Szkolenia
Dzielimy się wiedzą
Chętnie dzielimy się wiedzą i przygotowujemy marki do samodzielnego zarządzania komunikacją w social media oraz do realizowania kampanii płatnych. W ramach szkolenia o charakterze warsztatowym przekażemy Ci sprawdzone taktyki, rozwiązania, narzędzia oraz najlepsze case z danej branży.
Prowadzimy szkolenia w wielu różnych formułach – od kilkugodzinnych, skondensowanych warsztatów, które stanowią zastrzyk wiedzy dla zespołów zainteresowanych poszerzaniem kompetencji, aż po kilkudniowe, rozbudowane szkolenia umożliwiające budowanie brandu od podstaw. Ponadto regularnie udostępniamy na naszym blogu eksperckie artykuły z cyklu #SamNektar poświęcone różnym obszarom digital marketingu, w którym dzielimy się wiedzą, praktycznymi umiejętnościami i dobrymi praktykami.
Szkolimy z:
Branding i budowanie świadomości marki
Budowanie lejka sprzedażowego
ZARZĄDZANIE PROFILAMI NA FACEBOOKU
SKUTECZNY PROFIL NA INSTAGRAMIE
Budowanie marki osobistej na LinkedIn
YouTube SEO
Budowanie marki osobistej na LinkedIn
COMPANY PAGE NA LINKEDIN
EMPLOYER BRANDING W SOCIAL MEDIA
PROFIL FIRMOWY NA PINTEREST
DOBRE PRAKTYKI NA TIKTOKU ORAZ KAMPANIE PŁATNE
konfigurowanie i optymalizowanie kampanii online
Obieg contentu i recykling treści
Content marketing
SOCIAL MEDIA MARKETING
Szkolimy z:
Branding i budowanie świadomości marki
Budowanie lejka sprzedażowego
ZARZĄDZANIE PROFILAMI NA FACEBOOKU
SKUTECZNY PROFIL NA INSTAGRAMIE
Budowanie marki osobistej na LinkedIn
YouTube SEO
Budowanie marki osobistej na LinkedIn
COMPANY PAGE NA LINKEDIN
EMPLOYER BRANDING W SOCIAL MEDIA
PROFIL FIRMOWY NA PINTEREST
DOBRE PRAKTYKI NA TIKTOKU ORAZ KAMPANIE PŁATNE
konfigurowanie i optymalizowanie kampanii online
Obieg contentu i recykling treści
Content marketing
SOCIAL MEDIA MARKETING
Sprawdź przykładową agendę dla szkolenia:
Agenda:
- Ekosystem Facebooka (fanpage, grupy, relacje).
- Uzupełnienie profilu na start (informacje, usługi, cover).
- Konfiguracja skrzynki odbiorczej – dobre praktyki i automatyczne odpowiedzi.
- Formaty postów (standard, karuzela, video). Warsztat z tworzenia kreatywnych formatów.
- Podstawowe rozwiązania z zakresu samodzielnej edycji i przygotowywanie technicznego postów – formaty, samodzielna edycja grafik.
- Podstawowe rozwiązania z zakresu tworzenia materiałów multimedialnych – pętle, krótkie animacji etc. Krótki przegląd narzędzi.
- Linie komunikacyjne na Facebooku.
- Podstawowe sposoby organizacji i planowania treści na Facebooku.
- Narzędzia niezbędne do pracy na Facebooku.
- Mierzenie efektywności działań.
- Ciekawe praktyki. Przegląd najlepszych profili z branży oraz benchmarki.
- Rekomendacje dotyczące kierunków rozwoju.
- Sesja Q&A.
Agenda:
- Metody działania algorytmów na Instagramie.
- Hierarchia contentu.
- Nadchodzą zmiany w social media – przegląd najnowszych zapowiedzi ze świata Instagrama.
- Skrzynka odbiorcza– konfiguracja szybkich odpowiedzi na Instagramie.
- Formaty postów. Publikacja kreatywnych albumów na Instagramie.
- Siła BIO na Instagramie – tworzenie opisu, który przyciąga.
- Spójny feed – czy wygląd tablicy ma znaczenie? Metody planowanie contentu + przykłady.
- InstaStories – oznaczanie innych marek, wykorzystanie dostępnych naklejek i gifów.
- Personalizacja strategii na Instagramie (własne gify, fonty, tricki).
- Czy warto korzystać z przewodników?
- Reels w kilku krokach.
- Ciekawe praktyki. Przegląda profil – wzorów do inspiracji.
- Mierzenie efektywności działań.
- Sesja Q&A.
- Ekosystem LinkedIn (rodzaje profili i kont, benchmarki).
- Lifting profilu na LinkedIn.
- Poszerzenie listy kontaktów.
- Content na profile osobiste.
- Publikacja artykułów na profilu osobistym.
- Mikronarracje na profilu osobistym.
- Sales Navigator.
- Nowości na platformie.

Klaudia Chmielewska
Head of Social Media Marketing
Dzielenie się wiedzą to jedna z najważniejszych wartości Beeffective. Chętnie szkolimy zarówno pasjonatów social media, którzy chcą polepszyć swoje kompetencje, jak i osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem online. Szkolenia projektujemy zgodnie z indywidualnymi potrzebami, stawiając na praktyczne aspekty i część warsztatową. Nasi eksperci prezentują najlepsze praktyki, śledzą branżowe trendy i opierają się na wiedzy zdobytej przy realizacji projektów dla naszych Klientów.
Jak wygląda proces szkoleniowy?
ZEBRANIE WYMAGAŃ
DOSTOSOWANIE AGENDY
SZKOLENIE ONLINE LUB STACJONARNIE
DODATKOWA GODZINA KONSULTACJI
Dla kogo są nasze szkolenia?
- Dla właścicieli firm, którzy sami realizują działania z zakresu digital marketingu.
- Dla pracowników działów marketingu, którzy chcą poznać dobre praktyki i trendy.
- Dla osób, które chcą samodzielnie prowadzić działania w social media marketingu.
- Dla entuzjastów digital marketingu, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę.
Chcesz wziąć udział w kompleksowym szkoleniu,
które wprowadzi Cię w świat mediów społecznościowych?
Lepiej nie mogłaś/eś trafić!
Znajdź interesujący Cię temat lub napisz do nas, a stworzymy szkolenie dedykowane dla Ciebie i Twojej firmy, dostosowane do potrzeb, wymagań i wytycznych.