Stanowisko: Social Media Specialist

Jesteśmy agencją digital marketingu z Gdyni. Kreujemy wizerunek, produkujemy content, dążymy do wzrostów sprzedaży, wypełniamy zapotrzebowanie Klientów na usługi najwyższej jakości i dbamy o dowożenie konkretnych efektów. Na rynku działamy już ponad 5 lat, cały czas śledząc trendy, analizując to, co dzieje się wokół i zdobywając najświeższą wiedzę w zakresie kampanii internetowych oraz komunikacji w social media. Stawiamy na kreatywność, efektywność i rozwój. A jeśli o rozwoju mowa – właśnie szukamy osoby, która zasili nasze szeregi!

Kogo szukamy?

Kogoś, dla kogo social media to naturalne środowisko! Jeśli masz doświadczenie na podobnym stanowisku, posiadasz dar wyciągania wniosków, krytycznego myślenia, jesteś kreatywny, wiesz, jak tworzyć wciągający content, a ponadto w Twoje DNA wpisana jest chęć rozwoju i gotowość do zdobywania kolejnych leveli własnych umiejętności – dołącz do nas i spróbuj swoich sił w naszej pasiece!

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Zarządzanie projektami w social media.
  • Tworzenie strategii komunikacji i contentu na kanały social media.
  • Operacyjna obsługa kanałów: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Youtube.
  • Śledzenie nowości i trendów w kanałach online.
  • Tworzenie ofert, nawiązywanie kontaktów z nowymi Klientami, wsparcie w procesie sprzedażowym.
  • Stały kontakt z Klientami agencji Beeffective, udział w spotkaniach, dbanie o dobre relacje.
  • Współpraca z działem graficznym oraz zewnętrznymi agencjami kreatywnymi.
  • Raportowanie wyników działań z zakresu social media.

Co cechuje idealnego kandydata?

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w agencji na podobnym stanowisku (to warunek konieczny!).
  • Otwartość na testowanie nowych narzędzi i aplikacji do social media marketingu oraz łatwość w ich wdrażaniu w codziennej pracy.
  • Doświadczenie w wystąpieniach publicznych (konferencje, targi, szkolenia, webinary, live itp.).
  • Umiejętność perfekcyjnej organizacji (często będziesz pracować przy kilku projektach jednocześnie).
  • Odporność na stres.
  • Samodzielność.
  • Zaangażowanie, entuzjazm do pracy w socialu 😉

Co oferujemy?

  • Zatrudnienie w oparciu o B2B lub umowę o pracę.
  • Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju kompetencji poprzez udział w branżowych szkoleniach z najlepszymi specjalistami.
  • Pracę w fajnym miejscu (PPNT) z jeszcze fajniejszym, zgranym zespołem.
  • Wspólne wyjścia po pracy, śniadania, wyjazdy integracyjne (naprawdę lubimy spędzać razem czas!) – oczywiście jak będzie można 😉
  • Pracę dla dużych, znanych Klientów z różnych branż (home&you, Big Star Shoes, LightBox i wielu innych).
  • Określony zakres obowiązków i ułożone procesy wewnątrz firmy.
  • Dni zdalnej pracy do wykorzystania.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Lekcje branżowego języka angielskiego.
  • Elastyczne godziny pracy, dzień rozpoczynamy od 7:00 do 9:00.

Jeśli…

Wiesz, jak stworzyć SKLEP z feedu produktowego na FB, umiesz skonfigurować sekcję ZAKUPY na Instagramie, znasz sposób, aby śledzić sprzedaż z BIO w IG, ale przede wszystkim jesteś prawdziwym zajawkowiczem social media – APLIKUJ!

*Chcielibyśmy zapoznać się z Twoimi dotychczasowymi dokonaniami, dlatego poza tradycyjnym CV, wyślij nam linki do profili, którymi zarządzasz, oczywiście możesz także podesłać swoje profile, na których budujesz markę osobistą.

Proponowane wynagrodzenie ustalane na podstawie doświadczenia i umiejętności:

4 000 zł – 7 000 zł