Strategia obecności w social media dla Nowej Stacji w Pruszkowie!

7 Lipiec 2017
wteofilak

Nowa Stacja to pierwsza powstająca w Pruszkowie galeria handlowa. Będzie ona oferować dostęp nie tylko do sklepów uznanych marek, ale w równym stopniu umożliwi korzystanie z takich atrakcji, jak np. 7-salowe kino multipleks czy ścianka wspinaczkowa.

Naszym zadaniem, było przygotowanie strategii obecności w mediach społecznościowych, opierającej się na określeniu kilku linii komunikacyjnych, celem zaangażowania możliwie szerokiej liczby przyszłych klientów. Komunikacja została uszeregowana w następujące kategorie tematyczne: relacje z placu budowy, zapowiedzi najemców, oferta aktywnego wypoczynku na terenie galerii, wygodne usytuowanie względem ważnych punktów na mapie Pruszkowa, a także przypominanie o miejscowych wydarzeniach.

Byliśmy odpowiedzialni także za uruchomienie profilów na Facebooku i Instagramie,

Jeśli interesują Was  konkretne przykłady  realizowanej promocji w social media w wydaniu Beeffective, to zapraszamy do obserwowania narodzin Nowej Stacji!

Komentarze

komentarze