Skip to content

Sieci Afiliacyjne

W sieci możliwości

Sieci afiliacyjne stanowią kanał komunikacji i umożliwiają skuteczną współpracę pomiędzy wydawcami (afiliantami) i reklamodawcami. Współpracujemy z większością dużych sieci w Polsce i dzięki temu jesteśmy w stanie zarekomendować odpowiednich wydawców dla konkretnej firmy lub projektu. Razem z naszymi sprawdzonymi partnerami, odpowiadamy za działania rozliczane w modelu efektywnościowym, które docierają do określonych grup odbiorców, zarysowanych na etapie strategii. 

 

Sieci afiliacyjne w działaniach digital marketingowych niosą za sobą wiele korzyści. Umożliwiają efektywne wykorzystanie budżetu reklamowego, szybszy zwrot z inwestycji oraz zwiększenie widoczności marki na kolejnych rynkach i wśród kolejnych potencjalnych odbiorców.

 

Działania w ramach sieci afiliacyjnych umożliwia rozliczenia w modelu FF, CPC,hybrydowym (np. CPC+CPS), ale przede wszystkim w czystym CPS. Oznacza to, że możesz płacić tylko za efekt!

Najważniejsze korzyści sieci afiliacyjnych:

rozliczanie za sprzedaż

baza influencerów

kampanie zasięgowe

pozyskiwanie nowego ruchu

Anita Piasecka

Head of Performance Marketing 

W świecie marketingu obecność w social media oraz w Google’u to prowadzimy must have. W Beeffective chcemy wykorzystać potencjał biznesowy naszych klientów na 100%, dlatego też chętnie podejmujemy współpracę z siecią afiliacyjną. Jest to łącznik pomiędzy reklamodawcami oraz wydawcami, który umożliwia nam dotarcie do szerszego grona osób w ramach naszego targetu oraz rozliczenie w stricte efektywnościowym modelu CPS. Dobrze opracowana strategia pozwala obserwować, jak poszczególne kanały na siebie oddziałują i przekładają się na finalną sprzedaż.

W ramach działań we współpracy z siecią afiliacyjną oferujemy:

Etapy współpracy z siecią afiliacyjną

ANALIZA POTRZEB ORAZ USTALENIE CELÓW KAMPANII
ANALIZA DANYCH
w narzędziach analitycznych (Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, Matomo i inne).
PRZYGOTOWANIE MEDIA PLANU
z uwzględnieniem najbardziej efektywnych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów.
IMPLEMENTACJA KODÓW ŚLEDZĄCYCH SIECI AFILIACYJNEJ
za pomocą Google Tag Managera.

Jak przebiega raportowanie działań w modelu CPS?

  • po miesiącu od startu działań przesyłamy raport uwzględniający transakcje dokonane za pośrednictwem afiliacji,

  • z raportu usuwamy transakcje, które jednocześnie znalazły się w raporcie afiliacyjnym oraz w Google Analytics zostały przypisane do innego źródła płatnego (lub innym narzędziu analitycznym) – masz pewność, że za transakcje z kanałów płatnych płacisz tylko raz!

Chcesz realizować efektywne działania w sieciach afiliacyjnych?

Niezależnie od tego, czy jesteś e-commercem, chcesz pozyskać leady sprzedażowe czy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w ramach kampanii świadomościowej, dopasujemy narzędzia i formaty reklamowe do Twoich potrzeb.