej maksymalizacji zysków.

Komu potrzebna jest reklama w internecie, bądź konkretnie: reklama na Facebooku?

Zasięgowcy

Firmom, które chcą zwiększyć zaangażowanie na swoich kanałach social media oraz dotrzeć do szerokiego grona osób w ramach określonej grupy odbiorców. Odpowiednia kampania reklamowa to must have.

E-commerce

E-commerce’om, które chcą maksymalizować wolumen sprzedaży w swoim sklepie internetowym, podwyższyć ROAS czy osiągnąć określony COS. Potrzebna jest kampania reklamowa z wcześniej określonym celem.

B2B ∨ B2C

Firmom z segmentu B2C i B2B, które chcą dotrzeć do potencjalnych klientów i zdobyć od nich zapytania ofertowe. Kampania reklamowa, dzięki której zbieramy leady? Nie ma problemu!

Potrzebujesz konsultacji w sprawie współpracy z agencją performance marketingu?

Dlaczego reklama w internecie to rozsądny wybór?

#beePrecise

targetowanie

Za sprawą precyzyjnego targetowania trafiasz do ściśle określonej grupy odbiorców.

#beEffective

efektywność

Kampania performance przynosi mierzalne efekty.

#optimiseMaximise

maksymalizyacja

Dzięki możliwości dokładnego zmierzenia efektów kampanii, możesz zmaksymalizować zyski bez podnoszenia budżetów reklamowych.

#stratEGO

planowanie

Możesz dokładnie określić swoje cele i pod nie optymalizować działania reklamowe.

#knowBetter

zysk

Wydany budżet przekłada się na widoczny w statystykach efekt.

W bieżącej pracy wykorzystujemy m.in. takie narzędzia:

Bez nich reklama w internecie nie istnieje!

SemStorm — jedno z narzędzi wykorzystywanych w pracy agencji performance.
Google Analytics — jedno z narzędzi wykorzystywanych w pracy agencji performance.
Piwik — jedno z narzędzi wykorzystywanych w pracy agencji performance.
Matomo — jedno z narzędzi wykorzystywanych w pracy agencji performance.
Looker — narzędzie wykorzystywane w performance marketingu.
CUX — jedno z narzędzi wykorzystywanych w pracy agencji performance
hotjar — narzędzie wykorzystywane przez agencję performance marketingu.

Mamy przygotować dla Twojego biznesu efektywne kampanie reklamowe?

Jako agencja performance marketingu wyznajemy zasadę:

Największą zaletą marketingu efektywnościowego jest jego mierzalność.

Gdzie ma się pojawić Twoja reklama w internecie?

Meta Ads



Nasza agencja posiada dwa certyfikaty Blueprint: Media Buying oraz Media Planning. Świadczą one o najwyższych umiejętnościach z zakresu planowania oraz zakupu mediów. Na bieżąco śledzimy trendy oraz edukujemy się, aby realizować jak najbardziej efektywne kampanie reklamowe w ekosystemie Meta.

Kampanię reklamową opieramy na lejku sprzedażowym, dobierając odpowiednie formaty oraz cele na każdym jego etapie.

Google Ads



Należymy do grona Google Partners, co świadczy o tym, że nasze kampanie prowadzone są na najwyższym poziomie, a nasi specjaliści nieustannie dbają o najwyższy poziom certyfikacji.

Nasze działania koncentrują się na z góry ustalonych celach. Dobrze przeprowadzona kampania reklamowa pozwoli Ci te cele zrealizować.

Pinterest Ads



Jeśli chcesz wzmocnić obecność swojej marki w internecie i dotrzeć do nowych, angażujących odbiorców, warto zainwestować w kampanię Pinterest Ads.

Pinterest to wizualna platforma społecznościowa, która przyciąga użytkowników poszukujących inspiracji z różnych kategorii. Dzięki kampaniom, które zrealizujemy, dotrzesz do aktywnej społeczności, wzmocnisz świadomość marki oraz wygenerujesz sprzedaż.

TikTok Ads



TikTok jest jednym z najprężniej rozwijających się kanałów społecznościowych. Jeśli chcesz dotrzeć do zaangażowanej społeczności głównie złożonej z Gen Z i Millenialsów (ale nie tylko!), w swojej strategii marketingowej musisz uwzględnić kampanie na TikToku. Dzięki dynamicznym formatom reklamowym możemy zapewnić Twojej marce maksymalną widoczność i zaangażowanie.

Reddit Ads



W przygotowywanej przez nas strategii reklamowej rekomendujemy dotarcie do potencjalnych klientów nie tylko na najbardziej znanych kanałach social media, ale również szukanie ich na takich platformach, które dopiero się rozwijają. Nasza agencja performance realizuje kampanie na Reddit — jednym z największych i najbardziej wpływowych forów internetowych. Kampanie Reddit Ads umożliwiają dotarcie do aktywnej społeczności o specyficznych zainteresowaniach, dzięki czemu możesz skutecznie docierać do swojej grupy docelowej. 

Programmatic DV360



Nasza agencja performance ma wiedzę na temat platform reklamowych, narzędzi analitycznych i strategii optymalizacji. Dlaczego warto skorzystać z usług programmatic? 

Programmatic to narzędzie, które wykorzystuje technologię automatyzacji i inteligencję maszynową, aby optymalizować i personalizować kampanie reklamowe. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu, analizie danych i dynamicznemu zakupowi reklam w czasie rzeczywistym, możemy dotrzeć do odpowiednich grup odbiorców w odpowiednim momencie, zapewniając skuteczność i efektywność działań marketingowych.

Reklama w internecie? Lubimy to!

Na dobry początek polecamy audyt konta reklamowego.

Analityka internetowa

Monitoring poprawności implementacji zdarzeń Facebook Ads i Google Ads.

Monitorowanie bezbłędności zbierania danych ze zdarzeń Facebook Ads i Google Ads.

Weryfikacja instalacji Consent Mode.

Facebook Ads

Weryfikacja wykorzystanych celów reklamowych — czy są zachowane zasady lejka sprzedażowego, a jeśli nie, to dlaczego?

Analiza grup odbiorców — czy kampanie kierowane są do zimnego ruchu, do remarketingu, lookalike? Czy są zgodni z grupą docelową brandu?

Prawidłowa struktura kampanii.

Nakładanie się na siebie grup odbiorców.

Wykluczanie grup odbiorców.

Ustalanie budżetów — całkowity/dzienny.

Wykorzystanie odpowiednich formatów kreacji reklamowych.

Copy do reklam — czy jest przyciągające i dopasowane do grupy odbiorców?

Korzystanie z linków UTM.

Weryfikacja pomiaru zdarzeń zagregowanych — mierzenie ruchu z iOS.

Poprawność weryfikacji domeny w business manager.

Monitoring kampanii przez pryzmat kluczowych wskaźników.

Analiza menedżera sprzedaży i utworzonych katalogów – e-commerce.

Dodatkowo

Audyt, który przeprowadzi nasza agencja performance, zawiera rekomendacje zmian, które mogą wpłynąć na podniesienie konwersji.

Google Ads

agencja performance

Analiza wykorzystanych formatów reklamowych (YT, Search, GDN, PLA, Performance Max) – jeśli nie są wykorzystywane wszystkie, zbadanie, dlaczego i czy warto byłoby je wprowadzić?

Analiza aukcji w kampanii w Search — z kim bijemy się o stawki?

Przegląd słów kluczowych i używanych dopasowań.

Kampanie brandowe — jakie są wykorzystywane budżety?

Czy wydawany budżet jest zasadny?

Strategia ustalania stawek — czy jest zgodna z celem biznesowym klienta?

Weryfikacja wykorzystywanych grup odbiorców.

Konfiguracja list remarketingowych.

Przegląd umiejscowień wyświetlanych reklam.

Analiza integracji z Google Analytics oraz z Google Search Console.

Integracja z Google Merchant Center (sklepy internetowe) oraz z miejscami Google (biznesy lokalne).

Analiza utworzonych rozszerzeń reklam.

Google Analytics

agencja performance

Analiza wykorzystywanych celów.

Weryfikacja poprawności implementacji modułu e-commerce.

Analiza źródeł ruchu.

Sprawdzenie użytych filtrów np. wykluczenie ruchu botów.

Uruchomienie raportu „Dane demograficzne i zainteresowania”.

Analiza implementacji śledzenie cross-domain (dla stron z kilkoma domenami).

Raportowanie stron z błędem „404”.

Analiza współczynnika odrzuceń.

Weryfikacja połączenia z Google Ads, Google Search Console, Google Optimize.

Analiza szybkości wczytywania strony.

Dodatkowo

agencja performance

Implementacja Hotjar i analiza zachowań użytkownika na stronie

Zainteresowany audytem konta reklamowego?

Efekty, jakie daje reklama w internecie, mówią same za siebie

Zobacz case study klientów, którzy powierzyli opracowanie strategii naszej agencji performance. Przedstawiamy wyzwania, jakie stały przed klientem oraz działania, które zostały wdrożone, aby osiągnąć zamierzone rezultaty.

home&you

Strategia digital marketingu

Performance Marketing

Social Media

Aviko HoReCa

Strategia digital marketingu

Performance Marketing

Graphic Design

Social Media

Bayer

Graphic Design

Social Media

MOWI

Social Media

Performance Marketing

Strategia komunikacji

Gotow_ na efektywne działania reklamowe dla Twojego biznesu?

FAQ

Wszystko, co chciał_ś wiedzieć o kampaniach, które zrealizuje dla Ciebie agencja performance.

Ile kosztuje kampania w social media zlecona agencji performance?

Na ostateczny budżet kampanii wpływ mają takie kwestie, jak choćby średnia cena za kliknięcie Twojej branży. Do tego trzeba wziąć pod uwagę konkurencję, cenę oferowanego produktu lub usługi oraz popularność Twojej marki. A to tylko podstawowe czynniki mające wpływ na ustalenie budżetu mediowego. Przygotowując dla Ciebie ofertę możliwości, jakie daje reklama w onternecie, bierzemy je wszystkie pod uwagę, przygotowując media plan z kilkoma propozycjami budżetowymi i estymowanymi wynikami. Oznacza to, że jeszcze przed startem współpracy możesz zapoznać się z potencjalnymi efektami działań, które wykreuje dla Ciebie nasza agencja performance.

Ile kosztuje reklama w Google Ads?

Budżet, jaki musisz przeznaczyć na reklamę w Google Ads, jest zależny od różnych czynników. Pod uwagę trzeba wziąć:

Twoje cele:

+ konkurencyjność w branży

+ średnią cenę za kliknięcie

+ wielkość grupy docelowej

+ cenę Twojego produktu lub usługi…

… i jeszcze wiele innych zmiennych, które mają wpływ na końcowy koszt reklamy w Google Ads. Dlatego na etapie oferty zawsze przygotowujemy dedykowany media plan, w którym bierzemy pod uwagę wszystkie czynniki wpływające na wysokość budżetu i przedstawiamy Ci kilka opcji budżetowych i estymowane efekty, jakie możesz osiągnąć we współpracy z nami w ramach konkretnego budżetu.

Czy mogę utworzyć kampanię optymalizowaną pod ROAS?

ROAS, czyli zwrot z wydatków na reklamę, to kluczowy wskaźnik w branży e-commerce. Panele reklamowe Google Ads i Meta Ads oferują wiele typów kampanii, z których każda ma różne strategie ustalania stawek. Kampanie sprzedażowe mogą być optymalizowane pod określony ROAS. Dzięki takiej optymalizacji system Google Ads będzie kładł nacisk na zwiększanie wartości konwersji, a nie tylko na ich ilości, co w konsekwencji przekłada się na zwiększenie zysku i podniesienie ROI.

Co to jest współczynnik konwersji?

Współczynnik konwersji to procentowe wyrażenie ilu użytkowników — spośród wszystkich, którzy odwiedzili naszą stronę — ostatecznie dokonało konwersji, a zatem spełniło cel biznesowy strony. Na przykład — spośród stu użytkowników, którzy odwiedzili stronę www.test.pl, dwóch dokonało konwersji i wysłało formularz kontaktowy. Oznacza to, że współczynnik konwersji CR (Conversion Rate) wynosi 2%.

CR= (Użytkownicy witryny / konwersje)*100%